Kerim.
Üye
Şaka demiyorum tamam forum kuralları var ama böyle davranarak çok kişiyi korkutuyor olabilirsiniz. Kuralları da daha ince bir şekilde uygulayabilirsiniz.Herkesin ortasında yazınca da baskı oluşturuyorsunuz. Cevap veremiyorlar.



Ne olduKerim ?

Ozamanda yönetimin adamı demezlermi![]()

Zaten tuttuğunuzda dayıyosunuz uyarıyıBenden bir tek sen kork Doctor![]()
Benden bir tek sen kork Doctor![]()

Benden bir tek sen kork Doctor![]()

Ne kadar korkaksınız arkadaş![]()

EroL bizi banlamaz ki![]()
![]()

herseyim değişiyor. tipim falan kayıyor bence bu bölümde ayrı bi sihir var sizce?
Aynen bendede oluyor.burasi harika dostum
hele bu saatte süper oluyo zaten android bölümünde herkes uyumuş burda birkaç kişi oluyo yine =)
kernel hakkinda attigim yorumu gormedin mi?
- - - Eklendi - - -
Çip çip konusuna bak
tamam bakiyim 20 dkdir androide bakmiyom
Uslubunuza dikkat ediniz kendinize bile kullansanız kurallara göre izin veremeyiz
Ne oldu Kerim ?
Oradan bir seyler silinmis aslinda cok da sorun yaratacak bisey degildi ama neyse kusura bakmayin bozuk bi kafayla yazilmis bu dalga konusuydu
Senin bu yaptığın tehdit gibi birşey oluyor. Psikolojik baskı kuruyor milletin üstüne. O yüzden sende yazdıklarına dikkat et.
Sorun yok sadece forum kuralları gereği yanlış bir kelime idi
Şaka demiyorum tamam forum kuralları var ama böyle davranarak çok kişiyi korkutuyor olabilirsiniz. Kuralları da daha ince bir şekilde uygulayabilirsiniz. Herkesin ortasında yazınca da baskı oluşturuyorsunuz. Cevap veremiyorlar.
Baskı Yaptığımıda nerden çıkardın.Ben sadece soru sordum " Ne oldu kerim " diye .Biz buranın düzeni için ne gerekiyorsa sormak zorundayız.
Ne kadar korkaksınız arkadaş
Erol bey özellikle ben sizden çok korkuyorum. Ara sıra tersinize gelip marizi yiyince geceleri uyuyamıyorum
Kerimciğim falan de o zaman ?
- - - Eklendi - - -
Hayır niye korkalım ki. Adam mı kesiyorsunuz
Ozamanda yönetimin adamı demezlermi
Patron geldi
Benden bir tek sen kork Doctor
- - - Eklendi - - -
Konuda ne var onu anlamadim
Ne dediklerinin önemi yok . Varsa yoksa müşteri memnuniyeti o kadar
Zaten tuttuğunuzda dayıyosunuz uyarıyı
Bizi de korkut
Tırstım ha
EroL bizi banlamaz ki
bencede siz abartıyorsunuz bakınız admin ama ne kadar candan
ama candan olduğuna bakmayın tersi pistir
Ayrıca mesaj kastığımı sanmayın bu bölümde artmıyor zaten biliyorsunuz mobilim çoklu alıntı yapamıyorum

