iguanam...bitanem :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zx6r

Üye
biraz daha büyüsün çok güzel oluyor
heykel gibi duruyolar gözlerini kırpmadan
çok fena yaa
 
siz ona bakmayın şaşırmakta haklısınız bnde ik duyduğumda şaşırdım sonra alıştık biz ebuşu wahşi doğaya vermeyi düşünüoruz wala

--------------- Ekleme ---------------

ama artık büyüyemicek tabi
 
bu ne kadar tatlı bir hayvan :d
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
Iguşum öldü
 

wagh

Üye
çok güzelmiş
 

Captain

Üye

sen pek norml biri değilsin galba ya
 

Nadir

Emekli Yönetici
sonra????
 

Mert

Üye
Kaç yıl yaşadı iguş ?
 

Nadir

Emekli Yönetici
ben istemezdimde senin beslemen ilginçti zaten.üzülme vardır bir hayır.büyüseydi seni uçururdu o zaman.
 

AlpReis

Üye


--------------- Ekleme ---------------

Şaka bir tarafa üzüldüm...
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
ben istemezdimde senin beslemen ilginçti zaten.üzülme vardır bir hayır.büyüseydi seni uçururdu o zaman.

bu sefer büyük alıcam küçükler cok cabuk hastalık kapıyo sonra kendileride üzülüyo benide üzüyolar
 

cataron

Üye
Çevirmesi mi iyi olur, kızartması mı ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...