cCc Maxcı cCc
Üye
İdeos X5---Diğer Konudan Farklı
Arkadaşlar ideos x5 timde 550 tl bu telefon nasıldır sizce görünüş biraz kötü ama özellikler gerçekten iyi mesela ivmeölçer ile ragingthunder 2 oynayabilirmiyiz...Yada diğer android oyunlarını?Birde kamera perfonması hakkında bilgi almak istiyorum.2.2 versiyonu 2.3 e yükseltmek mümkün mü.Bu arada 5800 2011 hakkında düşüncelerinizi almak istiyorum
...Cevapları bekliyorum
----------Eklendi @ 14:12:21 ---------- Yazıldı @ 14:10:26 ----------
Bu arada ses perfonması nasıldır?Cevaplar

...Cevapları bekliyorum
----------Eklendi @ 14:12:21 ---------- Yazıldı @ 14:10:26 ----------
Bu arada ses perfonması nasıldır?Cevaplar


ben olsam uzak dururdum.. senın tercıhın ne alacaksan hayırlısı olsun senın ıcın....