İdeos X5---Diğer Konudan Farklı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
    Konu Sahibi
İdeos X5---Diğer Konudan Farklı
Arkadaşlar ideos x5 timde 550 tl bu telefon nasıldır sizce görünüş biraz kötü ama özellikler gerçekten iyi mesela ivmeölçer ile ragingthunder 2 oynayabilirmiyiz...Yada diğer android oyunlarını?Birde kamera perfonması hakkında bilgi almak istiyorum.2.2 versiyonu 2.3 e yükseltmek mümkün mü.Bu arada 5800 2011 hakkında düşüncelerinizi almak istiyorum:ehe:kop:...Cevapları bekliyorum:oke:

----------Eklendi @ 14:12:21 ---------- Yazıldı @ 14:10:26 ----------

Bu arada ses perfonması nasıldır?Cevaplar:megafon:
 


baranselona

baranselona

Üye
:ehe
 
orhanparlak

orhanparlak

Üye
görunusu neden koyu ben onu anlamaım gayet de gecerlı bı seklı var:d:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
ben TİM'de incelemistim.
Kamerası çok hoşuma gitti.(wawe2 kadar diyebilirim.)
yıl sonunda güncelleme gelecek diye duydum.
Ses performansını bilmiyorum.
Oyunları açar zannediyorum.(bkz:gio pes,nova acıyor)
:oke:
 
baranselona

baranselona

Üye
assain's creed HD-asphalt 5 HD-fast and the furious HD- modern combat HD-racing thunder-pes 2011- real football 2011 HD alayını açar bazı HD oyunlar overclock istiyor ama hepsini açıyor
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bu sorum daha olacak bu android telefonlarda barkod ile oyun ansıl indiriliyor:kotu:
 
baranselona

baranselona

Üye
kamerayı barkoda tutuyorsun seni internet sitesine yada marketteki indirme bölümüne yönlendiriyor...
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
    Konu Sahibi
Peki o program nerden indiricem:kotu:

----------Eklendi @ 15:01:12 ---------- Yazıldı @ 15:00:12 ----------

Bu arada timden taksitli almak istiyorum faturalı değilim arkadaşlar:kotu:
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Arkadaşım bi kullanıcı olarak ben telefondan çok memnunum her türlü oyunları açıyor.Kamerası güzel çekiyor ama abartılcak kadar iyi değil yeterli düzeyde.Ses seviyeside gayet güzel derecede.Malzeme kalitesi gayet güzel yazılan yorumlara bakmayın gerçekten kaliteli arka kapağı kauçuk kaplama olduğu için çizilmiyor kolay kolay ekran çözünürlüğü fln muhteşem düzeyde zaten hızına diyecek yok bin liralık telefonlarla yarışıyor hız konusunda.Dokunmatik performansı çok iyi hiç bi sorunla karşılaşmadım bu zamana kadar.Ayrıca görüntüsü kötü demişsin görüntüsü gayet güzel bana göre büyük olduğu için ayrı bir hava katıyor.Bu fiyata alıncak en iyi telefon eğer almaya niyetin varsa kaçırmamanı tavsiye ederim.
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
    Konu Sahibi
Evet alıcamda bu taksitlendirme kafama takıldı turkcellden taksitle alıcam 12 ay 59 tl diyor tamam ne derse alıcamda faturalı olmanız lazım diyor 250 tl+ diyor ben faturalı değilim anlamadım gitti :kotu:
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Sanırım bu taksitlendirme kontratsız olarak kredi kartına yapılıyor sadece ama kampanyayla alırsan turkcell hattın olması lazım bende tam bilmiyorum.
 
baranselona

baranselona

Üye
biz 2 tane aldık ben peşin aldım kuzenim taksitle aldı turkcell hattı falanda yoktu sen gidip ben bu telefonu almak istiyorum aynı normal telefon alır gibi ...
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
    Konu Sahibi
Oh tamam o zaman:ehe

----------Eklendi @ 15:49:57 ---------- Yazıldı @ 15:37:24 ----------

Son tavsiyelerinizi alayım:ehe
 
Ocean258

Ocean258

Üye
tasarım ve ozellık olarak guzel bencede. ama bı cok forumda sorunları ve hataları ıle ılgılı konularda gormustum.. en ıyı cın malı bana uzak olsun.. bu gune kadar yanılmadım saolsunlar yanıltmadı cınlı uretıceler benı :) ben olsam uzak dururdum.. senın tercıhın ne alacaksan hayırlısı olsun senın ıcın....
 
fireman87

fireman87

Üye
Her ne kadar kamera çözünürlüğü düşük olsada o fiyata bulabiliceğinz en iyi cihazlardan birisi olduğunu kabul ediyorum..
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
tasarım ve ozellık olarak guzel bencede. ama bı cok forumda sorunları ve hataları ıle ılgılı konularda gormustum.. en ıyı cın malı bana uzak olsun.. bu gune kadar yanılmadım saolsunlar yanıltmadı cınlı uretıceler benı :) ben olsam uzak dururdum.. senın tercıhın ne alacaksan hayırlısı olsun senın ıcın....

Sorun derken alacak arkadaşlar şüphelenmesin ufak tefek şeyler yani bilmeyenler neyi nerden yapacağını bilmiyor sonrada sorun diyorlar yoksa telefonun kalıtsal bir sorunu yok.
 
61semih

61semih

Üye
Sorun derken alacak arkadaşlar şüphelenmesin ufak tefek şeyler yani bilmeyenler neyi nerden yapacağını bilmiyor sonrada sorun diyorlar yoksa telefonun kalıtsal bir sorunu yok.

telefonun en buyuk handıkapı ıkıncı el de elden cıkarmak olacaktır sanırım.yoksa bu ozellıktelı telefonlar 1000tl cıvarında
 
baranselona

baranselona

Üye
telefonun en buyuk handıkapı ıkıncı el de elden cıkarmak olacaktır sanırım.yoksa bu ozellıktelı telefonlar 1000tl cıvarında

HTC gibi bi markayı telefoncuya götürdüğünde almıyorlar bile.. nokia-samsung desen zaten aldığının yarı fiyatından aşağı satarsın.. bi telefoncuya telefon satmak oldukça mantıksız..

elden satınca zaten telefonu gerçek değerinde satabiliyorsun bu her telefon için geçerli.. hiiç kimse 0 bir telefon alıpta 2. elde istediği fiyata satamaz... nokia 5800 fiyatı 500 lira 2. elini 250 ye almıyorlar her telefon için geçerlidir bu yazdıklarım...
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar huwaei çin malı ve 2 yıl garantisi yokmu o zaman bu 1 yılda bozulur:kotu:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt