adblock olmasa bunuda açamamİyi en azından bu konuyu açabilmişsin![]()

hayırdır dayı senin bilgisayar ne kullanıyor böyle
fiber internetmiindirmede 2 megabit hızlısın uploadda ise 0.17Yok yahu bunu speedtest'in sitesinden aldım
Gerçeği bu


nerdeyse 3 mb hızlıyım ne 2 si
indirmede 2 megabit hızlısın uploadda ise 0.17![]()

Normalde kotayıda aştım ve arkada online oyun (league of legends) açıktı. gene iyi
nerdeyse 3 mb hızlıyım ne 2 si![]()

bu saatlerde internet uçuyorSayfa ve videolar 2 saatte açılıyor
- - - Eklendi - - -
Arada yani..
açılması en fazla 2 sn sürüyor sayfaların
gel gel net hızı gör![]()

O şakaydı gerçeğini altta verdim. Yurt dışındasın olsun o kadarAnkara`da bu hizda internet var mi? Iyiymis hizin. Benimkinin yaninda biraz yavas ama, digerlerine gore iyi![]()

DNS değiştir o zaman ben bu bilgisayarı ilk alınca gece yavaşlıyordu DNS değiştirdim şimdi her zaman aynı net hızı23.00 den videolar çok yavaş
