iphone 3gs mi yoksa galaxy s mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
elizkundura

elizkundura

Üye
    Konu Sahibi
iphone 3gs mi yoksa galaxy s mi
selam arkadaşlar bu aralar iyi bi tel almak istiyorum ama kararsız kaldım iphone 3gs vardı bende ve gayet memnundum ama galaxy s 2 yi görünce hayran kaldım ama cok pahalı gelir bana bende samsung s1 e baktım oda iyi şimdi hangisini alayayım samösung galaxy 1 mi yoksa iphone 3gs mi ayrıca baktıgım galaxy s2 deki roomun aynısnı s1 e kurmam mümkün mü hangisiydi bakamadım ama olaganüstü güzel bir arayüzü ve menü geçişleri vardı saygılar
 


haltie

haltie

Üye
galaxy s 2 çok hoş telefon gerçekten.Ekranı çok güzel menü geçişleri gayet hızlı.Ama iphone 3g si anlatmaya gerek yok.Galaxy s1 s2nin tadını vermez.
 

52mrt1905

Üye
galaxs s tabiki hem kamera üstün hem işlemcide hemde ekranda
 
PriZm

PriZm

Üye
saka gibi konu:D
galaxy s iphone3-4 ile esit gucte
 

Rap3g

Üye
iphone 4 desen hadi neysede bu nasıl soru ya 3gs galaxy yle kıyaslanırmı :D
 
kol@j

kol@j

Üye
iphone alışanlar pek vazgeçemek istemez...

galaxi daha iyi bile olsa...

eski karım.... pardon yani eski telefonum dersin.. :)
 
KELGER

KELGER

Üye
kardeş galaxy iphone 4 ten bile iyi 3gs benim htc wildfire s ile bile yarışamaz
 
y n s c n

y n s c n

Üye
İphone 3G's'de ne rom var ne işlemci var adam akıllı, şu zamandan sonra çöp niyetine alırım belki :)
 
mkemalynd

mkemalynd

Üye
Hiç düşünme bile s i al rahatla ;)
 
blacktalon

blacktalon

Üye
bu bölüme actıysan iphone dyecek halleri yok :D
 
PriZm

PriZm

Üye
iphone bolumunede acsaydi yine galaxy derlerdi;)
Galaxy ile 3gs arasunda ucurum gibi fark var
 
kol@j

kol@j

Üye
şunu da unutmamak lazım

donanım ve özellik arttıkça haşasiyet de artıyor.

gerçi elektronik sistemlerini gene iyi imal ediyorlar ama bu seferde fiziksel hassasiyeti yüksek kırılgan cihazlar ortaya çıkıyor...
 
1oyun

1oyun

Üye
İpa'dan Kurtul Bence :D android varken iphone gibi uğraştırıcı işletim sistemine sahip telefonu alma bence ;)
Galaxy S tavsiye ederim.
 
Consul9

Consul9

Üye
arkadaşlar tamam galaxy s iyi telefon ama iphoneuda çöp yapmışsınız.Kardeş ios a alıştıysan android biraz sıkıcı gelebilir.Ama tabi senin isteklerin önemli telefonu hangi amaçlarda kullanacaksın??
 
  • Beğen
Tepkiler: haltie

ahmet0021

Üye
galaxi s ile iphone 3gs yi karşılaştırmak dogru degil iphone 4 ile karşılaştırmak lazım
 
icais

icais

Üye
kimse iphone demez ki :)

şimdi sen napcan o telle ona göre al, he diyosan kurcalıcam rom atcam çöketertcem bidaha atcam onu yüklücem bunu yüklücem androidi merek ettim falan diyosan al tabiki galaxy s gerçekten çok hoş bi telefon,

ama yok ben oyun oynucam, uygulama yüklücem telefonu ağzına kadar doldurcam, bide Türküz ya havamız olsun diyosan iphone kalsın hem masraf yapmamış olursun. ha bu uygulama ve oyunlar andoridde yokmu var alası var :) , ama ios a göre 200.000 tane varsa androidde 50.000 tane var. gerçi her gün ios tabanlı ne varsa androide uyarlıyorlar :) bnce al gitsin bide onu gör sonra kararını ver
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Birbirlerine rakip değiller, karşılaştırmak anlamsız.
 

mustapha2105

Üye
başımıza taş yağacak yakında 3gs ile galaxy s2 kıyaslanır :)
 
kol@j

kol@j

Üye
şimdiki telefonun beklentini karşılıyorsa hiç gerek yok

değiştirirsen içinde kalır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt