Tavsiye Imei Ve Güncelleme Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
Yok gerek yok :D illa çözecez bu sorunu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: SuxQQ


SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Ali klon imei de ne gibi sorunlar olusabilir?

Hocam araştırırken 1-2 örnek gördüm senin sorunla ilgili gece. Sanırım senin yeni bir imei attırman gerekecekmiş.
Yok gerek yok :D illa çözecez bu sorunu :D

Eğer evimden çıkmam diyorsanız TL yükleyelim hattınıza ek bir internet paketi alın sanırım paketinizin yarısını ben harcadım çünkü :p
Cidden hallederiz diyorsanız gururumu biraz mutlu ederek garantiye götürmeyecem telefonu :p
 
Peocawe

Peocawe

Üye
Hocam araştırırken 1-2 örnek gördüm senin sorunla ilgili gece. Sanırım senin yeni bir imei attırman gerekecekmiş.

Eğer evimden çıkmam diyorsanız TL yükleyelim hattınıza ek bir internet paketi alın sanırım paketinizin yarısını ben harcadım çünkü :p
Cidden hallederiz diyorsanız gururumu biraz mutlu ederek garantiye götürmeyecem telefonu :p

nasi yeni imei :D klon bidaha geri gelmez mi yani
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
nasi yeni imei :D klon bidaha geri gelmez mi yani
Valla hiç hatırlamıyorum hocam cidden o kadar çok sorunla karşılaştımki kendi sorunumu araştırırken :D Yalnız şunu anladım kim kendi sorununu araştırıyorsa o konuda az diğer konularda çok bilgi sahibi oluyor. :p
 
Peocawe

Peocawe

Üye
Valla hiç hatırlamıyorum hocam cidden o kadar çok sorunla karşılaştımki kendi sorunumu araştırırken :D Yalnız şunu anladım kim kendi sorununu araştırıyorsa o konuda az diğer konularda çok bilgi sahibi oluyor. :p

aynen oyle :D
 
PriZm

PriZm

Üye
Ali klon imei de ne gibi sorunlar olusabilir?

Polisler evini basar hapse girersin vsvs..

(:D)

Eğer evimden çıkmam diyorsanız TL yükleyelim hattınıza ek bir internet paketi alın sanırım paketinizin yarısını ben harcadım çünkü :p
Cidden hallederiz diyorsanız gururumu biraz mutlu ederek garantiye götürmeyecem telefonu :p[/I]
Cepnet 250 kullanıyorum :ehe şuanda 1 gb a yakın bir net kullanımım var :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: SuxQQ
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Polisler evini basar hapse girersin vsvs..

(:D)


Cepnet 250 kullanıyorum :ehe şuanda 1 gb a yakın bir net kullanımım var :sirit:
Sorunumuzu çözeceğimize inanıyorsanız attırıvereyim abime birazcık kontör bea :p

Yoksa utancımdan kendi elimle götüremeyeceğimden bir arkadaşımdan telefonu götürmesini rica edeceğim servise :D :D
 
PriZm

PriZm

Üye
Ben bu işi birşey karşılığında yapmıyorum eğer yapsaydım imza bölümüne xda'dakiler gibi "donate via paypal" tuşunu eklerdim. :)
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Ben bu işi birşey karşılığında yapmıyorum eğer yapsaydım imza bölümüne xda'dakiler gibi "donate via paypal" tuşunu eklerdim. :)

Bunun farkındayım çok teşekkür ederim fakat benim için MB harcadığınızında farkındayım. Sadece size kambur olmak istemiyorum geceden beri benim için uğraşıyorsunuz.
@~N.A.W.Y~ Acaba telefonu teknik servisin kapısına bırakıp kaçsam ilgilenirlermi :p Üstünede bir not " Ben bakamıyorum siz bakın halledince şu numaradan bana ulaşın :( " :p
 
PriZm

PriZm

Üye

Bunun farkındayım çok teşekkür ederim fakat benim için MB harcadığınızında farkındayım. Sadece size kambur olmak istemiyorum geceden beri benim için uğraşıyorsunuz.
Yok mb harcasam bile aynı fiyatı ödüyorum sorun yok.Dediğim gibi sınırsız 250 mb net kullanıyorum :) sadece 250 mb ı geçince hız düşüyor ama herhangi bir engel olmuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: SuxQQ
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Yok mb harcasam bile aynı fiyatı ödüyorum sorun yok.Dediğim gibi sınırsız 250 mb net kullanıyorum :) sadece 250 mb ı geçince hız düşüyor ama herhangi bir engel olmuyor.

Anladım hocam teşekkürler tekrardan. Çözemeyecek gibiysek bırakıp kaçıcam cidden :p
 
PriZm

PriZm

Üye
Peki tamamen odinden re partition ve phone efs clear işaretli şekilde 4.1.2 ye dönmeyi denedinmi?
 
  • Beğen
Tepkiler: SuxQQ
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
EFS Clear ile denedim fakat re partition ile denemedim hemen deneyeyim hocam.
Phone kısmına rom dosyasını eklememe rağmen EFS Clear seçeneği inaktif durumda hocam. Re Partition işaretledim ama EFS Clear işaretleyemiyorum.
 
PriZm

PriZm

Üye
Gerçi S1 üzeri telefonlarda re partition a gerek kalmıyor ama sen bir dene.

Eğer yine olmazsa Madness bir ilgilenirse iyi olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: SuxQQ
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Sanırım EFS Dosyaları zaten temizlenmiş çünkü MG4 Modemini kuruncada olmuyor artık direkt Re Partition işaretli olarak kursam bir sıkıntı olurmu ? İşaretleyemiyorum çünkü EFS Clear'ı
 
PriZm

PriZm

Üye
:zzz:

MG4 şu son çıkan modemmiydi?
 
  • Beğen
Tepkiler: SuxQQ
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Zuluman adlı arkadaşın xda'da S3 kullanıp IMEI'si uçmuş arkadaşlara taklalar attıran çözüm önerisiydi. Oluyordu bir zamanlar fakat EFS silince Odin'den gitti oda. Gerçekten delirmeme ramak kaldı. Biraz takıntılı bir insanım kafaya bir şeyi takınca onu halletmeden uyuyamıyorum bile fakat bazen vücut beyine engel oluyor. @~N.A.W.Y~ Sizi çok yordum hocam kusura bakmayın. Şuan bağlı değil ama @TheMadness hocamdan da PM'den konuya değerli fikirlerini bırakmasını rica ettim. Onunda yardımı ile çözebilirsek ne hoş çözemezsek artık en yakın Samsung yetkili servisin yolunu tutacaz utana sıkıla.

Biraz uyuyup kafayı şarj etsem iyi olacak yoksa anlık sinirlerim yeni bir telefon almak zorunda kalmama sebep olabilir :p

Yardımı dokunan herkese binlerce teşekkürlerimi sunuyorum özellikle N.A.W.Y hocama. Yardımı dokunmayan yada konudan haberi olmayan arkadaşlar içinde umarım başınıza böyle bir sıkıntı gelmez demekten başka çarem yok.


 
PriZm

PriZm

Üye
Aslında en iyisi sayacı vs sıfırladıktan sonra garantiye vermek.Ne oldu diye sorarlarsa da Kies den 4.3 e güncelledikten sonra hat gitti dersin :ehe :D
 
  • Beğen
Tepkiler: SuxQQ
SuxQQ

SuxQQ

Üye
    Konu Sahibi
Aslında en iyisi sayacı vs sıfırladıktan sonra garantiye vermek.Ne oldu diye sorarlarsa da Kies den 4.3 e güncelledikten sonra hat gitti dersin :ehe :D

Sayacım falan her ihtimale karşı sürekli sıfırda zaten ama Kies'te S3 için 4.3 yok hala UK sürümünü kurdum desem küserlermi bana :p
Ahaha az kalsın çok süper bir hataya imza atıyordum. :kop:Telefonu kontrol için bi elime aldım garantide sıkıntı çıkartabilecek veyahut özel bir şey varmı diye dosyaları gezerken Download klasöründe Triangle Away'i gördüm. Sayacı sıfırlayıp klasör içinde onla gönderseydim cidden televizyona falan çıkardım heralde :p Ben her ihtimale karşı wipe yapıp öyle göndereyim. Sorarlarsa Kiesten fabrika ayarlarına dön dedim abuk abuk şeyler oldu bende anlamadım falan gibisinden uydururuz bişeyler :p
 
PriZm

PriZm

Üye
Ahah :D yok genelde kişisel klasörleri kontrol etmiyorlar.Ama program yüklü şekilde yollasaydın o zaman cidden komik olurdu :D
 


Üst Alt