İphone 3GS alınır mı ? Önerileriniz.

Sponsorlu Bağlantılar

S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
İphone 3GS alınır mı ? Önerileriniz.
Arkadaşlar şuan BB kullanıyorum daha önce symbian - Blackberry OS - Android (kısa bir süre) kullandım. Konuyu açmamdaki amaç işletim sistemleri tartışması değildir.

Turkcell 730TL 'ye kontratsız İphone 3GS satışına başlamıştır.
İphone 3GS eski bir model olduğunun farkındayım işletim sistemi eski olduğunun da farkındayım. Hatta iphone 5 öncesi eski model İphone 3GS 'yi ellerinden çıkarmak amaçlarında olduklarının da farkındayım ona göre yorum yapabilirsiniz :)

Benim amacım hiç İos işletim sistemi kullanmadığım için yani biraz merak konusu diyelim. Sırf bu meraktan ötürü böyle bir cihaza bu şartlar altında bu ücreti ödemek çok mu saçma olur ? Bunu merak ediyorum.

Doğal olarak İphone 4 - 4S öneren arkadaşlar olabilir fakat fiyatları çok yüksek olduğu için onları düşünmüyorum.

Sadece hiç iphone kullanmamış ve İOS işletim sistemi kullanmak/denemek isteyen biri olsaydınız bunu tercih eder miydiniz ? Yorumlar için şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
 


61semih

61semih

Üye
vadesi dolmuş bir telefona ben o parayı vermem şahsen.tabi çokbir beklentin yoksa alabilirsin.
o paraya android işletim sistemine sahip telefonlar bulabilirsin.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
iOS kullanmak demek benim için oyun/uygulama demek ve o telefon yeni oyunlar için yeterli değil. Sadece sistemi görmek ve açabildiği oyun/uygulamaları denemek istiyorsan al tabi. Ayrıca mesaj yazmak için en ideal dokunmatik telefonlardan biri.
 
futbol123

futbol123

Üye
Turkcell satmıyor nakit bende alıcaktım ancak kontratlı satıyorlarmış
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
vadesi dolmuş bir telefona ben o parayı vermem şahsen.tabi çokbir beklentin yoksa alabilirsin.
o paraya android işletim sistemine sahip telefonlar bulabilirsin.

Teşekkürler dostum öyle abartılı bir beklentim yok diyebilirim ama bundan tek kastım oyun oynamam demek olur :)

iOS kullanmak demek benim için oyun/uygulama demek ve o telefon yeni oyunlar için yeterli değil. Sadece sistemi görmek ve açabildiği oyun/uygulamaları denemek istiyorsan al tabi. Ayrıca mesaj yazmak için en ideal dokunmatik telefonlardan biri.

Mesaj ve konuşmayı çok sık kullanırım. Oyun oynamam ama program için baya kullanırım.
[QUOTE=" Tehlike ";4866867]Turkcell satmıyor nakit bende alıcaktım ancak kontratlı satıyorlarmış[/QUOTE]

Satılıyor arkadaşım verdiğim linke tıkla ve kontratsız satın almak istiyorum u işaretle
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
O paraya değmez 3-4 oyun/uygulama açarsın arayüz zaten sade 2-3 haftada sıkılırsın yani o telefon seni baya sınırlar. Sistemi çok merak ediyorsan videolarına bakabilirsin youtube'dan karar gene de senin neticede az para istemiyorlar.
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
O paraya değmez 3-4 oyun/uygulama açarsın arayüz zaten sade 2-3 haftada sıkılırsın yani o telefon seni baya sınırlar. Sistemi çok merak ediyorsan videolarına bakabilirsin youtube'dan karar gene de senin neticede az para istemiyorlar.

Dediğim gibi oyun oynamıyorum ama uygulamalar bir zaman sonra desteklemeyecek gibi. Fiyat ucuz değil ama normal iphone fiyatlarıyla kıyaslandığında daha uygun olduğu için değerlendirilebilinir mi acaba diye düşünmüştüm.
 
-efşan

-efşan

Üye
Sırf merak için o para verilmez bence. Ben olsam almazdım en azından.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Ben aldim turkcell den gayet memnunum ama dediğiniz gibi birkaç oyun değil çoğu oyunu rahatlikla donmadan oynuyorum ..
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bende 3Gs düşünmüştüm ama çok çabuk soğuyup vazgeçtim. Eski bir telefon düşün artık :oke: En basitinden kamera çözünürlüğüne bak ;)
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
çok para hacı ya.ya sen ikinci el temiz 3gs al daha iyi 350tl falan var.en azından 400 tl ye yakın para cebinde kalır.
 
15097

15097

Üye
Ben olsam almazdım.Zaten eski bir model olduğu için çoğu oyunu açmıyor ve ios 6 güncellemesini bile doğru dürüst alamıyor.
 
futbol123

futbol123

Üye
nasıl açmıyor kardeşim ya bütün oyunları açıyor apple desteği çekmedi zaten 15097 iphone 4 te düzgün alamıyor güncellemeyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: StunnerDead
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bence telefon çok eskidi bu kadar para verip almak mantıksız olur..İphone alacaksan 4 veya 4s alınmalı bence :tebessüm:
 
15097

15097

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4867487]nasıl açmıyor kardeşim ya bütün oyunları açıyor apple desteği çekmedi zaten 15097 iphone 4 te düzgün alamıyor güncellemeyi.[/QUOTE]
:hmmm
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar şuan için askıya aldım bu düşünceyi :)

Genel olarak arkadaşların yorumlara cevap vermek gerekirse bilgisayarda dahi oyun oynayan biri değilim ondan 1 tane dahi oyun çalıştırmasa gıkım çıkmaz :) Diğer bir konu halihazırda fotoğraf makinam kamerası olmasa da olur (Telefonla hayatım boyunca çekipte kullandığım fotoğraf 5i geçmez) müzik olayını sık olmasa da bazen yolculuk esnasında kullanabilirim.

Telefonda kullandığım en çok özellik başta SMS ardından konuşma ve uygulamalar uygulamalardan kastım facebook , twitter tarzı uygulamalar.

İphone 4 veya 4s öneren arkadaşa da teşekkürler konu başında zaten fiyatları bana uçuk geldiği için düşünmediğimi söylemiştim.

2. el alabilirsin denmiş diğer telefonlar için 2. el düşünebilirdim ama iphone 2. el almak bana biraz cesaret işi gibi geliyor nedeni ise batarya. Sonuçta batarya değiştirilemiyor diğer kişi düzgün bile kullansa bir zaman sonra deformeyle batarya yetmez oluyor.
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
hacı sen o zaman niye böyle telefon alıyorsun ki git nokia asha al sana fazlasıyla yeter :)
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
hacı sen o zaman niye böyle telefon alıyorsun ki git nokia asha al sana fazlasıyla yeter :)

Konunun en başında belirttiğim gibi İOS merakı var şuan yoksa gösterişten yada havam olsun diye değil :) Neredeyse tüm işletim sistemlerini kullandım bir ios kısmet olmadı :)
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
o zaman 4 veya 4s al yada 5i bekle yani o paraya yazık yani bir merak için değmez o fiyata o telefon :)
 


Üst Alt