!...Herkes Hakkını Helal Etsin...!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrTech

MrTech

Üye
Hakkım helal olsun abim.kendın 1 ay ban at biraz dusun abi.

- - - Eklendi - - -

Hakkım helal olsun abim.kendın 1 ay ban at biraz dusun abi.
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
helal olsun kardeşim ama Murat abimin de söylediği gibi gibi gitmene gerek yok biraz kafanı topla dinlen.
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
    Konu Sahibi
El-CD

El-CD

Üye
Vay be sitenin emelleri uğruna bu yapılabiliyorsa harbi helal olsun ! :hmmm
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Yönecilerde insan onlarda hata yapabilir. Bide şöyle düşünün açtınız her konu
yazdıgınız her mesajın bir de hukuki boyutu var telefon karşılaştırması yaparken
telefon şirketi tarafından dava acılabilir. Yöneticilerde bunun farkında oldukları için
konuları mesajları silebilir.sana haksızlık yapıldıgını düşünüyorsan haksızlık yapıldıysa
seni yıldırmasın kendi siteni açarak daha çok kitllere ulaşırsın
 
El-CD

El-CD

Üye
Yönecilerde insan onlarda hata yapabilir. Bide şöyle düşünün açtınız her konu
yazdıgınız her mesajın bir de hukuki boyutu var telefon karşılaştırması yaparken
telefon şirketi tarafından dava acılabilir. Yöneticilerde bunun farkında oldukları için
konuları mesajları silebilir.sana haksızlık yapıldıgını düşünüyorsan haksızlık yapıldıysa
seni yıldırmasın kendi siteni açarak daha çok kitllere ulaşırsın


bunun ne alakası var Allah aşkına soruyorum sana ??
 
MrTech

MrTech

Üye
haydaravision :bye2:
 
  • Beğen
Tepkiler: El-CD
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
    Konu Sahibi
Yönecilerde insan onlarda hata yapabilir. Bide şöyle düşünün açtınız her konu
yazdıgınız her mesajın bir de hukuki boyutu var telefon karşılaştırması yaparken
telefon şirketi tarafından dava acılabilir. Yöneticilerde bunun farkında oldukları için
konuları mesajları silebilir.sana haksızlık yapıldıgını düşünüyorsan haksızlık yapıldıysa
seni yıldırmasın kendi siteni açarak daha çok kitllere ulaşırsın
Telefon şirketleri bana ödül verir açtığım konular için ne davasından bahsediyorsunuz.
 
-efşan

-efşan

Üye
Kardeşim yapma, Lütfen. Kim kaldı ki diye düşünürken bir kişinin daha aramızdan ayrılması çok üzücü, hatta yıkıcı bir olay. Ben seni öz kardeşimden ayırt etmedim hiç ve etmeyeceğim.
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
    Konu Sahibi
Yarın attığım pm den sonra eğer ki benim konuları mı silmezseniz Allah'ınızdan bulun ne diyeyim. Bana bu lafıda ettirdiniz ya daha ne diyeyim size...!!!
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim yapma, Lütfen. Kim kaldı ki diye düşünürken bir kişinin daha aramızdan ayrılması çok üzücü, hatta yıkıcı bir olay. Ben seni öz kardeşimden ayırt etmedim hiç ve etmeyeceğim.
Abim ne diyeyim ki ben bu foruma yazık çok yazık verdiğim emeklere yazık harcadığım vakte yazık sadece siz abilerime kardeşlerime üzülüyorum ki hiç birinizle irtibatı kesmicem Allah'ımın izniyle.
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye

Telefon şirketleri bana ödül verir açtığım konular için ne davasından bahsediyorsunuz.

sorunnun tam olarak ne oldugunu anlamadım. Forumda en yetkili kişi kim onunla bir görüşüp
pm atıp anlatsanız bir uzlaşmaya varılabilir mi
 
-efşan

-efşan

Üye

Abim ne diyeyim ki ben bu foruma yazık çok yazık verdiğim emeklere yazık harcadığım vakte yazık sadece siz abilerime kardeşlerime üzülüyorum ki hiç birinizle irtibatı kesmicem Allah'ımın izniyle.

Özelden anlat, ne oldu, kim ne yaptı? Müdahale edelim. Sonuç alamazsak beraber ban atalım, söz!
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
    Konu Sahibi
sorunnun tam olarak ne oldugunu anlamadım. Forumda en yetkili kişi kim onunla bir görüşüp
pm atıp anlatsanız bir uzlaşmaya varılabilir mi
Kardeşim yaşın kaç bilmem ancak bunların hepsini yaptım ve bu durumdayım sizlerden isteğim hakkınızı helal edin yeter düşündüğün için de saol.
 
MrTech

MrTech

Üye
Bende varım anca beraber kanca beraber!
 
doctorrr

doctorrr

Üye
tarık abim dibine kadar haklı adam 4 saat uğraştı yaa 4 hatta bikaç sitede sorun çıktı kendine türlü türlü alternatifler aradı adam forumun yararına birşeyler yapıyor yöneticilerin yaptığı terbiyesizliğe bak :ah sadece itibar kaybettirdi bu onlara...

- - - Eklendi - - -

mesaj düzenleme panelinide bloke ederek onun çalışmalarını kaybetmemeye bakıyorlar buda ayrı birşey...
 
  • Beğen
Tepkiler: El-CD
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt