Giris seviyesi jelly beanli telefon onerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mystiery_

mystiery_

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia E, giris seviyesi jelly beanli telefon. 350-400 Tl civari bir fiyatla ulkemize gelirse cok satilir.2013un ilk ceyreginde satisa sunulacak.
 


enes-1907

enes-1907

Üye
xperia s çok hoşuma gidiyor ya aşık oldum resmen cihaza alasım var ama bilmyiorum daha çok araştırmam lazım beni kaç sene götürür acaba alsam pişman olurmuyum bu tür sorularıma cevap arıyorum forumda :)
bencede xperia s çok hoş bi cihaz ama istersen bnm gibi mart ayını bekle xperia z geliecek türkiyeye xperia s ten kat ve kat daha üstün bi cihaz
 
lazye

lazye

Üye
bence mini 2 jb alıcak...
 
Android Police

Android Police

Üye
xperia e,desire c veya mini2 uygun modeller olabilir
 
abandonware

abandonware

Üye
jb değil ama tavsiyem, s3 mini yada desire x.. hatta galaxy s3 1299 tl ye kadar indi istersen biraz daha para ekleyip onu alabilirsin :ok2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt