DreaMagiC
Üye
Abim kim olursa olsun gitmeye bu insanlari birakmaya degermi ki..haksizlik yapildigini dusunuyorsun dogrudur ama cidden cok uzuluyoruz sen abimizsin..Bak bu kadar dil doktu herkes lutfen hatrımız icin abim..
Fatih'im kardeşim bu insanları bırakacağımı kim söyledi bilmiyorum ama sizleri bırakmam zaten bu forum sadece tanışmamıza vesile oldu o kadar gerisi için bu foruma ihtiyaç duymuyorum.









