[ENGİN]
Üye
Adam sinirli çıktıYaşın 17 değil mi Furkan yani daha gençsin
alınma lütfen
sende sakin ol genç
Adam sinirli çıktıYaşın 17 değil mi Furkan yani daha gençsin
alınma lütfen
Son zamanlar sizin yorumlarınıza cevap da bulunmama gayretinde olsam da bu sefer tutamadım kendimi.Adam sinirli çıktıYaşın 17 değil mi Furkan yani daha gençsin
alınma lütfen
evet en sevdigim atasözlerinden biridir o söz +1
Son zamanlar sizin yorumlarınıza cevap da bulunmama gayretinde olsam da bu sefer tutamadım kendimi.
Daima yaşınızla öğünmeniz cidden sinir bozucu bir durum. İlk defa karşılaşmıyorum bu tip yorumlarınızla.
Bakınız ki; Akıl yaşta değil baştadır.
Keyifli Forumlar.
herkes sakin tamam sorun yok 
+1.evet saka yaptın tamam yaaw yeter artık uzatmayın konuyuYahu neden tepki gösteriyorsunuz kiben sakinim ve sadece şakayla karışık ortamı yumuşatayım dmiştim , lakin önyargılı olacağınızı bilemedim haklısınız
sohbet bölümüne matador git konu ac
sohbet etcez 
konu dışına gel takma her seyi kafanaTadımı kaçırdılar usta boşver gitsin bilip bilmeden yorum yapıyor insanlar![]()
bence ios6 da hiç bi hayal kırıklığı yok optimizasyon çok iyi kasma veya donma da yok
konuyuda okusaydın keşke. Adam kasma var dememiş gelişme yok demiş ve sebeplerinide yazmış.
Olum bak gidin!
o benim lafım ama senin olabilir 
tamam ben hatta bütün yorumları okudum bazı arkadaşlar kötüye gittiğini düşünüyo iosun ama ios stabiliteliğinden kararlılığından hiç ödün vermiyo bunları koruyarak adamlar geliştirmeye çalışıyor
Yok sorun stabillikte değil görsellik değişmiyor onu diyorlar , aslında ikonları değiştirseler fena da olmazdı hani
bence hiç oynamasınlar ikonlarla falan 
bence hiç oynamasınlar ikonlarla falan
![]()

ama ios6 çıktıktan sonra istedinsadece ikon değişsin istemiştik![]()

ama ios6 çıktıktan sonra istedin![]()

