iguanam...bitanem :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nadir

Emekli Yönetici
Ebuş o iguana senin kadar var yaaaww..
 

Nadir

Emekli Yönetici
ben korkarım valla..
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
bendende büyük 2 metre olup tek kuyruk darbesiyle koca bir geyiği öldürebiliyolarmış ne kadar ilginç
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
evet geyik muhabbetini severlermiş
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
çakma dinazor diyorlar bunlara doğada ciddi boyutlara geliyolar walla ... bide korkunç oluyolar
 

Nadir

Emekli Yönetici
aboov sen fazla büyütme Ebuş..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bu iguana ne yer ne içer?
Neyini seviyorsun yahu
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
zaten cok büyürse babam istemiyo onu bu evde neyse büyüyünce sana veririm nadir abi olurmu
 

Nadir

Emekli Yönetici
hıım şimdi sebze meyve sonra Ebuş...
 
valla çok tatlı bende beslemek isterdim ama benim kedi yer onu
 

Yağmur

Üye
walla bende her türlü hayvanı besleyen biri olarak hiç iguana düşünmedim doğrusu elime bile almam
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
walla bende her türlü hayvanı besleyen biri olarak hiç iguana düşünmedim doğrusu elime bile almam

bende tam tersi hayatım boyunca kertenkeleyi sevmek istemişimdir benimki kertenkele değil ama hiç değilse biraz olsun o ihtiyacımı karşıllıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...