ogzhnoTr
Üye
Eğer sen o moda aldığından yeniden başlıyorsa anakartını tatile göndermişsin demektir. Eğer o modda ünlem ile kalıyorsa sorun yok yazılımı basarsın. Sadece driver eksiliği falan vardır. Beklersen ve telefon usbye takılı kalırsa öyle ondan sonrası bilgisayardan. Elbet olur o zaman. Ama kalıp kalmadığını tekrar bir dene![]()
o modda kalıyor takıyorum filan her şey tamam yüklemeye geçiyor kırmızı ekrana geldiğinde hop reset çakıyo. şöyle birşey fark ettim birde, veri yazılmasıyla ilgili birşey olduğunda reset atıyor. Wifi kapatıyorum reset atıyor wifi açılmış. VPN kapatıyorum reset atıyor vpn açılmış. Program kaldırıyorum reset atıyor program kalkmamış. Flaş kartı denilen şeyde problem var sanırım yada rom tam bilmiyorum bende
. Temiz çözüm
Tabi yine arka kapakta çizikler hafif ezilmeler var