Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hiçbir bilgim yok lütfen yardım.
Sponsorlu Bağlantılar
nexpow
Üye
telefondan olcagını sanmam modeme yakın ol ttnet kullanıyosan
dostum bende wpa2 baglanıyorum ondan olacagını sanmam
mc_shekil
Üye
ya bende senin gibi wpa2 den baglanıyordum..ama ondan sonra baglanmadı.çoğu kişide bu sorun vardı çözzümüde o ..muhtemelen arkadasımızında problemi odur..
nexpow
Üye
ya o yada yanlış giriyo şifreyi obilgilere bakarak denesin olmassa degiştirsin
mc_shekil
Üye
denemekten zaarar cıkmaz
duyguSG
Üye
Konu Sahibi
sanırım modeme uzak oldugumdan kaynaklanıyor telefon suan sarjda cıkaramıyorum, laptop kullanıyorum ondada netin sinyal gücü az diyor. yarın deneyceğim olmazsa wpa2'ya ayarlarım
berkcombil
Üye
Anladığım kadarıyla siz bayağı bir uzak kalmışsınız akıllı telefon teknolojisinden.Şunu söylemeliyim ki bu iş öyle ufak bir sorunda bile forumda bir konu açıp yardım istemeyle yürümezBelli ki telefonun şekli hoşunuza gitmiş öyle almışsınız.Hiç acaba işlemcisi kaç Ghz,Ram'i ne kadardır,Ekran Çözünürlüğü nedir vs. diye düşünülerek alınmış bir telefon değil.Size tavsiyem önce cihazınızı tanımanız,neler yapıp yapamayacağını kavramanız ve mümkünse internette cihazınızla ilgili özel olarak açılmış konuları takip etmenizdir.Eminim sizin yaşadığınız ya da yaşamanız muhtemel her türlü sorunun cevabını bulabileceksinizBaktınız ki olmuyor,eminim sizin gibi birine yardım etmeye hevesli pekçok arkadaşım burada olacaktır
mc_shekil
Üye
''sizin gibi birine'' demişsin duyguSG nin senden ne farkı var? sende olsan sanada yardım etmeye çalışırım sadece buna yardım etmeye hevesli değilim
nexpow
Üye
arkadaşım herkezin bilmedigi bişey vardır konu açar ögrenir
berkcombil
Üye
Yok yani başka arkadaşlarında konuları mevcut forumda ama burası kadar kısa sürede alıp başını gitmemiş,üstelik tek bir sorun yüzünden.Sadece ona şaşırdımYardımsever arkadaşları diğer konularda daha aktif görmeyi de bekleriz
nexpow
Üye
dostum bak yardım konularına nerdyse hepsine cevap yazmışım amacın ne senin
berkcombil
Üye
Bakıyorumda seviyeyi yerlere çekmek için elimizden geleni yapıyoruzMerak etme senin gibi forumda klavye delikanlılığı yapmaya meraklı değilim.Sonra işin sonunda üzülen sen olursun
Ya bnde de vodofone 858 var aynı sorun bnde de var ama modemde bir sorun olduğuna ınanmıorm çünkü önceden mağzalarda falan giriyordum ama şimdi giremiyorum ne evde ne mağzalarda hemen WPA/WPA2 psk ile güvenlik altına alındı dio.