Haxball Turnuvası Bu Akşam

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

e.c

Üye
    Konu Sahibi


mesela tek bir odada bütün maçlarn yapılmasısaçma. eşleşmeler buradan açıklandıktan sonra, isteyenler belirlenen tarihler arasında maçlarını yapar buraya da haber verirlerdi. yanlarına mümkünse 1 tane de izleyici gelirdi.
ama o çok zor
 


MeLih_061

MeLih_061

Üye
ama kardeşim oynarken itiraz etmediniz

Gene bir şey değişmeyecekti. Neyse uzatmaya gerek yok , zaten modemden kaynaklanan sorundan dolayı ping yüksekti. Oyunu baya etkiledi ve yenildim. Kim kazandıysa tebrik ederim , birdahakine inşallah düzgün bir organizasyon olur. :oke:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bekle link de vereyim
 
Archonn

Archonn

Üye


İstemeyebilir diye bişey olmaz . Sen önceden organize edeceksin herşeyi , zamanında teker teker düzenli bir şekilde maçları oynatacaksın.

Maçları kazanırken dile getirmedin bunu melih, 2. maçı oynarken söyleseydin tepkini farklı fikstür yapılır. Şimdi kan püskürmen pek samimi gelmedi bana.

Herkes onaylarsa turnuva tekrarlanır, e.c'ye yüklenmenin bir manası yok şu anda.
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye


mesela tek bir odada bütün maçlarn yapılmasısaçma. eşleşmeler buradan açıklandıktan sonra, isteyenler belirlenen tarihler arasında maçlarını yapar buraya da haber verirlerdi. yanlarına mümkünse 1 tane de izleyici gelirdi.
bende bunu anlatmaya çalıştım :)

zaten eşleştirme diye bişi olmadı...
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady

e.c

Üye
    Konu Sahibi


Maçları kazanırken dile getirmedin bunu melih, 2. maçı oynarken söyleseydin tepkini farklı fikstür yapılır. Şimdi kan püskürmen pek samimi gelmedi bana.

Herkes onaylarsa turnuva tekrarlanır, e.c'ye yüklenmenin bir manası yok şu anda.
o zaman konu açıyorum yeni ankette koyuyorum o zaman ortaya çıksın tabi siz razıysanız şampiyon sizsiniz sonuçta
:)
 
MeLih_061

MeLih_061

Üye


Maçları kazanırken dile getirmedin bunu melih, 2. maçı oynarken söyleseydin tepkini farklı fikstür yapılır. Şimdi kan püskürmen pek samimi gelmedi bana.

Herkes onaylarsa turnuva tekrarlanır, e.c'ye yüklenmenin bir manası yok şu anda.

Hayır kardeşim ona yüklenmiyorum. Dile getirmedim baktım kimse benim düşüncemde değil ses çıkarmadım. Forumda baktım tepki var düşüncemi dile getirdim
 
MeLih_061

MeLih_061

Üye
bende acemiliğime denk geldi bendede hata var kabul etmiyorum demedim tamamda niye önceden itiraz olmadı maç içinde oldu ama oda süreyle ilgili bir tartışma oldu oda halloldu yani

Tamam kardeşim boşver tecrübe oldu daha iyisi olur bidahakine :oke:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bende acemiliğime denk geldi bendede hata var kabul etmiyorum demedim tamamda niye önceden itiraz olmadı maç içinde oldu ama oda süreyle ilgili bir tartışma oldu oda halloldu yani

maçlara yetişemedim ben :oke:
 

cukuleaks

Üye
bu organize olmadı ...
 
MrTech

MrTech

Üye
İnşallah Haftaya Daha İyi Olur.
 
Archonn

Archonn

Üye


Hayır kardeşim ona yüklenmiyorum. Dile getirmedim baktım kimse benim düşüncemde değil ses çıkarmadım. Forumda baktım tepki var düşüncemi dile getirdim

Bu da doğru değil, gerek maçlar başlamadan, gerek senin maçların sırasında 10 dk tartıştık bu durumu. Ses çıkarmamanın sebebi herhalde 2 maçı kazanınca önüme geleni yenerim düşüncesi.

@Ponduss, siz zaten maçlar başladıktan pek hayli zaman sonra geldiniz. Sizden önce de sizden sonra da gelenler geç kaldıkları için kanaldan banlandılar. Eşleşmeler sizin istediğiniz gibi olsaydı dahi maç oynayamayacaktınız.
Organizasyonun eksikliği konusunda ikinizle de hemfikirim ama ikinizinde bu konuda söz hakkı olduğunu düşünmüyorum.

@e.c daha eğlenceli olacaksa ki öyle olacağını düşünüyorum geçen seneki turnuvanın formatında tekrarlanması iyi olacaktır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt