Hiç bir şekilde telefona reset atamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Eğer sen o moda aldığından yeniden başlıyorsa anakartını tatile göndermişsin demektir. Eğer o modda ünlem ile kalıyorsa sorun yok yazılımı basarsın. Sadece driver eksiliği falan vardır. Beklersen ve telefon usbye takılı kalırsa öyle ondan sonrası bilgisayardan. Elbet olur o zaman. Ama kalıp kalmadığını tekrar bir dene :)

o modda kalıyor takıyorum filan her şey tamam yüklemeye geçiyor kırmızı ekrana geldiğinde hop reset çakıyo. şöyle birşey fark ettim birde, veri yazılmasıyla ilgili birşey olduğunda reset atıyor. Wifi kapatıyorum reset atıyor wifi açılmış. VPN kapatıyorum reset atıyor vpn açılmış. Program kaldırıyorum reset atıyor program kalkmamış. Flaş kartı denilen şeyde problem var sanırım yada rom tam bilmiyorum bende
 


emz

emz

Üye
o modda kalıyor takıyorum filan her şey tamam yüklemeye geçiyor kırmızı ekrana geldiğinde hop reset çakıyo. şöyle birşey fark ettim birde, veri yazılmasıyla ilgili birşey olduğunda reset atıyor. Wifi kapatıyorum reset atıyor wifi açılmış. VPN kapatıyorum reset atıyor vpn açılmış. Program kaldırıyorum reset atıyor program kalkmamış. Flaş kartı denilen şeyde problem var sanırım yada rom tam bilmiyorum bende


Romda olduğunu sanmam. Öyle olsa okuyamazdıda. Eğer düşürmediysen birşey olmamıştır. Hafıza kartı, sim kart vs ne varsa söküp deneseydin. Birde sanıyorum bellekte değilde ram ile ilgili sorun. Ram bölümü yazmaya geçince oluyor o zaman. Önce ram sonra hafıza kaydeder. Ram diğerlerine yollamıyor demekki. Kısacası oyun oynarken kaydetmeden kapatmaya benziyor ;) Bir servis öpsün cihazımı bence :ehe. Temiz çözüm:D
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Romda olduğunu sanmam. Öyle olsa okuyamazdıda. Eğer düşürmediysen birşey olmamıştır. Hafıza kartı, sim kart vs ne varsa söküp deneseydin. Birde sanıyorum bellekte değilde ram ile ilgili sorun. Ram bölümü yazmaya geçince oluyor o zaman. Önce ram sonra hafıza kaydeder. Ram diğerlerine yollamıyor demekki. Kısacası oyun oynarken kaydetmeden kapatmaya benziyor ;) Bir servis öpsün cihazımı bence :ehe. Temiz çözüm:D

Öylede olabilir, ram için kullanıcı hatası diyemezler telefon düşmedi çünkü yakın zamanda :bilmm Tabi yine arka kapakta çizikler hafif ezilmeler var
 
emz

emz

Üye
Öylede olabilir, ram için kullanıcı hatası diyemezler telefon düşmedi çünkü yakın zamanda :bilmm Tabi yine arka kapakta çizikler hafif ezilmeler var


O sorun değil. Onu pek takmıyorlar genelde. Sen şansını dene. İlk servise gittiğin yer kabul etmezse başka bir yere götür. Yine olmazsa başka şehire yolla. Her türlü birisi kabul ediyor. O yüzden hallolur. ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
O sorun değil. Onu pek takmıyorlar genelde. Sen şansını dene. İlk servise gittiğin yer kabul etmezse başka bir yere götür. Yine olmazsa başka şehire yolla. Her türlü birisi kabul ediyor. O yüzden hallolur. ;)
Şansımı deniycem artık. Teşekkürler bilgi yardımın için
 
  • Beğen
Tepkiler: emz


Üst Alt