Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bencede.Güncelleme gayet yeterli hiç yoktan ICS gibi eskisinden kötü bir hale getirmedi Arayüz ve tasarımı biraz değiştirip biraz daha kendine bağlayacak bir şey yapabilirlerdi ama Apple ömrü boyunca yapmayacak gibi gözüküyor...
Olabilir.Ya da tasarımı değiştirip bütün ergenlerin uuuv Android'ten çalmış o zaman en iyisi o demesini ya da benzesin benzemesin Google'ın dava açmasını istemiyor olabilir.Ota b*ka dava konusunda Apple 1 numaradır ama Google'da 1.'liği zorlar
Reşwan
Emekli Yönetici
Çok sayıda gereksiz mesajlar görülmüş bu sebeple konu Keyifli forumlar.
Bir konunun kapatılmasını istemiyorsanız çok fazla gereksiz mesajlar yazmayınız.