Hoş mu ?

BLasTeaR

Üye
ben zaten kullanıyorum ama yinede çıkıyor pc de


Benim kullandığım Yandex tarayıcının kendisiyle gelen Reklam engelleme ve güvenli gezinme özelliği olan Adguard uzantısını kullanıyorum, gerçekten müthiş.
Örnek vermek gerekirse; Uzantı reklamları tespit edip otomatik engelliyor ama yine de sayfada istemediğin bir kısım varsa, 3. 4. ve 5. ekran görüntüsüne göz at anlarsın (tabi logo engellemeyi gösterme amaçlı geçici olarak yaptım hea )




















 

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
güzelmiş valla konu da zaten reklam engelleme ye dönüyor yavaş yavaş
 


yandex kullanmıyorum hocam hoşuma gitmiyor
 

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
Konu da o amaçla açılmadı mı zaten



İyi, reklamlarla boğulmada mutluluklar
(Yandex.Tarayıcı'ya yeni güncelleme geldi, gerçekten çok değişti. yeni özellikler eklendi)

sen bakma ona değişik o ondan diyor ne güzel tarayıcı işde
 
Tepkiler: BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
Kes



boğulmuyorum şu an bi Chrome eklentisi kurdum cayır cayır zerre reklam yok

Reklamları salla, onu Mağazadan herhangi bir uzantı/eklenti ile sorunu giderebilirsin, mühim olan tarayıcının kullanıcısına sunduğu ve beraberinde getirdiği sorunları da görmelisin
Şahsen ben yıllarca Yandex.Tarayıcı kullanıyorum çokta memnunum valla
 
Tepkiler: H0lligan

bende aynı şekilde Chrome dan memnunum
her türlü sorarım

cayır cayır

ne sandın

Vurur yüze ifadesi, reklamsız geziyorum bi tanesi...
 
Tepkiler: BomberMAn TR01

BLasTeaR

Üye
Hele ki şuan Chrome'un durumu işler acısı, bir önceki güncelleme ile gelen sorunları görmediniz sanırım. Çabalıyor ama hala adam akıllı bir tarayıcı olamadı.
 
Tepkiler: H0lligan

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
bende aynı şekilde Chrome dan memnunum


ne sandın

Vurur yüze ifadesi, reklamsız geziyorum bi tanesi...
sordukmu
bende sanırım memnun kalıcam tüm sekmeleri aktarmış ve hesaba da direk geçiş yapmış süper
 
Tepkiler: BLasTeaR

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
en hızlı tarayıcı + Google esnekliği + bin bir çeşit tema ıvır zıvır daha ne olsun ?

edit : yandex anca çaktırmadan zorla kendi uygulamalarını yüklesin...


kes
daha yeni yazdın ne ara edit ledin mübarek
 

BLasTeaR

Üye
sordukmu

bende sanırım memnun kalıcam tüm sekmeleri aktarmış ve hesaba da direk geçiş yapmış süper

Öyledir, mağazadan istediğin eklentiyi/uzantıyı da kurabilirsin.. sekme olayı da çok güzeldir +'ya başınca sekme açıyor ama tablodan seçince açılıyor boşuna boş sekme açıp da bilgisayarı yormuyor, he Turbo Modu da çok iyidir, ayarları var. Ayarlar kısmından yaparsın sayfayı ve videoyu bile sıkıştırıp sayfanın hızlı yüklenmesini sağlıyor. Ve daha neler neler az kurcala anlarsın zaten
 
Tepkiler: H0lligan

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi