Hayde İnternet Hızımızı Paylaşalım :)

Sponsorlu Bağlantılar



abandonware

abandonware

Üye
hey maşşallah adresi ver ordan kablo çekem eve :D

bizim okul :sirit: devlet bizim okula fiber net döşedi, üstüne bide akıllı tahta taktı her sınıfa.. Sisteme tam anlamıyla ödenek verilmiyor artık, bu sebeple arada bağlantı gidip geliyor. Ayrıca alt sınıflara dağıtılan tabletler tam anlamıyla bir hayal kırıklığıydı. Herneyse, ben hızı sana şöyle anlatayım, Microsoft'un web sitesinden vs2012 ve wpdevkit'i (yaklaşık 3,5 GB falandı yanlış hatırlamıyorsam) tam olarak 7 dk 55 sn'de indirmiştim. Hızı anlayabiliyorsundur umarım :) Ayrıca evine adını tam hatırlayamadığım özel bir kablo çekmen lazım, sana yaklaşık 2.000TL/KM gibi bir masrafa yol açar (fiyatları tam hatırlayamıyorum ama böyle birşeydi galiba, kabloyu taşıyacak direkler fiyata dahilmi bilmiyorum :zong:), normal kablolarda veri kaybı yaşarsın :zong: Sen en iyisi git eve fiber bağlat :D
 
Son düzenleme:
ByKatre

ByKatre

Üye
bizim okul :sirit: devlet bizim okula fiber net döşedi, üstüne bide akıllı tahta taktı her sınıfa.. Sisteme tam anlamıyla ödenek verilmiyor artık, bu sebeple arada bağlantı gidip geliyor. Ayrıca alt sınıflara dağıtılan tabletler tam anlamıyla bir hayal kırıklığıydı. Herneyse, ben hızı sana şöyle anlatayım, Microsoft'un web sitesinden vs2012 ve wpdevkit'i (yaklaşık 3,5 GB falandı yanlış hatırlamıyorsam) tam olarak 7 dk 55 sn'de indirmiştim. Hızı anlayabiliyorsundur umarım :) Ayrıca evine adını tam hatırlayamadığım özel bir kablo çekmen lazım, sana yaklaşık 2.000TL/KM gibi bir masrafa yol açar (fiyatları tam hatırlayamıyorum ama böyle birşeydi galiba, kabloyu taşıyacak direkler fiyata dahilmi bilmiyorum :zong:), normal kablolarda veri kaybı yaşarsın :zong: Sen en iyisi git eve fiber bağlat :D

ban geliyo bu yoruma :kıskıs:
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
ByKatre

ByKatre

Üye
tamam :oke: bi daha duymayayım :polis:
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
    Konu Sahibi
ne işler dönüyo burda hayırdır? :hmmm
 
maxirabit

maxirabit

Üye
100 megabit,turkcell:cool
Konuda bu hizi gören yoktur,o yuzden konu kapanabilir:pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
abandonware

abandonware

Üye
ben bi okula gideyim bu hafta da size bi ss atayım sopa:
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
    Konu Sahibi
100 megabit,turkcell:cool
Konuda bu hizi gören yoktur,o yuzden konu kapanabilir:pro:
Arkadaş Uydunetten 100mbit alacak onun sonuçlarını görmeden olmaz :)Şuan kral sensin tabi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
maxirabit

maxirabit

Üye
Arkadaş Uydunetten 100mbit alacak onun sonuçlarını görmeden olmaz :)Şuan kral sensin tabi :)
Turkcellin sevdigim yonu bu zaten interneti yavas olmuyor,iyiki zamainda ttneti birakmisim,kopan saatlerce acilmayan hizini sabitledikleri bir internetti
 
abandonware

abandonware

Üye
Turkcellin sevdigim yonu bu zaten interneti yavas olmuyor,iyiki zamainda ttneti birakmisim,kopan saatlerce acilmayan hizini sabitledikleri bir internetti
kim ne derse desin, ttnet'in hizmeti iyi değil abi
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
0MG90

0MG90

Üye
zaten diyen
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow ve abandonware
maxirabit

maxirabit

Üye
kim ne derse desin, ttnet'in hizmeti iyi değil abi
Sinirden modemi parcalamistim,2-3 gun internet dogru duzgun varsa diger gunler kopuk kopuk baglaniliodu,8 megabit limitsiz almistim adam tutup ne yapsa begenirsin,ariyorum diyor ki,bulundugunuz yerdeki hattiniz yogun o yuzden hizinizi 1 megabite sabitliyorum,dedim dalgami geciyorsun:D O pakette ben 16-20 leri gordum bana dio ki,hattiniz yogun o yuzden desteklemez,ben hayal goruodum o zaman:D Ttnetin interneti alinmaz,en kotu adsl dedikleri bile ttnetten kat kat iyidir. Ariza cikiyor diyorum ki bagladiginiz kablo oksitleme yapti onu degistirin,adam dio ki catiya cikarma bizi simdi,ölür müsün,öldürür müsün:D sonrasinda da lafi kivirip dio,turk telekomun isi o,onu arayin,ariyorum turk telekom dio ki ona ttnet bakar siz yanlis aradiniz:D Dedigim gibi ttnet kullanacaginiza internetsiz kalin daha iyi. Zaten ttnetin fiyatlari diger firmalara gore en kazi olani,hizmet yok baglanti yok ama fiyat en yuksek :D
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
ben ttnet ile ölçtüm
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre


Üst Alt