Aynen bende çalıştıramadımPaylaştıklarınızın hepsini denedim C5-03'te çalışmıyo![]()
Bize oldukça basit bir flash lazım
Bilmiyorum hakikaten ...Çok kasıyor nokia c6-01 . Teşekkürler

EyvallahEline sağlık, 700 de azıcık kasıyor ama oynanmıyacak gibi değil.

acaip sinirlenmişMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

multi milyarder olsam öyle davranmam telefonumaManyak değil zengin![]()
twitter'da flappy bird'ün babaannesi kaşar yazana rastladım yok artık yani 
Güzel olmuş.Bir de yeniden başlama butonu olsa güzel olur.Rekorum 7.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızport By Emre![]()

Teşekkürler Flash Ustası DeniyorumGüzel olmuş.Bir de yeniden başlama butonu olsa güzel olur.Rekorum 7.![]()
Teşekkürler Flash Ustası Deniyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Yazıları Biraz Düzenleme Yaptım
