Htc "android" telefonlarında bootloader root ve rom ile sorular sorabilirsiniz

Sponsorlu Bağlantılar

silivriserdar

silivriserdar

Üye
Resimdeki cihaz HTC Desire 500 tek sim rom arıyorum. Costum yada stock rom hangisi uyarsa artık. Cihazda twrp yüklü ve unlock ama root'lu değil çünkü cihaz açılmıyor HTC yazısında kalıyor. Ayrıca s-on

Resimdeki cihaz HTC Desire 500 tek sim rom arıyorum. Costum yada stock rom hangisi uyarsa artık. Cihazda twrp yüklü ve unlock ama root'lu değil çünkü cihaz açılmıyor HTC yazısında kalıyor. Ayrıca s-on
 


celilcemre

celilcemre

Üye
Benimkin de hiç tık yok ama olabilirmiş. Yiğenim yaptıracak. Seninki de olur usta birine vermen gerekir
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
Resimdeki cihaz HTC Desire 500 tek sim rom arıyorum. Costum yada stock rom hangisi uyarsa artık. Cihazda twrp yüklü ve unlock ama root'lu değil çünkü cihaz açılmıyor HTC yazısında kalıyor. Ayrıca s-on

Resimdeki cihaz HTC Desire 500 tek sim rom arıyorum. Costum yada stock rom hangisi uyarsa artık. Cihazda twrp yüklü ve unlock ama root'lu değil çünkü cihaz açılmıyor HTC yazısında kalıyor. Ayrıca s-on
cwm yükledin mi


kendin de seçebilirsin burdan başında [single sim] yazanlar
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Arkadaşlar sorunu çözdüm.
1. İlk önce cihazı unlock yapmak Lazım. Ben bunu best box ile Yaptım. Bunun için başka yöntemlerde var. Onları deneyerek ilk önce unlock yapmak Lazım. Cihaz ilk etapta sadece HTC logosunda kalıyordu. Sonra bootloder ekranına geliyordu.
2. Cwm yada twrp yüklemek gerek. Root Olmasına gerek yok cihazın.
3. Cwm recovery'de yüklendikten sonra cihaza uygun rom bulmak Lazım. Işte bu kısım biraz sıkıntılı, çünkü cihazın "HBOOT" numarası önemli ve diğer önemli kısım "RADIO" yukarda resmini paylaştığım HTC DESIRE 500 Z4U Türkiye M27 kodlu cihaz için costum rom işte budur. Biraz geç açılır cihaz acele etmeyin. Tüm wipe işlemlerini de yapın. Kolay gelsin.
 

ortak36

Üye
Herkese iyi günler.kullandığım htc 3d evo telefonum tekrar tekrar kendini açıp kapatıyor htc yazısından öteye gidemiyor.sanırım rom yüklemek gerekiyor.yardımcı olabilecek biri varmı acaba. bu rom, rot işlerinden fazla anlamam da.....
Silivriserdar kardeşim anlatmış ama daha detaylı olarak bilmem lazım....
Hboot menüde bunlar yazıyor
***LOCKED***
SHOOTER_U PVT SHIP S-ON RL
HBOOT-1.53.0007
RADIO-11.25.3504.06_M
openDSP-v02.6.0.2226.00.0202
eMMC-boot
May 22 2012, 01:06:07
Dediklerini yapmıştım. Menüdeki her yere girdim ama birşey olmuyor.
Hboot menüde bunlar yazıyor
***LOCKED***
SHOOTER_U PVT SHIP S-ON RL
HBOOT-1.53.0007
RADIO-11.25.3504.06_M
openDSP-v02.6.0.2226.00.0202
eMMC-boot
May 22 2012, 01:06:07[/QUOTE]
 


Üst Alt