SuxQQ
Üye
Modemi phone kısmına ekleme.Modem bölümüne ekle.
Eğer o seçenek yoksa google dan odinin son sürümünü indir.
Aa hemen deniyorum hocam.
Modemi phone kısmına ekleme.Modem bölümüne ekle.
Eğer o seçenek yoksa google dan odinin son sürümünü indir.
Çünkü efs klasörü dağılmış tahminimce.Banada aynısı olmuştu.Efsyi temizleyip doğru modemi yükledikten sonra modem otomatik bulup geri getirmişti.Efs yedeği var mı? @nawy neden efs clean yaptırttın![]()
İyi de efs clean yapınca tamamen uçmaz mıÇünkü efs klasörü dağılmış tahminimce.Banada aynısı olmuştu.Efsyi temizleyip doğru modemi yükledikten sonra modem otomatik bulup geri getirmişti.
Bu arada xxemg4 üstü modemlerle birlikte efs yapısı değişti yeni modemlerle kullanılabiliyor sadeceEvet uçar ama modem kayıtlı bulduğunda hemen geri getirir.İyi de efs clean yapınca tamamen uçmaz mı![]()

Bendeki sürümü sana atayım diyeceğim ama bendede internet yok.Telefonun internetini kullanıyorum 2 gündür.@~N.A.W.Y~ Hocam odinin son sürümü ne acaba indirdiğim yeni sürümlerde modem seçeneği bulamadım
PDA'ya ekle yoksa@~N.A.W.Y~ Hocam odinin son sürümü ne acaba indirdiğim yeni sürümlerde modem seçeneği bulamadım
Evet biliyorum o saçmalığı.O yüzden rom ile gelen modemi kullanmasını söyledim zaten.İyi de efs clean yapınca tamamen uçmaz mıBu arada xxemg4 üstü modemlerle birlikte efs yapısı değişti yeni modemlerle kullanılabiliyor sadece

Bendeki sürümü sana atayım diyeceğim ama bendede internet yok.Telefonun internetini kullanıyorum 2 gündür.
Pc yi açıp bakayım hangi sürüm olduğuna.
PDA'ya ekle yoksa

Clean efs seçeneği pda ya ekleyince çalışmıyor nedensePDA'ya ekle yoksa
Yahu bana hoca diyip durmayın sadece Androidde tecrübeliyim o kadarÖyle yapıyordum ama NAWY hocam modemden eklememi önerdi hocam[/I]

Yahu bana hoca diyip durmayın sadece Androidde tecrübeliyim o kadar
Herkes aynı şeyi yapınca bi garip oluyor![]()
Yoksa çoğunun kişisel yaşantısı örnek alınmayacak cinsten 
O anlamda dememiştim aslında.Sadece kendimi A dan Z ye uzman görmüyorum o yüzden hoca denmesi garip geliyorOkullardaki hocalarada hoca dememizin sebebi bize dersini verdikleri konuda bilgileri ve tecrübeleri olması değilmi zatenYoksa çoğunun kişisel yaşantısı örnek alınmayacak cinsten
![]()

Hemen indirip deniyorum hocam.@~N.A.W.Y~ Hocam burda ;O anlamda dememiştim aslında.Sadece kendimi A dan Z ye uzman görmüyorum o yüzden hoca denmesi garip geliyor
Bu arada kullandığım odin 3.09 muş.
O ne ya benimkinde o seçenekler yok
AP olabilir.. @TheMadness hangisi olacak patron?![]()

Bilgisayarı kapattım hatta kendimide kapatmak üzereyim şuanda
Eğer bilgisayarda iseniz sizinkini upload etme şansınız varmı hocam ? Yanlış bir şey yapmayayım şimdi![]()
hatta ve hatta bunu yazarken telefonu suratıma düşürdüm(183 gr) ve burnum ciddi ciddi acıyor
