iDEOS x5 kULAKLIK SORUNU

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aosman61

aosman61

Üye
    Konu Sahibi
iDEOS x5 kULAKLIK SORUNU
Selam arakdaşlar, ideos x5 ime kulaklık taktığım zaman kulaklık sembolü gözüküyor kulaklığa sesin yarısı geliyor ve diğer yarısı hoparlörden çıkmaya devam ediyor, Lütfen yardım edin parçalamak üzereyim hepsi servisten geldikten sonra oldu 2.3.5 e güncelleme yapmışlar sorun çıkıyor her dakika, ne yapmam lazım servise ver demeyim 1 ayy gelmiyor lütfen yardım edin

----------Eklendi @ 19:06:21 ---------- Yazıldı @ 18:33:29 ----------

Beyler lütfen yardım edin
 


game74

Üye
marketten winamp indir ,ayarlardan kulaklık denetimine tik at sorun kalmaz :)
 
aosman61

aosman61

Üye
    Konu Sahibi
marketten winamp indir ,ayarlardan kulaklık denetimine tik at sorun kalmaz :)
Saol kardeş deneyeceğim burada ol :D

----------Eklendi @ 19:46:17 ---------- Yazıldı @ 19:32:42 ----------

marketten winamp indir ,ayarlardan kulaklık denetimine tik at sorun kalmaz :)
Saol kardeş deneyeceğim burada ol :D
kardeş apk atarmısın?

----------Eklendi @ 19:53:41 ---------- Yazıldı @ 19:46:17 ----------

olmuyor aynı sorun devam ediyor
 
baranselona

baranselona

Üye
donanımhabere gir x5 orjinal rom konusunda yeni rom var ayrıca dokunmatik için falanda güncelleme çıktı hepsi var son 2-3 sayfayı oku:good:
 
aosman61

aosman61

Üye
    Konu Sahibi
donanımhabere gir x5 orjinal rom konusunda yeni rom var ayrıca dokunmatik için falanda güncelleme çıktı hepsi var son 2-3 sayfayı oku:good:

Kardeş tamamda telefon servisten çıkalı zaten 2 hafta oldu ROM güncel tek sorunum kulaklık

----------Eklendi @ 21:01:44 ---------- Yazıldı @ 20:43:07 ----------

Koskoca maxicepte kimsemi bilmiyor ya
 
baranselona

baranselona

Üye
romun güncel olduğunu ne biliyosun daha 1 hafta oldu rom çıkalı belki daha erken 3 gün falan... başka kulaklık denedin mi? kulaklığı tam soktuğundan emin misin :D
 
aosman61

aosman61

Üye
    Konu Sahibi
romun güncel olduğunu ne biliyosun daha 1 hafta oldu rom çıkalı belki daha erken 3 gün falan... başka kulaklık denedin mi? kulaklığı tam soktuğundan emin misin :D

3 kulaklık denedim olmadı, tam girdiğine eminim... Geçe gün arkadaşımın evinde 3+1 ses sistemine takıp 10 dakikaya yakın müzik dinlemiştim sorun o yüzdenmi çıktı acaba?

----------Eklendi @ 22:12:39 ---------- Yazıldı @ 22:12:15 ----------

romun güncel olduğunu ne biliyosun daha 1 hafta oldu rom çıkalı belki daha erken 3 gün falan... başka kulaklık denedin mi? kulaklığı tam soktuğundan emin misin :D

Ayrıca ROM betaymış link atarmısın
 
baranselona

baranselona

Üye
DH e gir kardeş anlatımı var diyorum

bu linkteki dosyayı download yazan kutunun altındaki kırmızı butondan indiriyorsun



içinden dload klasörünü telefonunun 2 gb lık kendi hafızasına atıyorsun
sonra hafıza kartını ve sim kartını çıkarıyosun (tabi kişiler vb.. yedeklerinide al)
telefonu kapatıp ses açma + ses kısma tuşuna basılı tutarak telefonun açma tuşunada basılı tutup bekliyosun o şekil sonra unpacking falan yazıyor ve yükleme başlıyor
update succesful yazısından sonra telefon kapanıyor açıyosun ve bekliyosun 3-4 defa titreme falan oluyor ve telefon açılıyor sonra alttan change language var ordan dilini türkçe yapıyosun telefon açılıyor tamamdır..

bu işlemler bittikten sonrada dokunmatik fix ini yükleyeceksin

burdan 2mb lık dosyayı indireceksin



indirdikten sonra içinde çıkan u8800 dosyasını açıp içinden update.zip dosyasını normal hafıza kartının ana dizinine yani dosyaların yanına kopyalayacaksın sonra telefonunu kapatacaksın ve ses açma tuşuna basılı tutup aynı anda açma tuşuna basacaksın 15 sn falan bekliyeceksin öyle cwm menüsü açılacak ordan update sd card falan yazacak ona gelip kaydettiğin update zip dosyasını seçeceksin ve onu yükleyecek tamamdır...
 
aosman61

aosman61

Üye
    Konu Sahibi
DH e gir kardeş anlatımı var diyorum

bu linkteki dosyayı download yazan kutunun altındaki kırmızı butondan indiriyorsun



içinden dload klasörünü telefonunun 2 gb lık kendi hafızasına atıyorsun
sonra hafıza kartını ve sim kartını çıkarıyosun (tabi kişiler vb.. yedeklerinide al)
telefonu kapatıp ses açma + ses kısma tuşuna basılı tutarak telefonun açma tuşunada basılı tutup bekliyosun o şekil sonra unpacking falan yazıyor ve yükleme başlıyor
update succesful yazısından sonra telefon kapanıyor açıyosun ve bekliyosun 3-4 defa titreme falan oluyor ve telefon açılıyor sonra alttan change language var ordan dilini türkçe yapıyosun telefon açılıyor tamamdır..

bu işlemler bittikten sonrada dokunmatik fix ini yükleyeceksin

burdan 2mb lık dosyayı indireceksin



indirdikten sonra içinde çıkan u8800 dosyasını açıp içinden update.zip dosyasını normal hafıza kartının ana dizinine yani dosyaların yanına kopyalayacaksın sonra telefonunu kapatacaksın ve ses açma tuşuna basılı tutup aynı anda açma tuşuna basacaksın 15 sn falan bekliyeceksin öyle cwm menüsü açılacak ordan update sd card falan yazacak ona gelip kaydettiğin update zip dosyasını seçeceksin ve onu yükleyecek tamamdır...

Öncelikle çok çok teşekkür ederim ama bende cwm yok, yüklemedim sorun olurmuki?
 
baranselona

baranselona

Üye
cwm romun kendi icinde var zaten androidli her telefonun icinde orjinalden yukludur sadece dediklerimi yaparsanız hicbir sorun yasamazsınız...
 
aosman61

aosman61

Üye
    Konu Sahibi
cwm romun kendi icinde var zaten androidli her telefonun icinde orjinalden yukludur sadece dediklerimi yaparsanız hicbir sorun yasamazsınız...

peki şuanda deniyorum :D

----------Eklendi @ 16:21:50 ---------- Yazıldı @ 15:27:05 ----------

cwm romun kendi icinde var zaten androidli her telefonun icinde orjinalden yukludur sadece dediklerimi yaparsanız hicbir sorun yasamazsınız...

Kardeş Arşiv açılmıyo ne yapayım?
arşivin konumu ve "The archive is either in unkown format or damaged" yazıyor

----------Eklendi @ 17:07:48 ---------- Yazıldı @ 16:21:50 ----------

ROM'u kurdum ama dokunmatik fixini kuramıyorum, cwm de okumuyo ne yapmam gerek

----------Eklendi @ 18:04:30 ---------- Yazıldı @ 17:07:48 ----------

KArdeş lütfen yardım et dokunmatiği berbat
Fixi cwm okumuyor Telefonu söylediğin gibi açıyorum, update fro sd card mı ne ona giriyorum "..." yazıyor, yani okumuyor yardım edersin çok iyi olur kaldım böyle
 
baranselona

baranselona

Üye
indirdiğin u8800 dosyası var ya onun içini açıp update.zip adlı dosyayı hafıza kartının ana dizinine atacaksın ama bunu telefonun 2g blık hafızasına değil normal kendi hafıza kartına atacaksın...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt