helpme..E63 için sertifikalandırma..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
helpme..E63 için sertifikalandırma..
Arkadaşlar telefondan nete bağlanıyorum,he tüm konuları okumaya çalıştım,sitede hiç e63 için ceptelefonundan nasıl sertıfıkalandırma yapacağımı bulamadım..Eğer bılgısı olan bır arkadaş anlatırsa birsürü insana yardımcı olacak..
Notertıfıkamı başka bı sıteden aldım ve Pc den Odpa nın programıyla sertıfakalandırmaya calıstım olmadı..Eğer upload edecek arkadaslar varsa bu dosyanın .Rar olmamasına dıkkat etsin lütfen.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...