İphone 3GS alınır mı ? Önerileriniz.

Sponsorlu Bağlantılar

Del Rey

Del Rey

Üye


bunların en yenisi ne zaman çıktı? PES 2012 bile daha çıkmadı, FIFA'dan hiç bahsetmiyorum bile.
Ya da nerede 9 MM gibi oyunlar?


- - - Eklendi - - -

Asphalt 7 gelecek mi?
Gelse dahi, ki geleceğini zannetmiyorum, en iyi symbian denilen 808 bir iPhone 4 kadar performans gösterebilecek mi?


- - - Eklendi - - -

daha nice oyun var böyle, yazamayacağım, sen zaten onları biliyorsun.


- - - Eklendi - - -

Ha bir de, neden 1. nesil symbianlar [N8 gibi] Tintin'i açamıyor ?!

Peki, şöyle birşey de var. Android kullanıcısıyım aynı zamanda. Orada yazılan çoğu oyunu bile oynamıyorum düşün artık. Nokia 603, kesinlikle iPhone 3GS'ten daha iyidir. İndirip oynadığınız en fazla 3-5 oyun bulunur. AppStore büyük, ancak 603 de oyun oynamak için yeterli.

N8 gibi ilk nesil Symbian cihazların GPU'su eskidir. GPU hafızası da azdır. Asphalt 6 zamanında da gelmeyecek deniyordu, Asphalt 7 de %90 ihtimalle gelecek ve 603 de destekleyecek. 808 PureView'un GPU'su çok güçlü.
 


futbol123

futbol123

Üye
Peki, şöyle birşey de var. Android kullanıcısıyım aynı zamanda. Orada yazılan çoğu oyunu bile oynamıyorum düşün artık. Nokia 603, kesinlikle iPhone 3GS'ten daha iyidir. İndirip oynadığınız en fazla 3-5 oyun bulunur. AppStore büyük, ancak 603 de oyun oynamak için yeterli.

N8 gibi ilk nesil Symbian cihazların GPU'su eskidir. GPU hafızası da azdır. Asphalt 6 zamanında da gelmeyecek deniyordu, Asphalt 7 de %90 ihtimalle gelecek ve 603 de destekleyecek. 808 PureView'un GPU'su çok güçlü.
603 ekran ve çok az kamera konusunda iyidir diğer yönden 3gs
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Peki, şöyle birşey de var. Android kullanıcısıyım aynı zamanda. Orada yazılan çoğu oyunu bile oynamıyorum düşün artık. Nokia 603, kesinlikle iPhone 3GS'ten daha iyidir. İndirip oynadığınız en fazla 3-5 oyun bulunur. AppStore büyük, ancak 603 de oyun oynamak için yeterli.

N8 gibi ilk nesil Symbian cihazların GPU'su eskidir. GPU hafızası da azdır. Asphalt 6 zamanında da gelmeyecek deniyordu, Asphalt 7 de %90 ihtimalle gelecek ve 603 de destekleyecek. 808 PureView'un GPU'su çok güçlü.

bence de 603 daha iyi ama neden oyun yok? 2016'ya kadar Symbian öyle ya da böyle devam edecek ama oyunlar ??
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4877806]
he he eminim öyledir
[/QUOTE]
800 mhz le 1.5 ghz ' i karşılaştırıyoruz (1.3 downclocklanmış halidir ) neyse ramler aynı 512 ye 512 gpu ise Tartışılmaz 808 önde çünkü içinde bulundurduğu grafik kartı tegra 3'ten sonra en iyisi . Yani kısacası 808 açık ara önde daha da detaylandıralıbilir 808 in ekran'daki üstünlüğünden bahsetmiyorum bile
 
futbol123

futbol123

Üye
800 mhz le 1.5 ghz ' i karşılaştırıyoruz (1.3 downclocklanmış halidir ) neyse ramler aynı 512 ye 512 gpu ise Tartışılmaz 808 önde çünkü içinde bulundurduğu grafik kartı tegra 3'ten sonra en iyisi . Yani kısacası 808 açık ara önde daha da detaylandıralıbilir 808 in ekran'daki üstünlüğünden bahsetmiyorum bile
Çok abartıyorsunuz şu telefonu görende canavar bir makina sanacak berbat bir telefon birtek kamera var.İphone 4s yine üstün herzamanki gibi.Gelelim farklarına
1 ekran 808 de 360x640 4.0 184ppi lik pikselleri sayılan bir telefon 4s te 640x960 330ppi 2 katı kaliteli ekran var
2 işlemci 808 de çok eski nesil kullanılan 2006 senesinden beri hızı artmış 1.3ghz lık işlemci var 4s te 1ghz arm cortex a9 işlemci var çift çekirdek yeni nesil ve çift çekirdekli kıyaslamaya bile değmez.Bu arada işlemcinin hızı değil mimarisi önemli bu şuna benzemiş p4 ile i3 ün kıyaslaması.
3 kamera 808 te birtek kamera var gerisi fasa fiso.. zaten iphone un kamerası çok net çekecektir.Bu telefonu anca fotografçılar alır.Hatta benim tahminim kasma ve donma sorunları olucaktır :)
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Tehlike ";4877836][COLOR=DarkRed][SIZE=3] 603 ekran ve çok az kamera konusunda iyidir diğer yönden 3gs[/SIZE][/COLOR][/QUOTE] Ben boşuna yazmışım o kadar farkı. Peki' Alıntı:
- - - Eklendi - - -[/COLOR]

Tehlike ";4877958][COLOR=DarkRed][SIZE=3] Çok abartıyorsunuz şu telefonu görende canavar bir makina sanacak berbat bir telefon birtek kamera var.İphone 4s yine üstün herzamanki gibi.Gelelim farklarına [COLOR=#000000]1 ekran 808 de 360x640 4.0 184ppi lik pikselleri sayılan bir telefon 4s te 640x960 330ppi 2 katı kaliteli ekran var 2 işlemci 808 de çok eski nesil kullanılan 2006 senesinden beri hızı artmış 1.3ghz lık işlemci var 4s te 1ghz arm cortex a9 işlemci var çift çekirdek yeni nesil ve çift çekirdekli kıyaslamaya bile değmez.Bu arada işlemcinin hızı değil mimarisi önemli bu şuna benzemiş p4 ile i3 ün kıyaslaması. 3 kamera 808 te birtek kamera var gerisi fasa fiso.. zaten iphone un kamerası çok net çekecektir.Bu telefonu anca fotografçılar alır.Hatta benim tahminim kasma ve donma sorunları olucaktır :) [/COLOR][/SIZE][/COLOR][/QUOTE] 808 bir multimedya telefonudur. 808 GPU'yu daha önce hiçbir cihazın kullanamadığı kadar iyi kullanır. Özle üretim mikrofonu aynı zamanda özel algoritmalarla da donatılmıştır. Bu sayede kamera çekerken ses vızır vızır gelmez' Alıntı:
- - - Eklendi - - -[/COLOR]

bence de 603 daha iyi ama neden oyun yok? 2016'ya kadar Symbian öyle ya da böyle devam edecek ama oyunlar ??

Nedeni belli değil mi? Topluluk psikolojisi.
 
futbol123

futbol123

Üye
Ben boşuna yazmışım o kadar farkı. Peki, diyecek başka bir şey yok. 3 MP kamera ile VGA çözünürlükte çekim yapabilen bir telefon bu telefon. 720p HD 5 MP Kamera, NFC, yeni nesil Bluetooth, ekran, BCM GPU, RAM, ROM, hafıza neresi, iPhone 3GS neresi.

32 GB hafıza altı bana yetersiz geliyor. Gelecek telefonumun 64 GB hafızası + arttırılabilir olmasına özellikle dikkat edeceğim. Ki, 603'e 1-3 TB Harddisk bile bağlayabiliyorsunuz.
Kamera ve ekran farkı var sadece.Saydığın ram gpu vs. 603te hiçbir işe yaramıyor çünkü işletim sistemi yok işlemci 2006 da kullanılan işlemci hızı arttırmışlar.32gb neyine yetmiyor hd filmmi izliyorsun? 8gb bile çok rahat yetiyor.çok çok gereksiz tb bağlamak.
 
