Gereksizlere gelince...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


EroL

EroL

Emekli Yönetici
Benden bir tek sen kork Doctor:eller:
 
Topal Pire

Topal Pire

Üye
EroL bizi banlamaz ki :) :ehe
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Ayrıca mesaj kastığımı sanmayın bu bölümde artmıyor zaten biliyorsunuz mobilim çoklu alıntı yapamıyorum :D
 
abandonware

abandonware

Üye
herseyim değişiyor. tipim falan kayıyor bence bu bölümde ayrı bi sihir var sizce?

Aynen bendede oluyor.burasi harika dostum

hele bu saatte süper oluyo zaten android bölümünde herkes uyumuş burda birkaç kişi oluyo yine =)

kernel hakkinda attigim yorumu gormedin mi?

- - - Eklendi - - -

Çip çip konusuna bak

tamam bakiyim 20 dkdir androide bakmiyom

Uslubunuza dikkat ediniz kendinize bile kullansanız kurallara göre izin veremeyiz



Oradan bir seyler silinmis aslinda cok da sorun yaratacak bisey degildi ama neyse kusura bakmayin bozuk bi kafayla yazilmis bu dalga konusuydu

Senin bu yaptığın tehdit gibi birşey oluyor. Psikolojik baskı kuruyor milletin üstüne. O yüzden sende yazdıklarına dikkat et.


Sorun yok sadece forum kuralları gereği yanlış bir kelime idi

Şaka demiyorum tamam forum kuralları var ama böyle davranarak çok kişiyi korkutuyor olabilirsiniz. Kuralları da daha ince bir şekilde uygulayabilirsiniz. Herkesin ortasında yazınca da baskı oluşturuyorsunuz. Cevap veremiyorlar.

Baskı Yaptığımıda nerden çıkardın.Ben sadece soru sordum " Ne oldu kerim " diye .Biz buranın düzeni için ne gerekiyorsa sormak zorundayız.

Ne kadar korkaksınız arkadaş

Erol bey özellikle ben sizden çok korkuyorum. Ara sıra tersinize gelip marizi yiyince geceleri uyuyamıyorum

Kerimciğim falan de o zaman ?

- - - Eklendi - - -



Hayır niye korkalım ki. Adam mı kesiyorsunuz



Ozamanda yönetimin adamı demezlermi


Benden bir tek sen kork Doctor

- - - Eklendi - - -



Konuda ne var onu anlamadim

Ne dediklerinin önemi yok . Varsa yoksa müşteri memnuniyeti o kadar

Zaten tuttuğunuzda dayıyosunuz uyarıyı



EroL bizi banlamaz ki

bencede siz abartıyorsunuz bakınız admin ama ne kadar candan

ama candan olduğuna bakmayın tersi pistir

Ayrıca mesaj kastığımı sanmayın bu bölümde artmıyor zaten biliyorsunuz mobilim çoklu alıntı yapamıyorum


la yiter artik :zzz:
 
Kerim.

Kerim.

Üye
yerin kulağı var benim de kulağım var o zaman ben yer miyim? yemem...
 
Topal Pire

Topal Pire

Üye
 
doctorrr

doctorrr

Üye
 
abandonware

abandonware

Üye

azda olsa max payne 3'teki maz payne'i andırıyo :hmmm

- - - Eklendi - - -

yada kafası kel herkesi max payne'ne benzetme sendromu başladı bende :ah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt