Ben alacağımı aldım canım abim yetkilerim alınarak kendinize çok iyi bakın.helal olsun kardeşim ama Murat abimin de söylediği gibi gibi gitmene gerek yok biraz kafanı topla dinlen.
Ben alacağımı aldım canım abim yetkilerim alınarak kendinize çok iyi bakın.
Yönecilerde insan onlarda hata yapabilir. Bide şöyle düşünün açtınız her konu
yazdıgınız her mesajın bir de hukuki boyutu var telefon karşılaştırması yaparken
telefon şirketi tarafından dava acılabilir. Yöneticilerde bunun farkında oldukları için
konuları mesajları silebilir.sana haksızlık yapıldıgını düşünüyorsan haksızlık yapıldıysa
seni yıldırmasın kendi siteni açarak daha çok kitllere ulaşırsın
Sende abim Allah'a emanet ol.
Görüyorum ki kararını vermişsin Tarık. Allah'a emanet ol kardeşim :
Telefon şirketleri bana ödül verir açtığım konular için ne davasından bahsediyorsunuz.Yönecilerde insan onlarda hata yapabilir. Bide şöyle düşünün açtınız her konu
yazdıgınız her mesajın bir de hukuki boyutu var telefon karşılaştırması yaparken
telefon şirketi tarafından dava acılabilir. Yöneticilerde bunun farkında oldukları için
konuları mesajları silebilir.sana haksızlık yapıldıgını düşünüyorsan haksızlık yapıldıysa
seni yıldırmasın kendi siteni açarak daha çok kitllere ulaşırsın
Sende abim Allah'a emanet ol.

Abim ne diyeyim ki ben bu foruma yazık çok yazık verdiğim emeklere yazık harcadığım vakte yazık sadece siz abilerime kardeşlerime üzülüyorum ki hiç birinizle irtibatı kesmicem Allah'ımın izniyle.Kardeşim yapma, Lütfen. Kim kaldı ki diye düşünürken bir kişinin daha aramızdan ayrılması çok üzücü, hatta yıkıcı bir olay. Ben seni öz kardeşimden ayırt etmedim hiç ve etmeyeceğim.
Telefon şirketleri bana ödül verir açtığım konular için ne davasından bahsediyorsunuz.
Abim ne diyeyim ki ben bu foruma yazık çok yazık verdiğim emeklere yazık harcadığım vakte yazık sadece siz abilerime kardeşlerime üzülüyorum ki hiç birinizle irtibatı kesmicem Allah'ımın izniyle.
Kardeşim yaşın kaç bilmem ancak bunların hepsini yaptım ve bu durumdayım sizlerden isteğim hakkınızı helal edin yeter düşündüğün için de saol.sorunnun tam olarak ne oldugunu anlamadım. Forumda en yetkili kişi kim onunla bir görüşüp
pm atıp anlatsanız bir uzlaşmaya varılabilir mi
sadece itibar kaybettirdi bu onlara...sorunnun tam olarak ne oldugunu anlamadım. Forumda en yetkili kişi kim onunla bir görüşüp
pm atıp anlatsanız bir uzlaşmaya varılabilir mi
