iguanam...bitanem :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
iguanam...bitanem :)
arkadaslar daha yeni sayılırım resim yüklemeyi becerebilcemmi bilmiyorum ama igor'umla bi tanışmanızı istedim :) :bigstar:











inşallah resimler acılır :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: jejep, kol@j, zx6r ve 2 diğerleri


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kedi, köpek, kuş veya balık olsa tamam da iguananın ne işi var yahu evde :ehe
Değişik bir duygu olmalı :)
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
bilmemkii bana cok normal geliyo :) ben daha meraklıyım canlılar konusunda kedi köpek çok klasik onlarıda severim ama daha cok tarantula timsah akrep hamster iguş vs. ilginç ve şeker hayvanlar insan baktıkca seni yardana kurban olayım diyesi geliyo :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Arkadaş da öyle yılan ve tarantula besliyor :hmmm
Bana pek sevimli gelmiyor hatta böcek yahu neyini seveyim onun :ehe
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
:islik :ehe
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Hönkkk....:blink:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Gör bunları Salih Abi :ehe
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
Onur Saka

Onur Saka

Üye
bizde canlıyız bizide al evine besle :ehe:ehe
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
:d: heheh tmm :ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
uff Ebuş görüntüsü bile değişik..ıyyyy..:zong::zong:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:blink: O_o
 
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
mehmet abi ,nadir abi sizlerede tavsiye ederim bir tane gerçekten cok sevimliler ya igusu eline alıyosun yeşil renk güneşe bırakıyosun bi yarım saat sonra bi alıyosun eline simsiyah :D kızarmış iguana gibi :d:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
:hmmm
 
guero

guero

Üye
güzelmiş iguanan ebuş
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici


Ebuş bak , resimdeki İgu .. sarılan da Ana :d::d::d:
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...
ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
uffff keşke yarın uykudan uyansam igoruma bir baksam bu hale gelmiş olsa :D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
:aha::aha::aha: haydi onun gibisini al bakıyım Ebuş..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt