iOS 6'da 5 hayalkırıklığı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


15097

15097

Üye
sohbet bölümüne geciyorum
 
-efşan

-efşan

Üye
Adam sinirli çıktı :ehe Yaşın 17 değil mi Furkan yani daha gençsin :) alınma lütfen
Son zamanlar sizin yorumlarınıza cevap da bulunmama gayretinde olsam da bu sefer tutamadım kendimi.
Daima yaşınızla öğünmeniz cidden sinir bozucu bir durum. İlk defa karşılaşmıyorum bu tip yorumlarınızla.
Bakınız ki; Akıl yaşta değil baştadır.
Keyifli Forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 1145465 ve StunnerDead
Matador03

Matador03

Üye
Yahu neden tepki gösteriyorsunuz ki :) ben sakinim ve sadece şakayla karışık ortamı yumuşatayım dmiştim , lakin önyargılı olacağınızı bilemedim haklısınız
 
15097

15097

Üye

Son zamanlar sizin yorumlarınıza cevap da bulunmama gayretinde olsam da bu sefer tutamadım kendimi.
Daima yaşınızla öğünmeniz cidden sinir bozucu bir durum. İlk defa karşılaşmıyorum bu tip yorumlarınızla.
Bakınız ki; Akıl yaşta değil baştadır.
Keyifli Forumlar.
evet en sevdigim atasözlerinden biridir o söz +1 :alkis herkes sakin tamam sorun yok :)


- - - Eklendi - - -

Yahu neden tepki gösteriyorsunuz ki :) ben sakinim ve sadece şakayla karışık ortamı yumuşatayım dmiştim , lakin önyargılı olacağınızı bilemedim haklısınız
+1.evet saka yaptın tamam yaaw yeter artık uzatmayın konuyu :D sohbet bölümüne matador git konu ac :D sohbet etcez :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 1145465
Matador03

Matador03

Üye
Tadımı kaçırdılar usta boşver gitsin bilip bilmeden yorum yapıyor insanlar :dry:
 
cyber

cyber

Üye
bence ios6 da hiç bi hayal kırıklığı yok optimizasyon çok iyi kasma veya donma da yok
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
bence ios6 da hiç bi hayal kırıklığı yok optimizasyon çok iyi kasma veya donma da yok

konuyuda okusaydın keşke. Adam kasma var dememiş gelişme yok demiş ve sebeplerinide yazmış.
 
cyber

cyber

Üye


konuyuda okusaydın keşke. Adam kasma var dememiş gelişme yok demiş ve sebeplerinide yazmış.

tamam ben hatta bütün yorumları okudum bazı arkadaşlar kötüye gittiğini düşünüyo iosun ama ios stabiliteliğinden kararlılığından hiç ödün vermiyo bunları koruyarak adamlar geliştirmeye çalışıyor
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Olum bak gidin!
 
Matador03

Matador03

Üye
tamam ben hatta bütün yorumları okudum bazı arkadaşlar kötüye gittiğini düşünüyo iosun ama ios stabiliteliğinden kararlılığından hiç ödün vermiyo bunları koruyarak adamlar geliştirmeye çalışıyor

Yok sorun stabillikte değil görsellik değişmiyor onu diyorlar , aslında ikonları değiştirseler fena da olmazdı hani
 
  • Beğen
Tepkiler: Niizuma.Eiji
Jomolocco

Jomolocco

Üye
zatn daha ne yapsinlar anlamiyorum 2 senedir kullaniyorum ios hic hatasini gormedim ne kasiyor ne hata veriyor
bu haberler cekemediklerinden
 
15097

15097

Üye
orasını falan bilmem ama Apple yapar bir şeyler.Her şey arayüz demek değilki.ios 6 ile birlikte bir sürü yenilik geldi.Daha ne olsun?
 
Matador03

Matador03

Üye
sadece ikon değişsin istemiştik :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt