ANIL
Admin
Turkcell vs TTnet gibi olmuş3G/wifi
iPhonedan upload ettim kocaman oldu resim -.-


Fena değil yineTtnet
Köyden fiber kablo geçmediği için bunla idare ediyorum
hey maşşallah adresi ver ordan kablo çekem eve![]()
devlet bizim okula fiber net döşedi, üstüne bide akıllı tahta taktı her sınıfa.. Sisteme tam anlamıyla ödenek verilmiyor artık, bu sebeple arada bağlantı gidip geliyor. Ayrıca alt sınıflara dağıtılan tabletler tam anlamıyla bir hayal kırıklığıydı. Herneyse, ben hızı sana şöyle anlatayım, Microsoft'un web sitesinden vs2012 ve wpdevkit'i (yaklaşık 3,5 GB falandı yanlış hatırlamıyorsam) tam olarak 7 dk 55 sn'de indirmiştim. Hızı anlayabiliyorsundur umarım
Ayrıca evine adını tam hatırlayamadığım özel bir kablo çekmen lazım, sana yaklaşık 2.000TL/KM gibi bir masrafa yol açar (fiyatları tam hatırlayamıyorum ama böyle birşeydi galiba, kabloyu taşıyacak direkler fiyata dahilmi bilmiyorum
), normal kablolarda veri kaybı yaşarsın
Sen en iyisi git eve fiber bağlat 
bizim okuldevlet bizim okula fiber net döşedi, üstüne bide akıllı tahta taktı her sınıfa.. Sisteme tam anlamıyla ödenek verilmiyor artık, bu sebeple arada bağlantı gidip geliyor. Ayrıca alt sınıflara dağıtılan tabletler tam anlamıyla bir hayal kırıklığıydı. Herneyse, ben hızı sana şöyle anlatayım, Microsoft'un web sitesinden vs2012 ve wpdevkit'i (yaklaşık 3,5 GB falandı yanlış hatırlamıyorsam) tam olarak 7 dk 55 sn'de indirmiştim. Hızı anlayabiliyorsundur umarım
Ayrıca evine adını tam hatırlayamadığım özel bir kablo çekmen lazım, sana yaklaşık 2.000TL/KM gibi bir masrafa yol açar (fiyatları tam hatırlayamıyorum ama böyle birşeydi galiba, kabloyu taşıyacak direkler fiyata dahilmi bilmiyorum
), normal kablolarda veri kaybı yaşarsın
Sen en iyisi git eve fiber bağlat
![]()

düzelteyimban geliyo bu yoruma![]()
mesajın okunmaması için alıntı kısmını düzeltirsen sevinirim 
bende alıntıyı halledeyimdüzelteyimmesajın olunmaması için alıntı kısmını düzeltirsen sevinirim
![]()

tamamdırbende alıntıyı halledeyim![]()

bir şey yokne işler dönüyo burda hayırdır?![]()

Öyle olsun bağalım.. =|bir şey yok![]()
Arkadaş Uydunetten 100mbit alacak onun sonuçlarını görmeden olmaz100 megabit,turkcell
Konuda bu hizi gören yoktur,o yuzden konu kapanabilir
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Şuan kral sensin tabi 
Turkcellin sevdigim yonu bu zaten interneti yavas olmuyor,iyiki zamainda ttneti birakmisim,kopan saatlerce acilmayan hizini sabitledikleri bir internettiArkadaş Uydunetten 100mbit alacak onun sonuçlarını görmeden olmazŞuan kral sensin tabi
![]()
kim ne derse desin, ttnet'in hizmeti iyi değil abiTurkcellin sevdigim yonu bu zaten interneti yavas olmuyor,iyiki zamainda ttneti birakmisim,kopan saatlerce acilmayan hizini sabitledikleri bir internetti
aynenkim ne derse desin, ttnet'in hizmeti iyi değil abi

Sinirden modemi parcalamistim,2-3 gun internet dogru duzgun varsa diger gunler kopuk kopuk baglaniliodu,8 megabit limitsiz almistim adam tutup ne yapsa begenirsin,ariyorum diyor ki,bulundugunuz yerdeki hattiniz yogun o yuzden hizinizi 1 megabite sabitliyorum,dedim dalgami geciyorsunkim ne derse desin, ttnet'in hizmeti iyi değil abi
O pakette ben 16-20 leri gordum bana dio ki,hattiniz yogun o yuzden desteklemez,ben hayal goruodum o zaman
Ttnetin interneti alinmaz,en kotu adsl dedikleri bile ttnetten kat kat iyidir. Ariza cikiyor diyorum ki bagladiginiz kablo oksitleme yapti onu degistirin,adam dio ki catiya cikarma bizi simdi,ölür müsün,öldürür müsün
sonrasinda da lafi kivirip dio,turk telekomun isi o,onu arayin,ariyorum turk telekom dio ki ona ttnet bakar siz yanlis aradiniz
Dedigim gibi ttnet kullanacaginiza internetsiz kalin daha iyi. Zaten ttnetin fiyatlari diger firmalara gore en kazi olani,hizmet yok baglanti yok ama fiyat en yuksek 
