Aksiyon [Imanli Studios] Flappy Bird v2.00 Symbian^3 (fixed)

Sponsorlu Bağlantılar

M@cros

M@cros

Üye
Teşekkürler Flash Ustası Deniyorum :oke:
Yazıları Biraz Düzenleme Yaptım

Bunu assets in içine bird.png olarak at.:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: RetaXter


Emre

Üye

Bunu assets in içine bird.png olarak at.:oke:
teşekkürler Sağol Hiç aklıma gelmedi Button Yapmaktan :hmmm
Buna Çok güldüm Flappy İnek
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
0MG90

0MG90

Üye
Yeni mi güncellendi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan

Emre

Üye
@M@cros Teşekkürler Gif İçin Oyun Zamanla gelişiyor şuan Button İle uğraşıyoruz :)

Yenilikler
Puan Kaydet'me Eklendi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan, asigsasi ve 0MG90
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi arka plana şu oyunun orjinal arka planını koyarsan bir de yeniden başlatma butonu olursa güzel olur :)
 

Emre

Üye
Abi arka plana şu oyunun orjinal arka planını koyarsan bir de yeniden başlatma butonu olursa güzel olur :)
uğraşıyoruz Arka Plan güzel Bence Şu Boruları Değiştirmek istiyorum Hep aynı olmasın :oke:
 
M@cros

M@cros

Üye
@M@cros Teşekkürler Gif İçin Oyun Zamanla gelişiyor şuan Button İle uğraşıyoruz :)

Yenilikler
Puan Kaydet'me Eklendi :)
Kaydetme güzel olmuş.Ekranın sol üstünde de yazdırabilirsen daha iyi olur.:oke:
 
Mr.Sun

Mr.Sun

Üye
c5-03 de oyuna başla ekranını geçemedim bi türlü
 
oktayksen

oktayksen

Üye
çok guzel biseymis tesekkurler emeginize saglik
 

ilhancan23

Üye
ya nokia c7 de acamiyorum .wgz uzantili dosya. Sis yada jar falan olmuyomu yada wgz yi nasil acicam acil yardim
 
M@cros

M@cros

Üye
normal dosya yöneticisinden deniyorsan sorun olmaması lazım.
 

ilhancan23

Üye
ya tamam hocam buldum. Tesekkurler bu arada
 
  • Beğen
Tepkiler: M@cros
aliosman166

aliosman166

Üye
qt ile bu telefonlarda harikalar yaratılabilir ama uğraşmaya değmiyor malesef .
 
fayzteck

fayzteck

Üye
Bu oyun için ugraşılsa en azından ?
 

Emre

Üye
Oyunla Haşır Neşir Oldum :D
 
Son düzenleme:
fayzteck

fayzteck

Üye
Yeni bir ürün almada sıkıntı yaşayan bir insanım,konyada ögrenciyim.sadece bilgisi olan arkadaşlardan zaman ayırmalarını istiyorum kendi adıma
 
  • Beğen
Tepkiler: tupyupp ve Mr.Sun
aliosman166

aliosman166

Üye
Bu oyun için ugraşılsa en azından ?
iyi bi qt bilgisi olan bi insanın bu oyunda sıkıntı yaşayacağını sanmam çok da uzun süreceğini de sanmam küçücük birşey zaten hiçbir olayı yok.. Ama birebir port edilirse süper olur tüm özellikleriyle..
 


Üst Alt