Del Rey

Del Rey

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4878050]
Kamera ve ekran farkı var sadece.Saydığın ram gpu vs. 603te hiçbir işe yaramıyor çünkü işletim sistemi yok işlemci 2006 da kullanılan işlemci hızı arttırmışlar.32gb neyine yetmiyor hd filmmi izliyorsun? 8gb bile çok rahat yetiyor.çok çok gereksiz tb bağlamak.
[/QUOTE]

:D Biz burada telefonları karşılaştırıyoruz, sen bize işe yaramıyor diyorsun. He, oldu. Telefon olarak 603 iPhone 3GS'in 4 katıdır.
 
futbol123

futbol123

Üye
Ben boşuna yazmışım o kadar farkı. Peki, diyecek başka bir şey yok. 3 MP kamera ile VGA çözünürlükte çekim yapabilen bir telefon bu telefon. 720p HD 5 MP Kamera, NFC, yeni nesil Bluetooth, ekran, BCM GPU, RAM, ROM, hafıza neresi, iPhone 3GS neresi.

32 GB hafıza altı bana yetersiz geliyor. Gelecek telefonumun 64 GB hafızası + arttırılabilir olmasına özellikle dikkat edeceğim. Ki, 603'e 1-3 TB Harddisk bile bağlayabiliyorsunuz.

- - - Eklendi - - -



808 bir multimedya telefonudur. 808 GPU'yu daha önce hiçbir cihazın kullanamadığı kadar iyi kullanır. Özle üretim mikrofonu aynı zamanda özel algoritmalarla da donatılmıştır. Bu sayede kamera çekerken ses vızır vızır gelmez, kulağın nasıl duyuyorsa öyle çıkar. Dolby teknolojisi mevcuttur. Mini HDMI portu vardır. 41 MP Kamerasını söylemeye gerek yok ancak iki farklı tür Flashı da var! Üstelik bununla bitmiyor, çok profesyonel kamera ve düzenleme yazılımı var. İnternette takılma yapmıyor, iPhone gibi aynı. Aynı zamanda ekranda kullanılan teknolojiler (Clearblack, amoled, groilla glass) ile ekranın HD olmasına gerek kalmıyor. Hafıza desteği çok güzel vs. vs. Anlatsam ne yazar, anlaşılmadığı sürece.

- - - Eklendi - - -



Nedeni belli değil mi? Topluluk psikolojisi.
İphone 4s teki gpu yu bilmiyorsun sanırım.Güçlü gpu olsa ne olur işletim sistemi ve cpu olmadıktan sonra.Kamera iyi sadece iphone gibi hiçbir telefon olamaz ;) nokia ne yaparsa yapsın hiç marka onun başarısını yakalıyamaz.Gördük ekran farkını 184 ppi 4s 330ppi 2 katı net.Nokia fanı olmaya devam et.Gerçekler acıdır gerçekler acıtır.


- - - Eklendi - - -

:D Biz burada telefonları karşılaştırıyoruz, sen bize işe yaramıyor diyorsun. He, oldu. Telefon olarak 603 iPhone 3GS'in 4 katıdır.
sen öyle sanmaya devam et nokia fanı 3gs 603 ten çok daha iyi ;)


- - - Eklendi - - -

gördük ne kadar iyi nokia desteği çekti hiçbir oyun uygulama çıkmıyor canavar makineye
 

JoSePhiSM

Üye
Senin bu isteklerin karşısında benim gözümde direk Blackberry canlandı. Senin işini en iyi Blackberry görür. Facebook twitter ve hatta maillerin direk telefonuna anlık olarak gelir ve mesaj gelir gibi sinyal vererek ekranda uyarıyla gösterir.

Yok be hocam tuşlu telefon kullanamam artık, bu saydığım özellikleri sıkça yapabileceğim kasma donma sorunu olmayan bir dokunmatik cihaz lazım.

Dokunmatiğe nokia 5800 ile giriş yaptım 2,5 yıldır onu kullanıyorum bu arada symbian' a tövbe etmiş durumdayım. 5800' ı kullananlar bilir zaten tırnakla dokunmak gerekiyor bende bunu sevmemeye başladım ve çizilmelerede sebep veriyor. -kapasitif mi deniyordu böyle dokunmatiklere- uygulamalara hiç girmiyorum bile ovi mağazada o kadar boş beleş uygulamalar var ki anlatamam, her uygulama indirdiğimde pişman olup siliyorum. Alacağım telefon ya android yada ios olmalı, en basiti sahibinden, gg, haber siteleri vb. gibi sitelerdeki uygulamalar başta ios olmak üzere android işletim sistemli telefonlara indiriliyor. symbian' a uygulama yapan site bulmak çok zor.

Dediğim gibi 3GS alıp almamak konusunda halen çok kararsızım, al diyenlerde çok alma diyenlerde...
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
Yok be hocam tuşlu telefon kullanamam artık, bu saydığım özellikleri sıkça yapabileceğim kasma donma sorunu olmayan bir dokunmatik cihaz lazım.

Dokunmatiğe nokia 5800 ile giriş yaptım 2,5 yıldır onu kullanıyorum bu arada symbian' a tövbe etmiş durumdayım. 5800' ı kullananlar bilir zaten tırnakla dokunmak gerekiyor bende bunu sevmemeye başladım ve çizilmelerede sebep veriyor. -kapasitif mi deniyordu böyle dokunmatiklere- uygulamalara hiç girmiyorum bile ovi mağazada o kadar boş beleş uygulamalar var ki anlatamam, her uygulama indirdiğimde pişman olup siliyorum. Alacağım telefon ya android yada ios olmalı, en basiti sahibinden, gg, haber siteleri vb. gibi sitelerdeki uygulamalar başta ios olmak üzere android işletim sistemli telefonlara indiriliyor. symbian' a uygulama yapan site bulmak çok zor.

Dediğim gibi 3GS alıp almamak konusunda halen çok kararsızım, al diyenlerde çok alma diyenlerde...

Aynı durumdayız bende 5800 kullandım nokia mı aman aman :D Blackberry nin dokunmatik olanlarıda var ama dediğim gibi senin isteklerini düşündüğümde en faydalı BB gibi geldi bana. İphone konusunda bende çok kararsızım ama aynı fiyata daha güncel özellikli androidler de var
 
Del Rey

Del Rey

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4878084]sen öyle sanmaya devam et nokia fanı 3gs 603 ten çok daha iyi ;)[/QUOTE]

iPhone 4S'in GPU'su bir oyun GPU'su. 808 PV ise multimedya GPUsuna sahiptir. İkisi arasında karar verecek olsam 808 derim.

:kop:Sen böyle söyleme sokakta sana güler adamlar. Demek 3GS, 603'ten iyi ha?

Şu değiştirilemeyen bataryası hemen biten telefon?

Ekranını azıcık döndürünce renkleri kaybolan telefon.

Ana ekranı bile olmayan, sisteminin tamamı bir menüden ibaret olan telefon?

Widget bile ekleyemediğin bir telefon? Adobe Flash desteği bulunmayan bir telefon?

JB yapmayınca işe yaramayan bir telefon? 603'ün yarısından bile daha az RAM'e sahip olan bir telefon?

Ekolayzer ayarı yapınca bataryanın daha çabuk bitmesi gibi bir soruna sahip olan, Apple'ın da bunu bağırırak batarya kısmında söylediği telefon?

35 drecenin üstünde adam gibi çalışamayan, 45 derecenin üstünde de patlamaya hazır bir bomba olan telefon?

NFC'si bulunmayan bir telefon?

Aynı anda 60-70 uygulama açamayacak bir telefon. Ne güzel ki, 128 MB RAM'e sahip C5-03 34 uygulamayı aynı anda açıp 27 MB RAM'i de boş bırakabilir. 603 de oyunlar dahil olmak üzere 60-70 ve daha fazla uygulama açabilir. iPhone ise uygulama desteklemiyorsa uygulamayı arka plana atamaz bile :)

Kamerası Samsung M620 ile aynı kalitede video çekebilen telefon. Bak işe onun dengi budur:


Bunlara cevap veremiyorsan sen de kabul etmiş olursun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
MrExpert

MrExpert

Üye
iPhone 4S'in GPU'su bir oyun GPU'su. 808 PV ise multimedya GPUsuna sahiptir. İkisi arasında karar verecek olsam 808 derim.

:kop:Sen böyle söyleme sokakta sana güler adamlar. Demek 3GS, 603'ten iyi ha?

Şu değiştirilemeyen bataryası hemen biten telefon?

Ekranını azıcık döndürünce renkleri kaybolan telefon.

Ana ekranı bile olmayan, sisteminin tamamı bir menüden ibaret olan telefon?

Widget bile ekleyemediğin bir telefon? Adobe Flash desteği bulunmayan bir telefon?

JB yapmayınca işe yaramayan bir telefon? 603'ün yarısından bile daha az RAM'e sahip olan bir telefon?

Ekolayzer ayarı yapınca bataryanın daha çabuk bitmesi gibi bir soruna sahip olan, Apple'ın da bunu bağırırak batarya kısmında söylediği telefon?

35 drecenin üstünde adam gibi çalışamayan, 45 derecenin üstünde de patlamaya hazır bir bomba olan telefon?

NFC'si bulunmayan bir telefon?

Aynı anda 60-70 uygulama açamayacak bir telefon. Ne güzel ki, 128 MB RAM'e sahip C5-03 34 uygulamayı aynı anda açıp 27 MB RAM'i de boş bırakabilir. 603 de oyunlar dahil olmak üzere 60-70 ve daha fazla uygulama açabilir. iPhone ise uygulama desteklemiyorsa uygulamayı arka plana atamaz bile :)

Kamerası Samsung M620 ile aynı kalitede video çekebilen telefon. Bak işe onun dengi budur:


Bunlara cevap veremiyorsan sen de kabul etmiş olursun :)




Şu bataryasına laf attığın telefonun bataryasıyla ben 5 saat durmadan asphalt 6 , angry birds gta3 oynuyorum belki wifiden 1-2 film izliyorum .... c6 -01 vardı bende günde 2 kere şarj edıyordum ben ... normal kullannımda 2gün gidiyor sen bılmeden ezberden konuşma !!! flash player i ile övündüğün 603 e sus payı verılmış flas lite var adope flas player değil... flash lite bı sıteyı açmak için ne kadar kasıldığını herkes biliyor...
 
futbol123

futbol123

Üye
iPhone 4S'in GPU'su bir oyun GPU'su. 808 PV ise multimedya GPUsuna sahiptir. İkisi arasında karar verecek olsam 808 derim.

:kop:Sen böyle söyleme sokakta sana güler adamlar. Demek 3GS, 603'ten iyi ha?

Şu değiştirilemeyen bataryası hemen biten telefon?

Ekranını azıcık döndürünce renkleri kaybolan telefon.

Ana ekranı bile olmayan, sisteminin tamamı bir menüden ibaret olan telefon?

Widget bile ekleyemediğin bir telefon? Adobe Flash desteği bulunmayan bir telefon?

JB yapmayınca işe yaramayan bir telefon? 603'ün yarısından bile daha az RAM'e sahip olan bir telefon?

Ekolayzer ayarı yapınca bataryanın daha çabuk bitmesi gibi bir soruna sahip olan, Apple'ın da bunu bağırırak batarya kısmında söylediği telefon?

35 drecenin üstünde adam gibi çalışamayan, 45 derecenin üstünde de patlamaya hazır bir bomba olan telefon?

NFC'si bulunmayan bir telefon?

Aynı anda 60-70 uygulama açamayacak bir telefon. Ne güzel ki, 128 MB RAM'e sahip C5-03 34 uygulamayı aynı anda açıp 27 MB RAM'i de boş bırakabilir. 603 de oyunlar dahil olmak üzere 60-70 ve daha fazla uygulama açabilir. iPhone ise uygulama desteklemiyorsa uygulamayı arka plana atamaz bile :)

Kamerası Samsung M620 ile aynı kalitede video çekebilen telefon. Bak işe onun dengi budur:


Bunlara cevap veremiyorsan sen de kabul etmiş olursun :)
Çok komiksin komik olduğun şurdan belli sokaktaki adama sor sokaktaki adam ne anlar telefondan bataryayı değişsen ne olur değişmesen ne olur ne kadar sallamışın madem bu kadar kötü telefon neden dünyanın 1 numaralı markası apple iphone ? nokia anca sondan 1.olur.Ana ekranımı bulunmuyor ne diyorsun sen yaw:d: ısınma sorunu falanda yok nokia ile karıştırma jb yapmayınca işe yaramıyormu ? app store dan isteğin oyun ve uygulamayı yüklersin paralı ama jb te 5dk lık iş zaten :) aynanda 60 uygulamayı açsa nolur açmasa ne olur 60 oyunu birden mi oyunuyacasın mantıklı ol biraz :) 603 te düzgün oyun mu var oynayasın desteği çekti nokia kabul et bunu oyun çıkmıyor artık 603 e.İphone ile arka planada atılıyor uygulamalar videolardan bak ;) ne canavar makineymiş bu :aha: say say bitmiyor:d: o ram gpu vs hiçbir işe yaramaz destek olmadıktan sonra m620 ile kıyaslıyorsun ben sana cevap bile yazmıyorum..
 

PixelWolf

Üye
nokia alınmaz ama 3gs de alınmaz
 

JoSePhiSM

Üye
arkadaşlar 16 GB 3GS buldum, 16 ay daha KVK garantisi var artık karar verdim alacam bu telefonu ama 750 TL' ye değil.

Yarın adamın yanına gidip telefona bakmayı düşünüyorum, alırken nelere dikkat etmem lazım, daha önce tamir görmüşmü, kutu o telefona mı ait, fatura o telefona mı ait bunları nasıl anlarım. Birde 3G ile 3GS arasında şekil olarak fark yok içindeki pusuladan 3GS olduğuna emin olabilir miyim
 
futbol123

futbol123

Üye
arkadaşlar 16 GB 3GS buldum, 16 ay daha KVK garantisi var artık karar verdim alacam bu telefonu ama 750 TL' ye değil.

Yarın adamın yanına gidip telefona bakmayı düşünüyorum, alırken nelere dikkat etmem lazım, daha önce tamir görmüşmü, kutu o telefona mı ait, fatura o telefona mı ait bunları nasıl anlarım. Birde 3G ile 3GS arasında şekil olarak fark yok içindeki pusuladan 3GS olduğuna emin olabilir miyim
İkinci ele hiç bulaşmayın derim aynı fiyata sıfır xperia ray,neo v galaxy w modellerine bakın
 

JoSePhiSM

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4888927]
İkinci ele hiç bulaşmayın derim aynı fiyata sıfır xperia ray,neo v galaxy w modellerine bakın
[/QUOTE]

pazartesi günü 16gb olanını 650 tl ye alacağım hocam, jelatinli kutu garantili. umarım iyi bir karar olur benim için
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
iPhone 4S'in GPU'su bir oyun GPU'su. 808 PV ise multimedya GPUsuna sahiptir. İkisi arasında karar verecek olsam 808 derim.

:kop:Sen böyle söyleme sokakta sana güler adamlar. Demek 3GS, 603'ten iyi ha?

Şu değiştirilemeyen bataryası hemen biten telefon?

Ekranını azıcık döndürünce renkleri kaybolan telefon.

Ana ekranı bile olmayan, sisteminin tamamı bir menüden ibaret olan telefon?

Widget bile ekleyemediğin bir telefon? Adobe Flash desteği bulunmayan bir telefon?

JB yapmayınca işe yaramayan bir telefon? 603'ün yarısından bile daha az RAM'e sahip olan bir telefon?

Ekolayzer ayarı yapınca bataryanın daha çabuk bitmesi gibi bir soruna sahip olan, Apple'ın da bunu bağırırak batarya kısmında söylediği telefon?

35 drecenin üstünde adam gibi çalışamayan, 45 derecenin üstünde de patlamaya hazır bir bomba olan telefon?

NFC'si bulunmayan bir telefon?

Aynı anda 60-70 uygulama açamayacak bir telefon. Ne güzel ki, 128 MB RAM'e sahip C5-03 34 uygulamayı aynı anda açıp 27 MB RAM'i de boş bırakabilir. 603 de oyunlar dahil olmak üzere 60-70 ve daha fazla uygulama açabilir. iPhone ise uygulama desteklemiyorsa uygulamayı arka plana atamaz bile :)

Kamerası Samsung M620 ile aynı kalitede video çekebilen telefon. Bak işe onun dengi budur:


Bunlara cevap veremiyorsan sen de kabul etmiş olursun :)
3gs'in 603'ten iyi olduğunu düşünenler var cidden bu sitedeki bu işten anlayanların ortalamasının gün geçtikçe düştüğüne şahit oluyorum. Gerçekten şoklar içerisindeyim bi de hala daha haklı olduklarını zannediyorlar çok traji-komik bir durum arkadaş ki zaten yazdıklarına cevap bile veremiyorlar, gerçekler de ortadayken kamerası müzik deneyimi tüm özellikleri ve ekran kalitesi geri olan bir telefonu savunmak nasıl bir cehalettir anlamadım gitti :)
 


Üst Alt