Hiçbir bilgim yok lütfen yardım.

Sponsorlu Bağlantılar

duyguSG

Üye
    Konu Sahibi
Hiçbir bilgim yok lütfen yardım.
Merhaba arkadaşlar, bugün Galaxy Ace markalı telefondan aldım. Ama telefon hakkında hiçbir bilgim yok, programları falan nasıl kuracağıma dahil de. Şimdilik internet sorununu çözmek istiyorum. 0.facebook'a bile girmiyor. İnternet ayarlarını nasıl yapabilirim yardımcı olur musunuz ?
 


nexpow

nexpow

Üye
ne merak ediyosan yaz cevap verim aklında ne varsa
 

duyguSG

Üye
    Konu Sahibi
İnternet ayarlarını nasıl yapıcam hiçbir bilgim yok..
 
nexpow

nexpow

Üye
ben ilk aldıgımda 0.facebook a giriyodu telefona türkcell ayarı yap turkcell kullanmıyorum o yüzden bilmiyorum ite mesela mms yaz şuna gönder bunun gibi
 

duyguSG

Üye
    Konu Sahibi
Benimki girmiyor 0.facebooka'da yaklaşık 3 dk beyaz ekran oluyor ondan sonra web sayfası yok diye bir yazı cıkıyor. nereden yapabilirim türksel'in sitesinden bulabilirmiyim sizce ayarları ?
 
nexpow

nexpow

Üye
bunu dene
 

duyguSG

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler bakıcam şimdi ama daha çok sorum olucak umarım burda olursunuz :oke:
 
nexpow

nexpow

Üye
burdayım bunlarada bak olmassa



 

duyguSG

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler
SMS İLE AYAR İSTEME:
WAP TELEFON_MARKASI yazın 2222'ye gönderin.
bunu yaptım ama henüz cevap gelmedi. türkselin kendi sitesindede telefonumun markası yok :S
 
nexpow

nexpow

Üye
hımm olmassa turkcel bayiine sor evde kablosuz ag varmı
 

duyguSG

Üye
    Konu Sahibi
evet var baglantı kurmayi denedim baglanti kesildi diyor
 
nexpow

nexpow

Üye
bak üste bi menü var aşagıya cektinmi geliyo veya secenekler bildirimlere tıkladınmı orda wifi var ona tıkla evdeki agı bulduktan sonra şifreyi yaz bikaç defa dene bunu olması lazım modem kablosuz ise olur
 

duyguSG

Üye
    Konu Sahibi
yaptım önce kimlik dogrulanıyor diye birkac saniye bekletiyor, sonra Devre dışı WPA/WPA2 PSK ile güvenlik altına alındı, diyor
 
nexpow

nexpow

Üye
üste baglantı simgesi cıkıyomu sarj göstergesinin yanında
 

duyguSG

Üye
    Konu Sahibi
Bu telefonda baglantı simgesini bilmedigim icin anlayamıyorum ama 4 tane cubuk var 3ü cekiyor yanındada 3G yazıyor, ilk kez bu kadar bilgisizim bundan önce s5603'üm vardı hiç bu tarz problemler yaşamamıştım
 
nexpow

nexpow

Üye
internete gir dene olcakmı googleye gir
 

duyguSG

Üye
    Konu Sahibi
girmiyor
 
nexpow

nexpow

Üye
evde anlayan biri yokmu şimdi bak ag bulacak orda senin modemini sec evdeki şifreyide gir baglandı dicek sonra oldu ttnetmi?
 

duyguSG

Üye
    Konu Sahibi
yaptım şifreyide girdim baglantı kesildi diyor baglanmıyor merak ettigim problem şu bu sorun telefondanmı yoksa internet ayarlarının yapılmamasındanmı kaynaklanıyor
 
mc_shekil

mc_shekil

Üye
modemin ayarlarından şifrelemeyi wpa2 değil de wep yap ondan sonra bağlanır..telefonunda bi sorun yok
 


Üst Alt