Haber HTC Yeni Amiral Gemisini Windows'a mı Getiriyor

Sponsorlu Bağlantılar

hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
940 ımı alsam bunumu :-)
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Xiaomi 3-4 saniyede tüm stokları tüketiyor ve 50-90 bin telefondan bahsediyorum :)
O 3-4 saniyede biten cihazların fiyatlarını bir kenara not et. Xiaomi Türkiye Ofisi açıldı. Yakında Türkiyede cihaz satışına başlayacak. türkiye fiyatlarıyla karşılaştırırız:oke:

Çok doğru yazdıkların. Kafadan öyle iki cihaz at piyasaya ne özellikleri ahım şahım olsun nede fiyatı birde üstüne sınırlı sat ve 0 reklam ve tanıtım yap sonrada vay niye satmıyor.
Htc ise inşallah W10 ile yeniden Wp7 zamanlarındaki gibi cihazlar çıkartır. Htc one ilk adımdı ama bence çok saçma bir şey çünkü wp Amerika da 0 satıyor hemde sadece bir operatöre kısıtlı. Bunla htc ne elde etmek istiyor anlamış değilim. Belkide bunu yapıp Microsoft'tan prim almaya çalışıyor sonrada bakın wp satmıyor diye paracıkları alıp kenara çekilecek. Umarım böyle olmaz ama bir ihtimal var.
One for Windows tek operatöre özel değil. İlk bir ay öyleydi şu anda tüm operatörler satıyor. Ayrıca Amerikada sıfır dediğin Windows Phone satışları yıllık bazda 2 milyon civarında.Ayrıca cihaz İngilterede de satışa sunuldu.
 
Serhan

Serhan

Üye
M9 ? Yani Hima 9 mu olacak ?
 
dakamon

dakamon

Üye
O 3-4 saniyede biten cihazların fiyatlarını bir kenara not et. Xiaomi Türkiye Ofisi açıldı. Yakında Türkiyede cihaz satışına başlayacak. türkiye fiyatlarıyla karşılaştırırız:oke:


One for Windows tek operatöre özel değil. İlk bir ay öyleydi şu anda tüm operatörler satıyor. Ayrıca Amerikada sıfır dediğin Windows Phone satışları yıllık bazda 2 milyon civarında.Ayrıca cihaz İngilterede de satışa sunuldu.
Şimdi hindistanın kişi başı gelirine alış gücüne bakmalı bide bize :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Şimdi hindistanın kişi başı gelirine alış gücüne bakmalı bide bize :)
Bir ürünün maliyeti vardır. Üzerine vergiler ve kat marjı ile bayi kartı eklenir. Alım gücüne bakarak telefonların bedava dağıtılması gereken yerler var.
 
dakamon

dakamon

Üye
Bir ürünün maliyeti vardır. Üzerine vergiler ve kat marjı ile bayi kartı eklenir. Alım gücüne bakarak telefonların bedava dağıtılması gereken yerler var.
Biraz da basit düşünmek lazım. Orada nüfüs fazla karı düşürüp sürümden kazanma yoluna gidebilirler. Alım gücü düşük. Bizim gibi ülkelerde de ona göre yükseltiyorlar fiyatı. Ayrıca büyük pazar olarak görülmüyoruz. Hani bizim ülkemizde 1 milyon satınca büyük başarı oluyor. Hemde çok büyük. Bizim ülkemizde birazda distribitörler de acımasızlar. Vergilerde yüksek
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
O batarya ne öyle! Rezillik. O donanıma yakışmıyor
 
doctorrr

doctorrr

Üye
HTC 8X çıkmadan önce yayımlanan haberlerde ne heyecanlanmıştık ya. O dönemde tabi o özellikler göze çok güzel gözüküyodu. Ama bu da fena değil afedersiniz hayvan gibi donanım var cihazda. Pili yeterli buldum ben 3500 mah yapacaklar da nolacak sonra kasayla birlikte telefon olacak 200 gr sonra da çok ağır yea diyecekler
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
HTC 8X çıkmadan önce yayımlanan haberlerde ne heyecanlanmıştık ya. O dönemde tabi o özellikler göze çok güzel gözüküyodu. Ama bu da fena değil afedersiniz hayvan gibi donanım var cihazda. Pili yeterli buldum ben 3500 mah yapacaklar da nolacak sonra kasayla birlikte telefon olacak 200 gr sonra da çok ağır yea diyecekler
Şarj mı ağırlık mı deseler çoğu kişinin şarj diyeceğinden eminim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve emz
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Şarj mı ağırlık mı deseler çoğu kişinin şarj diyeceğinden eminim.
Benim aylardır ara ara isyan ettiğim konulardan biri şu batarya mevzusudur.
Hayvan gibi donanım koyup dalga geçer gibi ufak mah pil koyuyorlar deli oluyorum yeminle.
Devir akıllı telefon devri ise artık pil çok önem kazanıyor. Yarım günde biten piller can sıkıyor. Donanım ile birlikte pil teknolojisinin de değişmesi ve gelişmesi gerekirken nedense hep aynı yerde sayıyor.
Suçun büyüğü bizde. Bu firmaları yücelten bizleriz. Vayyy 3 gb ram alalım, oooo 8 çekirdek alalım, wowww snapdrogon 810 alalım. Kardeşim bu hayvan gibi donanımlı cihazdaki pil 2000 biraz zorlasan 3000 mah ise elektrik prizine kombine bilet alacaksın. Sonra şarjım bitiyor diye isyan etmeyeceksin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve B.A.R.O.N
hironakamura

hironakamura

Üye
bence getirmezler, 8x'in üzerine ne kadar düştüklerini görüyorum :sinir

bu arada evet hala resmi 8.1 bize gelmedi.:angry:
 
Serhan

Serhan

Üye
Aboovv daha HTC 8X lere 8.1 gelmemiş :kıskıs:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Motorola Razr maxx'de 4.3" ekrana 3300 mAh bataryayı 9mm kalınlıkla sığdırmıştı hem de 2 senedenfazla önce uğraşırlarsa neden olmasın
Kamera,İşlemci,ram,GPU, anten ve sensörlerden feragat edersek olabilir.

Misal Razr 1 GB RAM, 8 MP kamera, çift çekirdek işlemci ve içi boş bir cihazdı. Şimdiki cihazlarda 4 mikrofon, NFC çipi, lte ünitesi, sayısız sensör var. Bugün bir cihazın içine bakın bataryalar için maksimum alan kullanıldığını görürsünüz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Krnl386
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Microsoft parası ne ise vermiş herhalde htc ye :)
 
dakamon

dakamon

Üye
LG G3 diyorum bende. Yada G2
 
Bay H

Bay H

Üye
    Konu Sahibi
Upleaks tarafından aktarılan son bilgilere göre cihaz Windows 10 ile birlikte gelecek ancak sadece Amerika da satışı olacak.
 


Üst Alt