BLasTeaR
Üye
en hızlı tarayıcı + Google esnekliği + bin bir çeşit tema ıvır zıvır daha ne olsun ?
edit : yandex anca çaktırmadan zorla kendi uygulamalarını yüklesin...
kes
daha öncede belirttim rahatsızlık veren reklam olması değildivip üyelik alarak hem reklamlardan kurtulup hemde daha birsürü avantaj elde edilebilir ama fiyat fazla geldi bana
vip üyelik alarak hem reklamlardan kurtulup hemde daha birsürü avantaj elde edilebilir ama fiyat fazla geldi bana
diyom ki reklam lar mantıklı bir şekilde boyutlandırılıp yerleştirilsin rahatsız ediyor böyle olay bundan ibaret hem ben adblock açarım olur biter ama site bu şekilde ziyaret çi leri azaltır bence ben biraz da bu amaçla açdım reklam engellemek çokda zor değil herkes biliyor boşuna kimse konuya girip şunu yapın bunu yapın demesin kimse böyle bir ihtiyaç var demiyor konu kirletip durmayın artık yeter!PC'de adblock, mobilde Tapatalk. Reklamsız site yok bazı kullanıcılar abartmış bence.
özellik sanırım askıya alındıAma yıllık için 15 ₺ makul bir fiyat 'bence' üstelik bi ton da özellik veriyor
Ben bugün-yarın alabilirim..
Maşallah, tarayıcıyı tam ekran moduna soktum resmen ekranı kaplıyor@Ozan abi
Bu arada bu konunun gideri var he, söylemesi
İstediğim yorumu atarım. Kendi görüşümü bildirdim sonuçta son karar yöneticilerin.diyom ki reklam lar mantıklı bir şekilde boyutlandırılıp yerleştirilsin rahatsız ediyor böyle olay bundan ibaret hem ben adblock açarım olur biter ama site bu şekilde ziyaret çi leri azaltır bence ben biraz da bu amaçla açdım reklam engellemek çokda zor değil herkes biliyor boşuna kimse konuya girip şunu yapın bunu yapın demesin kimse böyle bir ihtiyaç var demiyor konu kirletip durmayın artık yeter!
özellik sanırım askıya alındı
vip üye - MaxiCepAma yıllık için 15 ₺ makul bir fiyat 'bence' üstelik bi ton da özellik veriyor
Ben bugün-yarın alabilirim..
ahh doğru. yayınlansın da bakarız artık
diyom ki reklam lar mantıklı bir şekilde boyutlandırılıp yerleştirilsin rahatsız ediyor böyle olay bundan ibaret hem ben adblock açarım olur biter ama site bu şekilde ziyaret çi leri azaltır bence ben biraz da bu amaçla açdım reklam engellemek çokda zor değil herkes biliyor boşuna kimse konuya girip şunu yapın bunu yapın demesin kimse böyle bir ihtiyaç var demiyor konu kirletip durmayın artık yeter!
özellik sanırım askıya alındı
vip üyelik satın alma sayfasına ulaşılamıyor şuan onu diyorahh doğru. yayınlansın da bakarız artık
hangi özellik askıya alınmış anlamadım
Kardeşim sen hala neyi iddiaa etmeye çalışıyorsun ki?
Chrome'mda olan tüm özellikler Yandex.Tarayıcı'da da var zaten.
Tema, uzantı vs vs.
Ve Chrome dahil tüm browser'ları kullanan biri olarak bana göre en hızlı ve güzel özellikleriyle Yandex.Browser'dir
Kullanmadan dırdır edip ön yargılı olma.
Neyse, daha fazla uzatıp da tatsızlığa bağlanmasın.
Ben @H0lligan arkadaşımla muhatabım zaten
Bildirim bar'ını resmen kaplamış
Konu halinde açacaktım başlık dikkatimi çekip bakayım dedim aynı sıkıntının evrim geçirmiş hali: @Ozan Abi, şu reklamlara artık bi el atılsın.
Bu da PC'den:
teşekkürler bakmadan geçme bölümü böyle daha iyi olduForumda ilk mesaj sonrası gösterilen reklamlarla ilgili olarak çalışma yapıldı arkadaşlar, tek satıra indirildi böylece çok yer kaplamayacaktır.
Vip üyelikle ilgili olarak da isteyen de var istemeyen de ancak bunu reklamsız ve ekstra özelliklere sahip olmak isteyen üyeler için gerçekleştirmeyi düşünüyoruz açıkcası veya her üyeye reklam göstereceğiz ki zamanla adblock un da engelleyemediği tarzda reklamlar da geliştiriliyor bu konuda sizin tarafınızda olduğumuzdan emin olun. Şöyle düşünebilirsiniz bir üye bir yılda reklamsız üyeliğe x tl öderse rahat eder ve siteye x tl kazandırmış olur tamam ancak reklamlı sitede gezinirse 5x tl kazanç çok rahat elde edilir bizim amacımız zaten ekstra kazanç elde etmek değil vip üyelikle. Zaten reklam sunsak daha fazla kazanılabilir bu sekilde değerlendirebilir karşı çıkan üyeler. Aynı zamanda sitenin daha iyi yerlere gelmesi ve gelişmesine de peşinen destek vermiş olacak vip üyelik alacak arkadaşlar.
Emeklerinize sağlık hocam proje başladığı an ilk desteği yapmak isterim .Forumda ilk mesaj sonrası gösterilen reklamlarla ilgili olarak çalışma yapıldı arkadaşlar, tek satıra indirildi böylece çok yer kaplamayacaktır.
Vip üyelikle ilgili olarak da isteyen de var istemeyen de ancak bunu reklamsız ve ekstra özelliklere sahip olmak isteyen üyeler için gerçekleştirmeyi düşünüyoruz açıkcası veya her üyeye reklam göstereceğiz ki zamanla adblock un da engelleyemediği tarzda reklamlar da geliştiriliyor bu konuda sizin tarafınızda olduğumuzdan emin olun. Şöyle düşünebilirsiniz bir üye bir yılda reklamsız üyeliğe x tl öderse rahat eder ve siteye x tl kazandırmış olur tamam ancak reklamlı sitede gezinirse 5x tl kazanç çok rahat elde edilir bizim amacımız zaten ekstra kazanç elde etmek değil vip üyelikle. Zaten reklam sunsak daha fazla kazanılabilir bu sekilde değerlendirebilir karşı çıkan üyeler. Aynı zamanda sitenin daha iyi yerlere gelmesi ve gelişmesine de peşinen destek vermiş olacak vip üyelik alacak arkadaşlar.
amaç onu gözüne gözüne sokup okumanı sağlayarak ilgi çekmesi zatenŞu bakmadan geçmeyin bölümü benim canımı sıkıyor
Mesajlar arası kopukluk oluşturuyor ayrıyeten forumla alakası olmayan sitelere yönlendiren linklerde mevcut
Bence Ya en alt ya da en üste konulsun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?