Belki yenerizÖmer birdahakine 4 kişi oluruz o tek olur![]()

Tarık abim canım abim bak kardeşim 2 dir meydan okuyortarık abi gel benide yen helal olsun diyeceğim![]()
Kardeşim 5 kişi oluruz o tek olur 
Tarık abim canım abim bak kardeşim 2 dir meydan okuyorKardeşim 5 kişi oluruz o tek olur
![]()
bizde oynuyoruz ne zamandır
kesin yenerim demiyorum ama zorlu bi rakip arıyordum 
Ömer gelirse işler değişir
Yaparız Mahir yarın inşallah söz tek tek o kadar iyi değilim bakma sen millete Ben 3 gündür oynuyorum yalnız bilgine
5 kişi değil teke tek...bizde oynuyoruz ne zamandır
kesin yenerim demiyorum ama zorlu bi rakip arıyordum
![]()

O kadar da değil AlpayÖmer gelirse işler değişir
Yaparız Mahir yarın inşallah söz tek tek o kadar iyi değilim bakma sen millete
- - - Eklendi - - -
Ben 3 gündür oynuyorum yalnız bilgine![]()
Yalnız deli gibi her gün oynarım ben ona göre haa 
Tarık abim 3 gündür oynuyor aynı saniyede başladık oyuna
5 kişi değil teke tek...bizde oynuyoruz ne zamandır
kesin yenerim demiyorum ama zorlu bi rakip arıyordum
![]()

Oynamak istersen çağırırız Mert AbimNeden beni çağırmadınız ?

Aynen meraktan çatlarımSs nizi atın tarık abi görmek isterim![]()

Oynadık Fatih
Aynen meraktan çatlarım![]()

