Tavsiye Imei Ve Güncelleme Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar



SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
@~N.A.W.Y~ Anladım hocam o zaman ben sizi tutmayayım hiç kusura bakmayın yordum sizide ne yapacağım konusunda bir fikrim yok ama bulurum umarım bir çaresini. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum yardımlarınız için.@~N.A.W.Y~ Acaba garantiye göndersem sıkıntı çıkartmadan sorunu çözerlermi ?@~N.A.W.Y~ Bir arkadaşım CM Kurarsam modem dosyasını otomatik olarak düzenleyeceğini ve sorunun düzeleceğini söyledi bende dediğine uyarak CM kurdum fakat sorun hala düzelmedi. Üstüne şuan başka bir sorunum daha var ne Odin nede KIES telefonumu görmüyor. :( :( Cidden sinirden ve çaresizlikten patlamak üzereyim 24 saate yakın bir süredir uykusuz bu sorunu çözmek için uğraşıyorum. Telefonu garantiye yollama gibi bir fikrim vardı fakat CM kurduğum ve geri dönemediğim için o olayda imkansız gözüküyor şuan çok çaresiz durumdayım. En ufak bir fikrinize bile muhtacım. Yardımcı olan & olmayan herkese bin teşekkür.@~N.A.W.Y~ USB Problemini çözdüm stock rom kurdum sayacı sıfırladım. Sizlerden haber bekliyorum bir çözüme varamazsak korka korka garantiye bırakıcam.
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Peocawe

Peocawe

Üye
tam olarak detaylı okuyamadım ama 4.3 e güncelleyip üstüne modemi flashladığında sorunun çözülmüyor mu? beni mi yanlış anladım durumu.
 
  • Beğen
Tepkiler: SuxQQ
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
tam olarak detaylı okuyamadım ama 4.3 e güncelleyip üstüne modemi flashladığında sorunun çözülmüyor mu? beni mi yanlış anladım durumu.

Tekrar 4.3 Kurduğumda sorun düzeliyordu önceden fakat sonradan oda olmamaya başladı. Şuan sanırım 16. yada 17. deneme olarak SamMobile'daki en güncel TR sürümünü elle kurmayı deniyorum hiç umudum yok ama deneyeceğim. Olmazsa sayacı falan tekrar tekrar kontrol edip garantiye vericem fakat sebep olarak ne diyeceğim hakkında bir fikrim yok ben telefona rom attım imei uçtu bir el atın şuna diyemem sonuçta :pİşin ehemmiyetini anlatmak için 24 saatlik uykusuzluk sonucu başak burcuna mensup birine yakışmayacak bir ss bırakayım size :p
Keşke utanmasamda masadaki kahve jelatinlerinide atabilsem :p


Eveet son umudumuda kaybetmiş bulunuyorum arkadaşlar burayı ağlama duvarına çevirmek istemiyorum @~N.A.W.Y~ Hocam gelince bana bol bol küfredecek zaten :p Yardımcı olan & olmayan herkese çok teşekkür ediyorum. @~N.A.W.Y~ üstadım gelene kadar bekleyecem ondan bir ses çıkmazsa garantiye göndereceğim. Tekrar tekrar herkese bin teşekkür. Umarım benim gibi çözemeyeceğiniz bir soruna düşmezsiniz.
 
PriZm

PriZm

Üye
Şimdi son durum nedir? yazdıkların birbirine girmiş birşey anlamadım
 
PriZm

PriZm

Üye
phone efs clear dan dolayi bir daha duzelmiyo olma ihtimali var mi? bende denicektim aynilarini
Çakma imei olduğu zaman phone efs clean seçeneği imei yi tamamen gümletir.Bunun haricinde kayıtlı olduğu zaman sorun olmaması gerekli.
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi son durum nedir? yazdıkların birbirine girmiş birşey anlamadım

Öncelikle günaydın hocam :) En güzel günlerden biri sizin olsun :)
Şimdii durum şöyle ;

Sizden sonra araştırmalar yapıp bir çözüme varamadım. Tam umudumu kestiğim anda bir arkadaşım CM 10.2 Kurmamı tavsiye etti modem dosyalarını düzenleyebileceğini söyledi bende çaresizlikten denedim fakat bir değişiklik olmadı. Sonrada USB Bağlantımda bir sıkıntı oldu ama neyseki onu fazla uzamandan çözdüm ve stock rom'a döndüm. Önceden MG4 modem flashlayınca düzeliyordu fakat şuan öylede düzelmiyor. Şuan telefonda Türkiye için son sürüm FW var sayaç temiz CSC temiz sizden haber bekliyorum.
 
Peocawe

Peocawe

Üye
Çakma imei olduğu zaman phone efs clean seçeneği imei yi tamamen gümletir.Bunun haricinde kayıtlı olduğu zaman sorun olmaması gerekli.

benim ki çakma :D efs clear yapmasam duzelmeme durumu yine var mi
 
PriZm

PriZm

Üye
Öncelikle günaydın hocam :) En güzel günlerden biri sizin olsun :)
Şimdii durum şöyle ;

Sizden sonra araştırmalar yapıp bir çözüme varamadım. Tam umudumu kestiğim anda bir arkadaşım CM 10.2 Kurmamı tavsiye etti modem dosyalarını düzenleyebileceğini söyledi bende çaresizlikten denedim fakat bir değişiklik olmadı. Sonrada USB Bağlantımda bir sıkıntı oldu ama neyseki onu fazla uzamandan çözdüm ve stock rom'a döndüm. Önceden MG4 modem flashlayınca düzeliyordu fakat şuan öylede düzelmiyor. Şuan telefonda Türkiye için son sürüm FW var sayaç temiz CSC temiz sizden haber bekliyorum.
Şimdi aklıma geldide.Telefonu Turkcell den aldığını söylemiştin.Acaba Turkcell şu klasik modifiyeli romlarından birini senin cihazda yüklü olarak satmış olamazmı? Eğer olay buysa %99 bundan kaynaklanıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: SuxQQ ve Peocawe
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi aklıma geldide.Telefonu Turkcell den aldığını söylemiştin.Acaba Turkcell şu klasik modifiyeli romlarından birini senin cihazda yüklü olarak satmış olamazmı? Eğer olay buysa %99 bundan kaynaklanıyor.

Nerden anlarız hocam ?
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu ilk aldığında boot animasyonunda Turkcell varmıydı? :ehe

Birde şu saçma sapan gereksiz Turkcell uygulamaları?

Yoktu hocam üzerinde gelen rom ile sonradan kurduğum stock romlar arasında bir fark yoktu.
@~N.A.W.Y~ Hocam aklınızda başka bir çözüm var mı ? Yoksa gerçekten korka korka garantiye vermek zorunda kalacağım. :(
 
PriZm

PriZm

Üye
Aklıma birşey gelmiyor ama aynı durum bende olsaydı garantiye vermeden illa çözerdim.Gururum inciliyor yoksa :ehe :ah: :D

Şu internetim gelsede daha yararlı olabilsem
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Aklıma birşey gelmiyor ama aynı durum bende olsaydı garantiye vermeden illa çözerdim.Gururum inciliyor yoksa :ehe :ah: :D

Şu internetim gelsede daha yararlı olabilsem

Benimde gururum karşı geliyor açıkçası. Bugüne kadar herhangi bir cihazımı garantiye vermemiştim sanırım artık vermek zorundayım :( Eğer cihaz elinizdeyken yapacağınıza inanıyorsanız ve Ankara içindeyseniz getireyim telefonu hocam :p
 
PriZm

PriZm

Üye
Yapardım yapmasına da ben Çanakkalede oturuyorum ya..
 


Üst Alt