Huawei ideos x5 vs xperia neo ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
61semih

61semih

Üye
Para yok öğrenci adamız da :D Eğer aradaki farkı hissettirecek kadarsa neoya dönüş yapcam :D Ama zaten 2-3 yıl içinde değiştircem ideos modeli daha iyi hatta iphone 5 çıkınca almayı düşünüyorum 450-500e alırım heralde :D
emın ol arada cıddı farklar var ama aradakı fıyat farkıda ciddi :)
 


mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Ya 800e iphone iyi mi ? Kanadadan ? Arkadaş almış ama pasaport gerekiyormuş sanırım :D
 
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
paran warsa git neo al farka değermi dersen tabiki değer... ama param kıymetli fazla saçamam diyorsan x5 al ..
 
  • Beğen
Tepkiler: burakcan3434
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
paran warsa git neo al farka değermi dersen tabiki değer... ama param kıymetli fazla saçamam diyorsan x5 al ..
İşte tam düşüncem bu şimdi alcam neo gibi bir telefon 0.facebook mu takılcam :D Uygun fiyatlı bir şeyler düşünüyorum ama optimus black gibi bir telefon falan da olursa belki 2. elini düşünebilirim. Bir de şöyle bir sorum var LG'nin kamerası nasıl ? Menüde ki geçişlerdeki donmalar gerçek mi ? Ve şu adreno 205 gpu denilen (ideos x5de ve neoda bulunan) lgdekinden iyi midir yoksa kötü müdür ?
 
  • Beğen
Tepkiler: burakcan3434
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
GPU olarak LG daha iyi ama dedğim gibi para faktörü var 500 milyara ferrari almaktansa 200 milyara m3 almak giib bişey yani ... işini gördükten snra x5 te gayet iyi cihaz paranı atma sağa sola işini görücekse bana yeter diyosan al x5 i keyfine bak ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: burakcan3434
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt