Haxball oyunumuzun sonucu 3vs1...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
    Konu Sahibi
Haxball oyunumuzun sonucu 3vs1...
Evet efendim yaklaşık yarım saat önce oynadığımız 25 Dakikalık 3 vs 1 oyunumuzda ben deniz zor anlar yaşasamda anlımın akıyla çıkmayı başardım bu da resmimiz :)



Not: Fatih ve Alpay kardeşime, Bartu Abime teşekkür ederim bu güzel oyun için :kıskıs: :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Otroligt ve MasteLaa


Otroligt

Otroligt

Üye
Abi ezdin bizi ya :D :utan:
 
codblackops2

codblackops2

Üye
bende olmayı isterdim:)
Tebrikler :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Ömer birdahakine 4 kişi oluruz o tek olur :kıskıs:
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
    Konu Sahibi
Valla ömer Fatih çağırdı herkesi bilmiyorum ama bidahakine olursun inşallah :)
 
StunnerDead

StunnerDead

Üye
tarık abi gel benide yen helal olsun diyeceğim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: DreaMagiC ve MasteLaa
StunnerDead

StunnerDead

Üye

Tarık abim canım abim bak kardeşim 2 dir meydan okuyor :D Kardeşim 5 kişi oluruz o tek olur :D

5 kişi değil teke tek... :D bizde oynuyoruz ne zamandır :D kesin yenerim demiyorum ama zorlu bi rakip arıyordum :D
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
    Konu Sahibi
O kadar da değil Alpay :ehe Ömer gelirse işler değişir :) Yaparız Mahir yarın inşallah söz tek tek o kadar iyi değilim bakma sen millete ;)

- - - Eklendi - - -



5 kişi değil teke tek... :D bizde oynuyoruz ne zamandır :D kesin yenerim demiyorum ama zorlu bi rakip arıyordum :D
Ben 3 gündür oynuyorum yalnız bilgine :)
 
StunnerDead

StunnerDead

Üye
O kadar da değil Alpay :ehe Ömer gelirse işler değişir :) Yaparız Mahir yarın inşallah söz tek tek o kadar iyi değilim bakma sen millete ;)

- - - Eklendi - - -


Ben 3 gündür oynuyorum yalnız bilgine :)

Ben bir 2 haftadır oynuyorum . E o zaman çekişmeli olacak :) Yalnız deli gibi her gün oynarım ben ona göre haa :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Neden beni çağırmadınız ?
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Otroligt

Otroligt

Üye
Ss nizi atın tarık abi görmek isterim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Otroligt

Otroligt

Üye
Ss isteriz :D
 
StunnerDead

StunnerDead

Üye
Yarın 5 maçlık bi seri yapacağız bir şahit lazım bize :D maçı izleyecek
 
Otroligt

Otroligt

Üye
been :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt