lolaman
Üye
Hangisini almalı?(oyun için alıyorum)
Arkadaşlar şimdi sorun şu birinin bellegi 3 gb fakat windows7 digeri 4 gb fakat vista hangisi oyunları daha az kasar yani bu birde hp dv6 nın ekran kartı burda 1 gb yazıyor fakat pcnet dergisinin eylül ayında 2 gb ekran kartı olarak yazıyor modelimi karıştırdım ama sonuç olarak hangisi daha iyi hangisi daha az kasar oyunları?
----------Eklendi @ 00:36:42 ---------- Yazıldı @ 00:24:29 ----------
Hani cevap arkadaşlar nerde bu millet nerde bu maxicep!!


----------Eklendi @ 00:55:04 ---------- Yazıldı @ 00:36:42 ----------
Nası bir şey bu ya kimse kalmamış forumda okullar açılınca ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
----------Eklendi @ 00:36:42 ---------- Yazıldı @ 00:24:29 ----------
Hani cevap arkadaşlar nerde bu millet nerde bu maxicep!!



----------Eklendi @ 00:55:04 ---------- Yazıldı @ 00:36:42 ----------
Nası bir şey bu ya kimse kalmamış forumda okullar açılınca ?



