İOS 4.2.1 JAİLBREAK (resimli anlatım)

Sponsorlu Bağlantılar

davudx

davudx

Üye
hakan kardeş 3gs 4.1 kullanıyorum cihazım yurtdışı falan değil burada aldım..
sorum şu ki.. 4.2.1 geçsek jailbrek yapabilirmiyiz, tavsiye edermisin? daha önce 3.1.3 ü yapmıştım en son 4.1'i limera1n ile jailbreak yapmıştım... tavsiyelerini bekliyorum
 


hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
hayır 4.2.1 e geçme 4.1 de kal .şu anda 4.2.1 de sorun var ayrıca shsh kayıtlarını al umbrella ile..
 
adoleb

adoleb

Üye
Arkadaslar elımde 3gs yenı bootrom bır cıhaz var .ıstemedegm nedenlerden dolayı 4.0.1 den 4.2.1 yükseltmek zornda kldım. şu an sorunsuz jaılbreak var mı yoksa ne zaman cıkacak sorunsuz bır jaılbreak ypmk ıstıyorum yardmlarınzı smdıden bklıyorm ı gnler :vur
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
4.2.1 untethered jailbreak (sorunsuz) çıkmadı sadece mac için çıktı.. geri dönüş yapabiliyorsan geri dön shsh kaydın varsa dönebilirsin..
 
davudx

davudx

Üye

ali_ihsan

Üye
arkadaslar ben de iphone 4 var 4.2.1 sürüm ile aldim, ve bunu jailbreak yapmak istiyorum,yukaridaki anlatilan 3gs icin mi yoksa 4 icin de gecerli midir? bir de redsn0w´un final sürümü cikti mi?
 

kovank

Üye
dostum 7. aşamada kalıyorum.Defakez denedim ama söylediğin gibi saniye saniye tuşlara basıyorum ama kurmaya başlamıyor...önerin nedir??? teşekkür ederim
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
bunu yapan telefoncu varmı ben yapamadım ipod touch 4 te yapamadım :(
 
u_cosar

u_cosar

Üye
saol hocam paylaşım çok iyi ve faydalı
 
johnny_bravo

johnny_bravo

Üye
eywallah kardes emeine salik
 

heqle1

Üye
hotfile link kırık kardeş . . .
 

ademonat

Üye
win7 de hata alan arkadaşlar redsnowu uyumluluk modunda sp3 yada sp2 ile çalıştırırlarsa sorun almazlar

anlatımın için çok sağol çok faydalı oldu win7 de yaptım çatır çatır çalışıyor
 

drorbital

Üye
eline sağlık dostum dediklerini harfiyen uyguladım ve bir sorun yaşamadım ...
 

i5w4il

Üye
Arkadaşlar bu jb yi 3gs de yapsak her açış kapanışta programla mı açmamız gerekiyor ?
 

carpediem81

Üye
evet newbootrom 3gs tetheret oluyor
 

sonsuzmavi

Üye
yeni aldım ve çok acemiyim.
Öğrenmek istediğim telefonum orjinalinden 4.2.1 version yinede restore etmelimiyim
 
ferruki

ferruki

Üye
arkadaşlar indirdiğim yazılım dosyasının içinde ipsw uzantılı doya yok.. yardımcı olabilirmisiniz..
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
dosyayı ipsw olarak indirmek için mozillayı kullanınız
 


Üst Alt