Glu OYUNLARINDA HİLE[paylaşım]

  • 22 Mart 2013
  • 13594 Okunma
  • 16 Cevap

  1. Merhaba arkadaşlar yabancı bi sitede bulduğum glu oyunlarının hilesini paylaşmak istedim
    kullanımı kolay apk yı yukleyip oyun açıkken programı açmak

    benım tel. s3 root lu sorunsuz çalışıyor.
    root istiyormu bilgim yok

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >






    her ihtimale karşı oyuna girerken 3g wifi yi kapayın
    deneyenler yorum yaparsa sevinirim


    glu_1.2.apk — Yandex.Disk


    [QR]http://yadi.sk/d/areQa4aE3S-oO[/QR]
     


    Yazan: mert1233
  2. 3. Resimdeki oyun hangisi xd
     
  3. ilk resimdeki oyunu herkese tavsiye ederim.
     
  4. ismi Heroes of Destiny yeni çıktı galiba güzel bi oyun zaten glu oyunlarının hepsi güzel

    - - - Eklendi - - -

    aynen zevkli oyun Temple run Subway Surfers tarzı oyun ama onlardan çok daha iyi bence :D
    oyunun ismi MUTANT ROADKILL
     
  5. root istiyor
     
  6. dostum bunu ipad çalıştırıyormu. ios proğramı olan var mı?? cevaplarsan sevinirim
     
  7. yeni sürümü root istemiyor

    - - - Eklendi - - -

    malesef bir bilgim yok : /
     
  8. yeni sürümü root istemiyor diyosunda hocam yeni sürümünü nerden bulcaz bende sadece samurai zombie defans oyununda işe yaradı
     
  9. Eski surumunu yukleyince otomatik soruyor guncellensinmi diye kabul edersen 1 mb kadar bisi yukluo
     
  10. eyw kardeş bende çalıştı note 1
     
  11. Ben dosyalari cikardim 3 adet dosya cikiyor onlari ne yapicam anlayamadim
     
  12. Kardesim s3 kullaniyorum cihaz rootlu degil ve cikarttigim dosyalari ne yapacagim ? Yardimci olur musun lutfen.
     
  13. Aynen hocam 3 dosya cikti nasil yukluyucez
     
  14. apk nin kendisi yok ki sadece dosyası vsr apk si Nerede
     
  15. Hocam indirdim ama olmuyo bende s3 kullanıyorum
     
  16. Arkadaşlar Yandex Diskte Bir Hata Var Ondan Dolayı Apk Olarak İnmiyor Zip Şeklinde İniyor Dosya Uzantısını Apk Olarak Değiştirirseniz Programı Yükleyebilirsiniz. ;) :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:
     
Yüklüyor...
19/09/2018 - 14:36