Tavsiye Imei Ve Güncelleme Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar



TheMadness

TheMadness

Üye
Efs yedeği var mı? @nawy neden efs clean yaptırttın :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
Efs yedeği var mı? @nawy neden efs clean yaptırttın :ehe
Çünkü efs klasörü dağılmış tahminimce.Banada aynısı olmuştu.Efsyi temizleyip doğru modemi yükledikten sonra modem otomatik bulup geri getirmişti.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Çünkü efs klasörü dağılmış tahminimce.Banada aynısı olmuştu.Efsyi temizleyip doğru modemi yükledikten sonra modem otomatik bulup geri getirmişti.
İyi de efs clean yapınca tamamen uçmaz mı :ehe Bu arada xxemg4 üstü modemlerle birlikte efs yapısı değişti yeni modemlerle kullanılabiliyor sadece
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
@~N.A.W.Y~ Hocam odinin son sürümü ne acaba indirdiğim yeni sürümlerde modem seçeneği bulamadım
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Mesajı düzenledim bir daha bak
 
PriZm

PriZm

Üye
@~N.A.W.Y~ Hocam odinin son sürümü ne acaba indirdiğim yeni sürümlerde modem seçeneği bulamadım
Bendeki sürümü sana atayım diyeceğim ama bendede internet yok.Telefonun internetini kullanıyorum 2 gündür.
Pc yi açıp bakayım hangi sürüm olduğuna.
 
PriZm

PriZm

Üye
İyi de efs clean yapınca tamamen uçmaz mı :ehe Bu arada xxemg4 üstü modemlerle birlikte efs yapısı değişti yeni modemlerle kullanılabiliyor sadece
Evet biliyorum o saçmalığı.O yüzden rom ile gelen modemi kullanmasını söyledim zaten. :)
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Bendeki sürümü sana atayım diyeceğim ama bendede internet yok.Telefonun internetini kullanıyorum 2 gündür.
Pc yi açıp bakayım hangi sürüm olduğuna.

Hocam gerçekten minnettarım size çok yardımcı oluyorsunuz ama problemimi açabileceğim kimse yok sizden başka cidden çok teşekkürler.
PDA'ya ekle yoksa

Öyle yapıyordum ama NAWY hocam modemden eklememi önerdi hocam :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Öyle yapıyordum ama NAWY hocam modemden eklememi önerdi hocam :)[/I]
Yahu bana hoca diyip durmayın sadece Androidde tecrübeliyim o kadar :D

Herkes aynı şeyi yapınca bi garip oluyor :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: SuxQQ
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Yahu bana hoca diyip durmayın sadece Androidde tecrübeliyim o kadar :D

Herkes aynı şeyi yapınca bi garip oluyor :ehe

Okullardaki hocalarada hoca dememizin sebebi bize dersini verdikleri konuda bilgileri ve tecrübeleri olması değilmi zaten :p Yoksa çoğunun kişisel yaşantısı örnek alınmayacak cinsten :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Okullardaki hocalarada hoca dememizin sebebi bize dersini verdikleri konuda bilgileri ve tecrübeleri olması değilmi zaten :p Yoksa çoğunun kişisel yaşantısı örnek alınmayacak cinsten :)
O anlamda dememiştim aslında.Sadece kendimi A dan Z ye uzman görmüyorum o yüzden hoca denmesi garip geliyor :)

Bu arada kullandığım odin 3.09 muş.
 
  • Beğen
Tepkiler: SuxQQ
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
O anlamda dememiştim aslında.Sadece kendimi A dan Z ye uzman görmüyorum o yüzden hoca denmesi garip geliyor :)

Bu arada kullandığım odin 3.09 muş.
Hemen indirip deniyorum hocam.@~N.A.W.Y~ Hocam burda ;

Sırasıyla : BL , AP , CP , CSC seçenekleri var hangisi acaba ?
 
PriZm

PriZm

Üye
O ne ya benimkinde o seçenekler yok :D

AP olabilir.. @TheMadness hangisi olacak patron? :D
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
O ne ya benimkinde o seçenekler yok :D

AP olabilir.. @TheMadness hangisi olacak patron? :D

Eğer bilgisayarda iseniz sizinkini upload etme şansınız varmı hocam ? Yanlış bir şey yapmayayım şimdi :D
 
PriZm

PriZm

Üye

Eğer bilgisayarda iseniz sizinkini upload etme şansınız varmı hocam ? Yanlış bir şey yapmayayım şimdi :D
Bilgisayarı kapattım hatta kendimide kapatmak üzereyim şuanda:D hatta ve hatta bunu yazarken telefonu suratıma düşürdüm(183 gr) ve burnum ciddi ciddi acıyor :(

Dediğim gibi internetim yok..
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
@~N.A.W.Y~ Bendeki sürümde EFS Cleaner seçeneğide inaktif yani gri gözüküyor.
 


Üst Alt