Haxball Turnuvası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yarışmalar bölümüne konu aç. Daha önce bir kere yapıldı, format öyle olursa daha güzel olur.
 
Ekle beni ödülü almak için sabırsasızlanıyorum.
 
emin olun haxballda hepinizi yerdim ama bilgisayarım bozuk.notbuk kullanıyorum ondada çok lag oluyor
 
1vs1 şeklinde mi olucak turnuva?
 
evet


çok sorun çıkarmazsa yazayım

evet 1vs1 seklinde yapa yapa final olcak 3 golde bitcek 1vs1 classic saha

Yok yazma.rezil olmak vur çünkü işin sonunda.çok kasıyor .pcim yapıldığında görüşelim sizlerle
 
bilmiyorumki şarj alma yerinde bi sorun var.şarjdayken 1 metre yükseklikten düştü.servis parça gelince ararız dedi ama hala ses yok..
 
Kaç kişi olunca turnuva başlicak. Aslında 1v1 de kendime fazla güvenmiyorum ama oynayıp görücez.
 
Kaç kişi olunca turnuva başlicak. Aslında 1v1 de kendime fazla güvenmiyorum ama oynayıp görücez.

www.maxicep.com/maxicep-yarismalari/yarismalar-icin-belirlenen-oduller-ve-odullerin-verilebilmesi-icin-gecerli-olacak-kriterler-441799.html
 
Tepkiler: ~Crusher~
ödül ne? bide gelin alıştırma odası açalım oynayalım bkaalım kim ne kadar güçlüymüş.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...