İphone 4 mü?Xperia Neo mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Peki dostlar birbirimizi kırmaya gerek yok aynen herhangi birinizi kırdıysam özür dilerim saygılar ben konudan çekilirim ;) Ama şunuda son olarak söyliyim insanlar birbirini anlamakta güçlük çekiyor biri yukarıda kamera daha iyi diyor başka biri kamerayı konuşmak yerine diğer özelliklere girmiş :) Yani kısaca konular tartışmalar istenilen düzeyde olmayıp gerginliğe sebep oluyor; Benim son yorumum şu şekilde konuyu açan arkadaşa eğer iphone 4 alıcak kadar paran varsa iphone 4 alma git Galaxy S2 al ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa


Symbianize

Symbianize

Üye
İphobe 4
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
renk farketmez misal verdim siyahda olabilir ;)yani renk belrtince taraflımı oluyorsun :D
Renk belirttin diye taraflısın demedim ama her konuda apple ı tutarsan objectif olup olmadığını düşünürüm ;) Neden mi elinde ki telefona bak bir de benim elimde ki telefona bak :)
 
franzliszt

franzliszt

Üye

Renk belirttin diye taraflısın demedim ama her konuda apple ı tutarsan objectif olup olmadığını düşünürüm ;) Neden mi elinde ki telefona bak bir de benim elimde ki telefona bak :)
ozaman bizde subjektif oluruz :) sen benim taraflı olduğumu düşünebilirsin çünkü gerektiği zaman taraflıyım haklı nedenlerimle :)
bir kamera kullanmıyorsun sırf kamera için telefonmu alınır ? androiddeki programlarla oyunlarla ios arasında nasıl bir fark olduğunu sokaktan geçen teyzeye sorsan artık cevap verecek sana .. ee işte durum böyle olunca apple herzaman önde oluyor kusura bakmasın artık sub veya objektif ol her türlü apple a çıkarsın (nereye kadar - android marketi adam edene kadar )
 
sharke2010

sharke2010

Üye
Xperia Neo :good:
 
geneluye

geneluye

Üye
elbette galaxy s3 veya one x
 
  • Beğen
Tepkiler: DreaMagiC
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
elbette galaxy s3 veya one x
:kop2:


- - - Eklendi - - -

ozaman bizde subjektif oluruz :) sen benim taraflı olduğumu düşünebilirsin çünkü gerektiği zaman taraflıyım haklı nedenlerimle :)
bir kamera kullanmıyorsun sırf kamera için telefonmu alınır ? androiddeki programlarla oyunlarla ios arasında nasıl bir fark olduğunu sokaktan geçen teyzeye sorsan artık cevap verecek sana .. ee işte durum böyle olunca apple herzaman önde oluyor kusura bakmasın artık sub veya objektif ol her türlü apple a çıkarsın (nereye kadar - android marketi adam edene kadar )
Sokaktaki teyzeye sorsan oğlum paranızı israf etmeyin ayfonmudur nedir her ne zıkkımsa der :d:
 
enes-1907

enes-1907

Üye
tarafsız şekilde söylüyorum
1- iphone4 xperia neo dan gerek program gerek oyun gerek müzik gerek ekran açısından (hatta bence kamera ama kişinin zevkine kalmış) daha iyi bir cihazdır daha güçlü bir cihazdır
2- samsungun süper amoled plus ekranı braviadan çok daha iyi ve güçlü görüntü sunmaktadır.
3-tarafsız tartışırsanız daha iyi olur,
şimdi size samsung galaxy s2 mi verseler alırsınız xperia arc s mi - yada beyaz iphone4 mi verseler alırsınız xperia neo mu ? bunun cevabını içtenlikle doğru şekilde verebiliyorsanız sorun yok.

diğer özellikler hakkında dediklerine bişi demiyorum ama şu amoled ekran hakkında yaptığıın yoruma inanamıyorum arkadaşım 1 ay sade ben telefon almadan önce amoled ekranla sony karsılastırdım adamlar testler yapmıslar.sana video koymusum görmedinmi s2 nin ekranının karanlık olduğunu videoda hale daha amoled sony bravia engine den daha kaliteli diyebiliosun ben anlamadım senii adamlar led tvlerde kullandığı özelliği koymus telefona sen neyin davasındasın kanıtlanmıs bişi bu videıoya iyi bak diyorum bu konu burda kapanır eğer kırdıysam özür
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt