!...Herkes Hakkını Helal Etsin...!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
    Konu Sahibi
Abim kim olursa olsun gitmeye bu insanlari birakmaya degermi ki..haksizlik yapildigini dusunuyorsun dogrudur ama cidden cok uzuluyoruz sen abimizsin..Bak bu kadar dil doktu herkes lutfen hatrımız icin abim..

Fatih'im kardeşim bu insanları bırakacağımı kim söyledi bilmiyorum ama sizleri bırakmam zaten bu forum sadece tanışmamıza vesile oldu o kadar gerisi için bu foruma ihtiyaç duymuyorum.
 


paradox07

paradox07

Üye
Yetkilerin alındıysa fake hesap aç,yetkilerin yenilensin :tebessüm:
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Yazdığınız tüm şeyler siteye mal olmuş içeriklerdir ve değiştiremezsiniz malesef. :(
 
-efşan

-efşan

Üye
Tarık'ım Tuba Ablanı dikkate al derim, söyledikleri tamamen doğru.
 
El-CD

El-CD

Üye
Toplu mu hareket etsek :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
epts

epts

Üye
Hocam umarım sorun çözülür.yardımlaşma ve dayanışmaya devam ederiz. Mümkün olduğunca burda devam etmeni rica ediyorum.çok emeğini gördük.gerçekten çok incinmissen diyecek sözüm yok. Hakkimin olduğunu düşünmemekle beraber helal ediyorum lütfen siz de edin. Sizden bir ricam da nerede olacaksanız adres belirtmeniz. One x ler abisiz kalmasın
 
  • Beğen
Tepkiler: SertaGE
-efşan

-efşan

Üye
şuan keyifsiz. karamsar bir hal içerisindeym. sinirliyim. kafa dağıtmaya uğraşıyorum.

geldim buraya bakalım ne olacak.
sakin sakin.......

Konunun seninle bir alakası yok Hasan'ım, olmasın da..
 
SertaGE

SertaGE

Üye
Kardeşim helali hoş olsun hakkım varsa üzerinde tabii ki. Sen de helal et. Gerçi irtibatı koparmayız kesinlikle ama olsun.
Bu arada ben de bu tarz bir gereksizliğin olduğu ortamda bulunmayı tercih etmeyeceğim.
 
otostopçu

otostopçu

Üye
İSYEAAĞN gitme abi :ağlarım:
 
İhsanbaba15

İhsanbaba15

Üye
KARDEŞİM BENCE GITMEYI FELAN DUŞUNME OKADAR DOSTLARIN VAR BURDA KARDEŞLERIN ONLARIDAMI BURAKIYORSUN BOYLE YAPMA BENDEN DEMESI :oke:
 
El-CD

El-CD

Üye
Kalkın gidelim dostlar
 
otostopçu

otostopçu

Üye
hadi site acalım :D tarikabibizibirakma.tr.gg :D herkez imzasına koysun

- - - Eklendi - - -

porfil fotoğrafı fln bide slogan buluruz :D
@codblackops2
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt