Yapılır tabiki ama ben bilmiyorumjar a gore yapilabilirmi !

Evet bende ilk başta kasma yapmadı yeni sürüm ama sonradan kasmaya başladı.Kuşun hızını artırıp oyunun hızını(fpssini) 20 gibi bir değere çekince noluyor bir bakacağımellerin dert görmesin fakat kasma var
Üzerinde çalışıyorumelinize sağlık çok güzel olmus yanlız ufak bi hatası var oyun biraz yavaş bu sorunuda çözebilirseniz tam olucak .)

Yok estağfurullah hünkarımsenin konuya konu açmış gibi oldu mahsuru varsa şikayet edeyim kaldırsın lar![]()

Afiyet olsunbende ne zamandır uğraşıyorum sen çıkartmışsın21 destekşenmiyo dedi fla ya çevirdim ki sen çoktan yapmışsın
eline sağlıkAma bu oyun sıfırdan yapılabilir gibi durmuyomu can ?
sıfırdan yapılabilmek için çok değişik
Sanırım bir motor kullanıyor.paylaştığım dqob'la aynı motor...yani yapılır da bizden çıkmaz 
Teşekkür ederimYavaş çalışıyor ama beğendim eline emeğine sağlık![]()

Oyun ses dosyalarıyla çalışıyor.Yani ses dosyalarını silmek oyunun hilesi gibi bir şey.Ses dosyaları olmayınca tüm borulardan kendi geçiyor...Normal oyunun fps hızına göre ayarlayabilirsen süper olur kardeşim bir de ses dosyasını cikartsan kasma gider mi belki kayahan da biliyor bu işleri belki kasma konusunda yardımcı olabilir

Göndereceğimcan swf bozuk çıkıyor fla lazım verirmisin
Ben 56 yaptımve bu da benim rekor
Uygulama as3 kullanmasa kaydetmeyi halledebilirdim ama ne yazık ki...ustam skoru neden kaydetmiyor
s60v5'te kesin olarak çalışmadığını söylemiştim zaten5800 denedim acilmiyo5800 denedim acilmiyo
Şimdi oyuna baktım ve keşfettiğim şey şu oldu :
