e.c
Üye
ama o çok zor
mesela tek bir odada bütün maçlarn yapılmasısaçma. eşleşmeler buradan açıklandıktan sonra, isteyenler belirlenen tarihler arasında maçlarını yapar buraya da haber verirlerdi. yanlarına mümkünse 1 tane de izleyici gelirdi.

