BLasTeaR
Üye
ben zaten kullanıyorum ama yinede çıkıyor pc de
güzelmiş vallaBenim kullandığım Yandex tarayıcının kendisiyle gelen Reklam engelleme ve güvenli gezinme özelliği olan Adguard uzantısını kullanıyorum, gerçekten müthiş.
Örnek vermek gerekirse; Uzantı reklamları tespit edip otomatik engelliyor ama yine de sayfada istemediğin bir kısım varsa, 3. 4. ve 5. ekran görüntüsüne göz at anlarsın(tabi logo engellemeyi gösterme amaçlı geçici olarak yaptım hea )
Benim kullandığım Yandex tarayıcının kendisiyle gelen Reklam engelleme ve güvenli gezinme özelliği olan Adguard uzantısını kullanıyorum, gerçekten müthiş.
Örnek vermek gerekirse; Uzantı reklamları tespit edip otomatik engelliyor ama yine de sayfada istemediğin bir kısım varsa, 3. 4. ve 5. ekran görüntüsüne göz at anlarsın(tabi logo engellemeyi gösterme amaçlı geçici olarak yaptım hea )
güzelmiş vallakonu da zaten reklam engelleme ye dönüyor yavaş yavaş
yandex kullanmıyorum hocam hoşuma gitmiyor
Konu da o amaçla açılmadı mı zaten
İyi, reklamlarla boğulmada mutluluklar
(Yandex.Tarayıcı'ya yeni güncelleme geldi, gerçekten çok değişti. yeni özellikler eklendi)
sen bakma ona değişik o ondan diyor ne güzel tarayıcı işde
eline emeğine sağlıkKendi bilir, ben ne kadar iyi olduğunu göstermek için bir özelliğini o şekilde emek vererek anlattım, gerisi ona kalmış
sen bakma ona değişik o ondan diyor ne güzel tarayıcı işde
Konu da o amaçla açılmadı mı zaten
İyi, reklamlarla boğulmada mutluluklar
(Yandex.Tarayıcı'ya yeni güncelleme geldi, gerçekten çok değişti. yeni özellikler eklendi)
şu anda iniyor yandex
eline emeğine sağlık
her türlü sorarımHadi bakalım, takıldığın yer olursa çekinmeden sorabilirsin
Rica ederim..
cayır cayırKes
boğulmuyorum şu an bi Chrome eklentisi kurdum cayır cayır zerre reklam yok
Kes
boğulmuyorum şu an bi Chrome eklentisi kurdum cayır cayır zerre reklam yok
Reklamları salla, onu Mağazadan herhangi bir uzantı/eklenti ile sorunu giderebilirsin, mühim olan tarayıcının kullanıcısına sunduğu ve beraberinde getirdiği sorunları da görmelisin
Şahsen ben yıllarca Yandex.Tarayıcı kullanıyorum çokta memnunum valla
her türlü sorarım
cayır cayır
sordukmubende aynı şekilde Chrome dan memnunum
ne sandın
Vurur yüze ifadesi, reklamsız geziyorum bi tanesi...
bende sanırım memnun kalıcam tüm sekmeleri aktarmış ve hesaba da direk geçiş yapmış süperReklamları salla, onu Mağazadan herhangi bir uzantı/eklenti ile sorunu giderebilirsin, mühim olan tarayıcının kullanıcısına sunduğu ve beraberinde getirdiği sorunları da görmelisin
Şahsen ben yıllarca Yandex.Tarayıcı kullanıyorum çokta memnunum valla
Hele ki şuan Chrome'un durumu işler acısı, bir önceki güncelleme ile gelen sorunları görmediniz sanırım. Çabalıyor ama hala adam akıllı bir tarayıcı olamadı.
sordukmu
daha yeni yazdın ne ara edit ledin mübareken hızlı tarayıcı + Google esnekliği + bin bir çeşit tema ıvır zıvır daha ne olsun ?
edit : yandex anca çaktırmadan zorla kendi uygulamalarını yüklesin...
kes
sordukmu
bende sanırım memnun kalıcam tüm sekmeleri aktarmış ve hesaba da direk geçiş yapmış süper
daha yeni yazdın ne ara edit ledin mübarek
Öyledir, mağazadan istediğin eklentiyi/uzantıyı da kurabilirsin.. sekme olayı da çok güzeldir +'ya başınca sekme açıyor ama tablodan seçince açılıyor boşuna boş sekme açıp da bilgisayarı yormuyor, he Turbo Modu da çok iyidir, ayarları var. Ayarlar kısmından yaparsın sayfayı ve videoyu bile sıkıştırıp sayfanın hızlı yüklenmesini sağlıyor. Ve daha neler neler az kurcala anlarsın zaten
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?