Telefon Tavsiyesi iphone 5 mi lumia 920 mi?

    Konu Sahibi
iphone 5 mi lumia 920 mi?
androidi birakip ios a gecmeyi veya windows phonea gecmeyi dusunuyorum iphone gayet iyi lumia 920de cok ustun bi cihaz ama windows phone marketplaceda yeterli uygulama goremedim tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Windows phone ilk çıktığı sıralarda gayet iyi haberler duymuştum ama şu sıralar hep olumsuz haberler duyuyorum. Fazla bilgim yok o yüzden pek birşey söyleyemem.
 
iphone5 lumia güzel cihaz ama uygulama ve oyun pek yok daha zamana ihtiyacı var..
 
Senin tercihin

- - - Eklendi - - -

ama 920 daha iyi fakat market sıkıntısı var sabretmek istersen lumia.
 
IOS un stabilliği hızı uygulamaları yeter iphone 5 in tek sorunu arka kasanın çizilmesi
 
    Konu Sahibi
lumia 920 nin 1 saatlik incelemesini izledim gece cekimi super ayrica one x gibi kamerasiyla un yapmis telefondan daha iyi ama yeni bi sistem oldugu icin uygulama destegi pek yok
 
destegi pek yok deme suan üstünde gelismeler yapılıyor.destegi olmasa diger firmalar neden kullansınki
 
    Konu Sahibi
IOS un stabilliği hızı uygulamaları yeter iphone 5 in tek sorunu arka kasanın çizilmesi

zaten iphone almak istememin 2 sebebinden biri bu ikincisi de guncelleme vermesi telefona ,suanki telefonum galaxy wonder gecen yazin basinda diger ulkelerde value pack guncellemesi verildi ancak turkiyede hala yok
 

MaxipmaN

Üye
wp ye yazdan beri zamana ihtiyacı var deniyor da bekle bekle nereye kadar
 

ANIL

Admin
Windows Phone gelişmelerini bölümümüzden takip edebilirsin. Windows Phone Genel Lumia 920 tam anlamıyla multimedya telefonu. Kamera konusunda rakiplerinden üstün. Windows Phone mağazası kullanılabilir uygulamalarla gelişmeye devam ediyor. İsteklerine göre bir değerlendirme yap ve kararını ver
 

Kerim.

Üye
Kesinlikle iphone5
 

hsnkrnz

Üye
lumia 920 , evet şuan uygulama sıkıntısı var ama üstünde çalışıyor, mart ayında birsürü uygulama gelicekmis diye duydum, bende lumia 620 aldım çok rahat ve şarj problemi iphone kadar sorunlu değil, iphone 5 sürekli şarja takılı duruyormuş , yani ben lumia 920 almanı öneririm
 
    Konu Sahibi

lumia benimde cok hosuma gidiyor ama oyunlara cok onem veren biriyim bol cesit oyun gelene kadar lumia 950 cikmis olur diye dusunuyorum ve nokia simdiden lumia 900 ve 800u umutmus durumda
 
oyun ve uygulamaysa onemin kesnlikle iphone ben nokia tavsiye etmem