Hangi telefon almali?

Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    18
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Furkan96

Üye
    Konu Sahibi
Hangi telefon almali?
Merhaba telefonumu degistircercem de yardim edermisniz?
 
Dostum bu anket çok havada kalmış ama. Sen ne özellikler arıyorsun. Alacapın telefondan neler bekliyorsun, önce bir onları yaz. Biz sonra oy verelim. Böyle vereceğimiz oylar senin zararına olur.
 

schumici

Üye
kadirşinas doğru söylemiş herkes kendi gönlündekini söyler ama senin işine ne yarıycak onu bilelim ki daha yardımcı olabilelim
 

xkadir61

Üye
arkadaş; ne özelliği olacağına karar veremiyorsan; n73 tam sana göre bir telefon 3.2 mp kamera , yüksek ses ve mükemmel performans. ve tasarımıda harika.
 

Furkan96

Üye
    Konu Sahibi
ya benim istedigim ucuz olsun baska 2 megapixel yada 1.3 megapixel ,Memory card koyudgumda kasmayacak . SAglan kaliteli..
 
SE W380 al o zaman müzik telefonu
 
arkadaş; ne özelliği olacağına karar veremiyorsan; n73 tam sana göre bir telefon 3.2 mp kamera , yüksek ses ve mükemmel performans. ve tasarımıda harika.

Katılıyorum..Bence N73 herkeste olması gereken bir telefon...Tasarımı ve ses çıkışı süper...
 

Furkan96

Üye
    Konu Sahibi
tmm da pahali o ya!
 

buki09

Üye
ya benim istedigim ucuz olsun baska 2 megapixel yada 1.3 megapixel ,Memory card koyudgumda kasmayacak . SAglan kaliteli..

zaten n70 kullandığını yazmışsın.istediğin özelliklere göre ideal bi tel.değiştirmek gereksiz
 
Bencede listeye yazdıklarının birçoğu N70 den kötü telefon heleki SE Serisi
 
ankette yok ama kardeş 7610 bende var gerçekten harika bir telefon senin istediğinin fazlası var program da kuruyosun ben winamp kurdum aynı bilgisayardaki gibi.oyun kuruluyor cok sağlam hemde ucuz
 
Arkadaşım ne yaparsan yap ama nokia dan vazgeçme
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...