!...Herkes Hakkını Helal Etsin...!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrTech

MrTech

Üye
onların da yaptıgı terbiyesizlik.
 


DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
    Konu Sahibi
Hepinizi çok seviyorum. Allah hepinizden Razı Olsun. Yaşarım benim yüzümden düzeninizi bozmayın devam edin siz benim yatmam gerek kafam beton gibi. @Anafor.CK abim seninle de yarın konuşalım olur mu kafam çok kötü.
 
-efşan

-efşan

Üye
Olur Kardeşim, elbette ki. Sonuna kadar arkandayım, her ne olursa.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Al iste forumdaki en degerli insanlardan biri Öz abimsin benim..İliskimiz kopmaz seninle surekli konusuruz canimin ici abim ama benim takildigim nokta bu site bir altın insandan ve altın bir abiden mahrum kalacak..sensiz eksiğiz biz bunu bil abim..Forumda hatrımız var üzerinde ve hakkımız var ise helal olsun ama hatrımız için de bu kadar insanı bırakma abim..Görüyorsun bak ki kac kisi gitmemen icin seferber oluyor bunlari kırmaya da degmez inan..Sen bizim icin ve site icin cok degerlisun kim ne derse desin kim ne yaparsa yapsin..Seni de o kadar iyi anliyorum ki 4 saat ugrasmissin bir konu icin ve sitede sınır var bir de merak ediyorum bu sınır bir yerde yazıyor mu..Digecegim son olarak da abim hazırladiklarinin hic bir kelimesi boşa gitmez emin ol..gerekirse senin yazdiklarini bolup konulari senin adina acariz..Bu sitede kimse Adminlere ve yoneticilere calismiyor herkes yardıma calisiyor ve yilmak da bize yakismaz yardim etmeye devam abim kesinlikle gidemezsin..Gerekirse 1-2 hafta ban at kafanı dinle bu sitede bizler gibi insanlari goruyorsun ne guzel insanlar onlar ki bulmussan birakmak bu kadar kolay olamaz istedigin kadar sinirlen abim..
 
  • Beğen
Tepkiler: El-CD
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
cok tanımıyorum sizi ne oldu ne gectı onu da bılmıyorum
ama tecrübelerıme dayanarak su kadarını dıyorum ki konuların silinmeyecek
sen burda yırtındıgınla kalacaksın
benımde cok konum var böyle
bende cok yırtındım bazen
evet haklısın olsada tamam haklısın denılerek konun kapanıyor en fazla
o da en fazla : )
onun ıcın hıc ban atma kendıne kımse de takmıyor hanı
sen yne kafana göre takıl derım
cok da cıddıye alma burayı
kendını germene degmez..
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı ve El-CD
Esendağlı

Esendağlı

Üye
cok tanımıyorum sizi ne oldu ne gectı onu da bılmıyorum
ama tecrübelerıme dayanarak su kadarını dıyorum ki konuların silinmeyecek
sen burda yırtındıgınla kalacaksın
benımde cok konum var böyle
bende cok yırtındım bazen
evet haklısın olsada tamam haklısın denılerek konun kapanıyor en fazla
o da en fazla : )
onun ıcın hıc ban atma kendıne kımse de takmıyor hanı
sen yne kafana göre takıl derım
cok da cıddıye alma burayı
kendını germene degmez..
Bütün doğruları yazmışsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
doctorrr

doctorrr

Üye
Al iste forumdaki en degerli insanlardan biri Öz abimsin benim..İliskimiz kopmaz seninle surekli konusuruz canimin ici abim ama benim takildigim nokta bu site bir altın insandan ve altın bir abiden mahrum kalacak..sensiz eksiğiz biz bunu bil abim..Forumda hatrımız var üzerinde ve hakkımız var ise helal olsun ama hatrımız için de bu kadar insanı bırakma abim..Görüyorsun bak ki kac kisi gitmemen icin seferber oluyor bunlari kırmaya da degmez inan..Sen bizim icin ve site icin cok degerlisun kim ne derse desin kim ne yaparsa yapsin..Seni de o kadar iyi anliyorum ki 4 saat ugrasmissin bir konu icin ve sitede sınır var bir de merak ediyorum bu sınır bir yerde yazıyor mu..Digecegim son olarak da abim hazırladiklarinin hic bir kelimesi boşa gitmez emin ol..gerekirse senin yazdiklarini bolup konulari senin adina acariz..Bu sitede kimse Adminlere ve yoneticilere calismiyor herkes yardıma calisiyor ve yilmak da bize yakismaz yardim etmeye devam abim kesinlikle gidemezsin..Gerekirse 1-2 hafta ban at kafanı dinle bu sitede bizler gibi insanlari goruyorsun ne guzel insanlar onlar ki bulmussan birakmak bu kadar kolay olamaz istedigin kadar sinirlen abim..

fatih o kararını verdi ne kadar uğraştım döndürmek için bilemezsin...
 
otostopçu

otostopçu

Üye
abi ne yaptın ya daha hax turnuvası düzenleyecektik hakkımız helal olsunda gitme abi yönetim için değilse bile bizim için önemli bir abimizsin #tarikabibizibirakma
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
El-CD

El-CD

Üye
şu an gördüm de forumda o bölümle alakası olmayan kişiler mod olarak atanmış. Helal olsun ne diyim.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
birçok kere yönetici kelimesi geçtiği için bir mesaj yazayım dedim.

helal olsun diyeyim. öncelikle

ne oldu ?
 
El-CD

El-CD

Üye
Ne olmamış ki :hmmm
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
abi bu yüzden ayrılma forumdan sana bi istisna yaparlardı mümkün olsaydı ya :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
şuan keyifsiz. karamsar bir hal içerisindeym. sinirliyim. kafa dağıtmaya uğraşıyorum.

geldim buraya bakalım ne olacak.
sakin sakin.......
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
:bye2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
    Konu Sahibi
şuan keyifsiz. karamsar bir hal içerisindeym. sinirliyim. kafa dağıtmaya uğraşıyorum.

geldim buraya bakalım ne olacak.
sakin sakin.......

Bence uzak dur bu konudan seninle alakası yok sizlerin yetkisi yetersizmiş benim isteğim karşısında saol.
 
paradox07

paradox07

Üye
Yetkilerini neden aldılar ki?
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Abim kim olursa olsun gitmeye bu insanlari birakmaya degermi ki..haksizlik yapildigini dusunuyorsun dogrudur ama cidden cok uzuluyoruz sen abimizsin..Bak bu kadar dil doktu herkes lutfen hatrımız icin abim..
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt