Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İOS 4.2.1 JAİLBREAK (resimli anlatım)
Sponsorlu Bağlantılar
davudx
Üye
hakan kardeş 3gs 4.1 kullanıyorum cihazım yurtdışı falan değil burada aldım..
sorum şu ki.. 4.2.1 geçsek jailbrek yapabilirmiyiz, tavsiye edermisin? daha önce 3.1.3 ü yapmıştım en son 4.1'i limera1n ile jailbreak yapmıştım... tavsiyelerini bekliyorum
hakankurban
Üye
Konu Sahibi
hayır 4.2.1 e geçme 4.1 de kal .şu anda 4.2.1 de sorun var ayrıca shsh kayıtlarını al umbrella ile..
adoleb
Üye
Arkadaslar elımde 3gs yenı bootrom bır cıhaz var .ıstemedegm nedenlerden dolayı 4.0.1 den 4.2.1 yükseltmek zornda kldım. şu an sorunsuz jaılbreak var mı yoksa ne zaman cıkacak sorunsuz bır jaılbreak ypmk ıstıyorum yardmlarınzı smdıden bklıyorm ı gnler
hakankurban
Üye
Konu Sahibi
4.2.1 untethered jailbreak (sorunsuz) çıkmadı sadece mac için çıktı.. geri dönüş yapabiliyorsan geri dön shsh kaydın varsa dönebilirsin..
arkadaslar ben de iphone 4 var 4.2.1 sürüm ile aldim, ve bunu jailbreak yapmak istiyorum,yukaridaki anlatilan 3gs icin mi yoksa 4 icin de gecerli midir? bir de redsn0w´un final sürümü cikti mi?
kovank
Üye
dostum 7. aşamada kalıyorum.Defakez denedim ama söylediğin gibi saniye saniye tuşlara basıyorum ama kurmaya başlamıyor...önerin nedir??? teşekkür ederim
hakankurban
Üye
Konu Sahibi
yeni jailbreak aracı çıktı altta konularda resimli anlatım yaptım uygulayabilirsiniz..