Htc touch 2 mi hd 2 mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

61semih

Üye
zaten ıkısıde pda olmasına karsın aynı kefeye koyulup karsılastırılamaz bıle secımde kullanıcının ıstegıne ve butcesıne kalmıs bısey ama aradaakı fıyat farkının multitouch,işlemcihızı,ram-room,ke kamera cozunurlugu ve buyuklugu farkı var okadar fıyat farkı ıcın deger dıyorsan hd2 alacaksın
 

alfa217

Üye
başlıktada belirttiğin gibi iki cihazı karşılaştırma gibi bi hata yapılamaz.leo herşeyiyle meganın iki katı.fiyatıda tabiki

arkadaşın biri videoda anahtarlıkla vuruyo çizilmiyor demişte o cihazda koruyucu kaplı o yüzden öyle.sakın deneyim demeyin hassas cihazdır.eğer maddi durum elveriyorsa leo alacaksın yok ortaşeker olsun dersen mega alacaksın.mega da çok güzeldir işlemci hızı yeterli seviyede ram/rom hafızaları zaten aynı.meganın tek kötü yanı ekran çözünürlüğünün 240x320 olması bunun dışında herşeyiyle mükemmel.ayrıca windows mobile ın uygulama alanı iphone dan çok daha geniştir.dokunmatik bir sürü oyun var aşağıdaki adreste


 

yeah34

Üye
hd2 = 1200 her seyiyle guzel ekran kamera
t2 = 575 ekran kucuk kamera dusuk gerisi hd 2 ile ayni arayuz wm 6.5 prof
iphone = kaca tutururlarlarsa goturuyolar walla hackden anlamiyosan hic bulasma her sey para arti flash yok
 

senam38

Üye
ARKADAŞLAR CİHAZ SATILALI 4 GÜN OLDU YENİ FIRSAT BULUP YAZABİLDİM SAYGILAR
 
arkadaşlar merhaba,
htc kullanan birileri olarak sizin yardımınıza ihtiyacım var.
HTC Wildfire ve HTC Touch HD arasında kaldım...HD2'nin fiyatı yüksek olduğu için onu düşünmüyorum

Siz hangisini tavsiye edersiniz?
2telefonuda sahibinden.c0m'da 550 civarında buldum.Garantili diyorlar ama pek inanasım gelmedi.Aldığım zaman güncelleme yaparken sorun yaşar mıyım?Bana seri numarasının kayıtlı olduğuna dair belge göndereceklerini söylediler.

Siz ne tavsiye edersiniz lütfen söyleyin
En fazla 600TL verebilirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...