Aksiyon [Imanli Studios] Flappy Bird v2.00 Symbian^3 (fixed)

Sponsorlu Bağlantılar

MaxWheel

MaxWheel

Üye
Görülen o ki en azından böyle küçük oyunlar için nokia nın veya oyun yapım şirketlerine ihtiyacımız yok ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


gnctrkcll1

Üye
jar a gore yapilabilirmi !
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
berkoto38

berkoto38

Üye
ellerin dert görmesin fakat kasma var
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
jar a gore yapilabilirmi !
Yapılır tabiki ama ben bilmiyorum :(
ellerin dert görmesin fakat kasma var
Evet bende ilk başta kasma yapmadı yeni sürüm ama sonradan kasmaya başladı.Kuşun hızını artırıp oyunun hızını(fpssini) 20 gibi bir değere çekince noluyor bir bakacağım
elinize sağlık çok güzel olmus yanlız ufak bi hatası var oyun biraz yavaş bu sorunuda çözebilirseniz tam olucak .)
Üzerinde çalışıyorum :)
senin konuya konu açmış gibi oldu mahsuru varsa şikayet edeyim kaldırsın lar :)
Yok estağfurullah hünkarım :)
bende ne zamandır uğraşıyorum sen çıkartmışsın :) 21 destekşenmiyo dedi fla ya çevirdim ki sen çoktan yapmışsın :) eline sağlıkAma bu oyun sıfırdan yapılabilir gibi durmuyomu can ?
Afiyet olsun :D sıfırdan yapılabilmek için çok değişik :D Sanırım bir motor kullanıyor.paylaştığım dqob'la aynı motor...yani yapılır da bizden çıkmaz :D
Yavaş çalışıyor ama beğendim eline emeğine sağlık :)
Teşekkür ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
fayzteck

fayzteck

Üye
Cihani hocam biraz daha kurcalayıp şu donmaları yok edemez misin ? Mesela hiç ses olmasın oyunda ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
naytıngen

naytıngen

Üye
C5 - 03 te calisirmi
 
muslumcu46

muslumcu46

Üye
Teşekkürler
 
tupyupp

tupyupp

Üye
kardeşim oyun hızını artıracağım diyordun ne oldu
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
yapacağım ama yarına.umarım başarılı olurum :)
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Normal oyunun fps hızına göre ayarlayabilirsen süper olur kardeşim bir de ses dosyasını cikartsan kasma gider mi belki kayahan da biliyor bu işleri belki kasma konusunda yardımcı olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Normal oyunun fps hızına göre ayarlayabilirsen süper olur kardeşim bir de ses dosyasını cikartsan kasma gider mi belki kayahan da biliyor bu işleri belki kasma konusunda yardımcı olabilir
Oyun ses dosyalarıyla çalışıyor.Yani ses dosyalarını silmek oyunun hilesi gibi bir şey.Ses dosyaları olmayınca tüm borulardan kendi geçiyor... :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14 ve frkn_24
fayzteck

fayzteck

Üye
Yarını beklemekteyim,inşallah olur
 
Karalama45

Karalama45

Üye
5800 denedim acilmiyo5800 denedim acilmiyo
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
birazdan fps artırmayı deneyeceğim işe yarar mı bilmem flash ı yüklüyorum
 
Karalama45

Karalama45

Üye
calisirsa maxicep basamak atlar
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
can swf bozuk çıkıyor fla lazım verirmisin
 
AliBatın

AliBatın

Üye
ustam skoru neden kaydetmiyor
 
azattt

azattt

Üye
ve bu da benim rekor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: M@cros
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Teker teker gelin :D
can swf bozuk çıkıyor fla lazım verirmisin
Göndereceğim :)
ve bu da benim rekor :)
Ben 56 yaptım :D
ustam skoru neden kaydetmiyor
Uygulama as3 kullanmasa kaydetmeyi halledebilirdim ama ne yazık ki...
5800 denedim acilmiyo5800 denedim acilmiyo
s60v5'te kesin olarak çalışmadığını söylemiştim zaten :(Şimdi oyuna baktım ve keşfettiğim şey şu oldu :
Oyunda kuş ilerlemiyor.İlerleyen sadece zemin.Yani borular kuşa geliyor.Bu sebeple kuşu hızlandıramıyorum.Sadece fps'sini düşürüp oyunun daha yavaş çalışmasını sağlayabilirim.FPS ilk seferinde 50deydi ve bu acayip kasılmasına neden oluyor.Üzgünüm,daha iyisi gelmiyor elimden...
 
  • Beğen
Tepkiler: azattt ve Karalama45
OG_Ömer

OG_Ömer

Üye
kuşun hızı böyle yavaş olsa sadece kasma gitse ? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


Üst Alt