DreaMagiC
Üye
Peki dostlar birbirimizi kırmaya gerek yok aynen herhangi birinizi kırdıysam özür dilerim saygılar ben konudan çekilirim
Ama şunuda son olarak söyliyim insanlar birbirini anlamakta güçlük çekiyor biri yukarıda kamera daha iyi diyor başka biri kamerayı konuşmak yerine diğer özelliklere girmiş
Yani kısaca konular tartışmalar istenilen düzeyde olmayıp gerginliğe sebep oluyor; Benim son yorumum şu şekilde konuyu açan arkadaşa eğer iphone 4 alıcak kadar paran varsa iphone 4 alma git Galaxy S2 al 
Yani kısaca konular tartışmalar istenilen düzeyde olmayıp gerginliğe sebep oluyor; Benim son yorumum şu şekilde konuyu açan arkadaşa eğer iphone 4 alıcak kadar paran varsa iphone 4 alma git Galaxy S2 al



