Al iste forumdaki en degerli insanlardan biri Öz abimsin benim..İliskimiz kopmaz seninle surekli konusuruz canimin ici abim ama benim takildigim nokta bu site bir altın insandan ve altın bir abiden mahrum kalacak..sensiz eksiğiz biz bunu bil abim..Forumda hatrımız var üzerinde ve hakkımız var ise helal olsun ama hatrımız için de bu kadar insanı bırakma abim..Görüyorsun bak ki kac kisi gitmemen icin seferber oluyor bunlari kırmaya da degmez inan..Sen bizim icin ve site icin cok degerlisun kim ne derse desin kim ne yaparsa yapsin..Seni de o kadar iyi anliyorum ki 4 saat ugrasmissin bir konu icin ve sitede sınır var bir de merak ediyorum bu sınır bir yerde yazıyor mu..Digecegim son olarak da abim hazırladiklarinin hic bir kelimesi boşa gitmez emin ol..gerekirse senin yazdiklarini bolup konulari senin adina acariz..Bu sitede kimse Adminlere ve yoneticilere calismiyor herkes yardıma calisiyor ve yilmak da bize yakismaz yardim etmeye devam abim kesinlikle gidemezsin..Gerekirse 1-2 hafta ban at kafanı dinle bu sitede bizler gibi insanlari goruyorsun ne guzel insanlar onlar ki bulmussan birakmak bu kadar kolay olamaz istedigin kadar sinirlen abim..