konyarapp
Üye
benim bi tanem öldü hala ..........
Takma kafana ölenle ölünmüyor hayata devam ediyoruz unutur gidersin 1 ay sonra...
Hem o kadar sevimlide değiller ben olsam kedi felan alırdım onun yerine ??
benim bi tanem öldü hala ..........
Takma kafana ölenle ölünmüyor hayata devam ediyoruz unutur gidersin 1 ay sonra...
Hem o kadar sevimlide değiller ben olsam kedi felan alırdım onun yerine ??
doğru söylüyosun ölenle ölünmüyo ama aklıma geldikce hala içim acıyo 
İguana'n öldümü yanlış anlamada soğuk kanlı hayvanları nasıl seviyorsun dokununca bir sıcaklık bile hissedemiyorsun gece yerinden çıksa ortalıkda dolaşsa bellide olmaz çok sinsi oluyor soğuk kanlı hayvanlar aynı duvar gibiler![]()
yani ben salıyorum hemen pencerenin kenarındaki kameranın üstüne gidiyo bıraksan 3 gün boyunca asılı hareketsiz durur orda 
Vesselάm;3234006' Alıntı:Ayyy Ebuşummm Evde Mıı Buuu İguanan![]()
ama bazıları öldü 
Korkutucuuuu Yaaaaa Sevemem Hiçç Bii Hayvanııııevet birsürü hayvanım varama bazıları öldü
![]()

hayvanları çok seviyorsun
BAZI DURUMLARDA insanlardan daha çokevetttBAZI DURUMLARDA insanlardan daha çok

hayvan sevgisine zail olmuş bir insan nur-i şanl-ı mücevherle yuğrulmuş elmasa benzer.
''endostra maitez'' budizm din adamı
çok güzel.
benimde balıklarım var![]()

