iguanam...bitanem :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
alanım musait olmadığı için alamıyorum aslında iguananın hayranıyım denilebilir. kuyrukları ile yarattıkları darbe çok ağır oluyormuş

benim yeni igu suan fazla büyük olmadığı için kuyruk vurmasında bi sorun olmuyo amaa ... ısırması gerçekten kötü ... baktığınızda dişleri pek gözükmesede testerenin ucuna benzer keskin dişleri var balık kılçığının sert olanı gibi ...bi batırıyo ellerime ... :/:/:/:/ ( biraz vahşide kendisi )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt